XXL Nutrition

als je op 13jarige leeftijd je spierballen- biceps traint is dat dan erg? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

huge biceps

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 aug 2008
Berichten
9
Waardering
0
als je op 13 jarige leeftijd je spierballen- biceps traind is dat dan erg?
ik train nu al zo'n 2 jaar en ik train met gewichten van 5 kg en 7.5 kg
alle serieuse reacties zijn welkom.:rolleyes::D

grt den
 
zolang je niet jezelf overtraint en met lage gewichten doet kan het volgens mij geen kwaad ;)
 
sta mij er je op te wijzen dat je lichaam uit meer spieren bestaat dan alleen biceps. je traint 2 jaar zeg je, nu stel je alleen biceps-vraag dus ik neem aan dat je alleen je arm traint? al 2 jaar? (waarom stel je dan trouwens die vraag nu pas? :P)

no good. train de rest ook, zul je later geen spijt van hebben. ;)
 
Ik vraag me af hoe serieus iemand kan trainen op ze 13de maar dat even terzijde biceps trainen kan opzich geen kwaad als je maar niet over 5 jaar nog steeds alleen je biceps traint.

edit: behalve sniperx
 
Laatst bewerkt:
met 2 dumbbells kun je bijna alle oefenigen doen, zo ben ik ook begonnen.

bijvoorbeeld:

upside row
bent over row
dumbbell squat
dumbbell deadlift
military press
dumbbell bench press
front squat
lunges
side raise
one arm tricep extension
...
 
Ik vraag me af hoe serieus iemand kan trainen op ze 13de maar dat even terzijde biceps trainen kan opzich geen kwaad als je maar niet over 5 jaar nog steeds alleen je biceps traint.

leestekens mag je gebruiken hoor
 
leestekens mag je gebruiken hoor
Iek ben en domem nederlnder die nie heb leren spellen op zchoel.

Oh wacht. :(

Bemoei je es met je eigen zaken janet!:D
 
Ik vraag me af hoe serieus iemand kan trainen op ze 13de maar dat even terzijde biceps trainen kan opzich geen kwaad als je maar niet over 5 jaar nog steeds alleen je biceps traint.

En bedankt Hup hup! ik ben ook 13 en ik train misschien met lage gewichten maar ik sla geen training over tenzij ik ECHT ziek ben.
 
En bedankt Hup hup! ik ben ook 13 en ik train misschien met lage gewichten maar ik sla geen training over tenzij ik ECHT ziek ben.

wat vind jij echt ziek zijn is dan de vraag, sommige zullen zeggen ik heb spierpijn ik train daarom niet, andere trainen weer niet als ze moe zijn.

dusja ligt er maar net ook aan wat jij verstaat onder ziek zijn
 
Als je al 2 jaar traint met gewichten van 5 kilo kan er weinig gebeuren. Zelfs niet als je 13 bent.
 
En bedankt Hup hup! ik ben ook 13 en ik train misschien met lage gewichten maar ik sla geen training over tenzij ik ECHT ziek ben.
Ik vraag me af hoe serieus iemand kan trainen op ze 13de maar dat even terzijde biceps trainen kan opzich geen kwaad als je maar niet over 5 jaar nog steeds alleen je biceps traint.

edit: behalve sniperx

zo beter ? :p
 
vroeg beginnen= No problem maar niet te zwaar gaan.
 
Als je al 2 jaar traint met gewichten van 5 kilo kan er weinig gebeuren. Zelfs niet als je 13 bent.

ik heb tog aardig wat bij gekregentoen ik begon waren mijn biceps ongeveer 24 cm en nu 2 jaar later rechts 31cm en links 30,5 cmdus het heeft een aardige vooruitgang gemaakt
 
ik heb tog aardig wat bij gekregentoen ik begon waren mijn biceps ongeveer 24 cm en nu 2 jaar later rechts 31cm en links 30,5 cmdus het heeft een aardige vooruitgang gemaakt

nou mooi toch.
 
als je op 13 jarige leeftijd je spierballen- biceps traind is dat dan erg?
ik train nu al zo'n 2 jaar en ik train met gewichten van 5 kg en 7.5 kg
alle serieuse reacties zijn welkom.:rolleyes::D

grt den

Tering...dit is erg:eek::D.
 
als je op 13 jarige leeftijd je spierballen- biceps traind is dat dan erg?
ik train nu al zo'n 2 jaar en ik train met gewichten van 5 kg en 7.5 kg
alle serieuse reacties zijn welkom.:rolleyes::D

grt den

je traint al 2 jaar alleen je biceps?
(snap uberhaupt al niet hoe je dat met een -d kan schrijven lol)

mooi (en raar) dat je van je 11de al aan gewichtheffen enzo denkt al zal zo'n bicep training waarschijnlijk niet al te veel voorstellen.

maak vooral de fout niet om als beginner sommige spiergroepen over te slaan (zoals ik gedaan heb met mijn biceps en onderrug). 13 lijkt me al gepast om een full body schema uit te werken, moet je maar even bij de sticky's kijken.
 
je traint al 2 jaar alleen je biceps?
(snap uberhaupt al niet hoe je dat met een -d kan schrijven lol)

mooi (en raar) dat je van je 11de al aan gewichtheffen enzo denkt al zal zo'n bicep training waarschijnlijk niet al te veel voorstellen.

maak vooral de fout niet om als beginner sommige spiergroepen over te slaan (zoals ik gedaan heb met mijn biceps en onderrug). 13 lijkt me al gepast om een full body schema uit te werken, moet je maar even bij de sticky's kijken.

toen ik 11 was toe trainde ik ook niet echt serieus op mijn 12de kwam dat al meer en op mun 13de vol op
 
Back
Naar boven