XXL Nutrition

Als je stopt met AAS kan je dan nog steeds trainen met higher frequency ?

Bezoekers in dit topic

ExEX

Novice
Lid geworden
15 sep 2020
Berichten
20
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
66kg
Vetpercentage
15%
Stel dat ik bepaalde spieren tijdens de kuur om de dag kan trainen ipv met 2 dagen rust, vervalt dit gelijk na de kuur of na een paar weken/maanden of blijft het net zo lang als dat je je spiermassa (ziet behouden) ?

Loop je dan niet het risico dat je je spieren overbelast en weer langzaam afbreekt doordat je "opeens" teveel traint/overbelast omdat je spieren ergens die hogere frequentie eigenlijk niet meer aankunnen ?
 
je moet even hard trainen als tijdens je kuur alleen je herstel vermogen er op aanpassen.
 
Bij mij was de frequentie hoog houden en het volume 'laag' houden the way 2 go.

Ga werken met programmering en focus je voornamelijk op krachtgains.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Als je naturel 2 dagen rust nodig hebt voor een spiergroep, en met gear 1 dag. Dan wordt dat zonder gear uiteindelijk weer 2 dagen. Je lichaam gaat gewoon weer terug naar die natuurlijke balans. Wil je de frequentie hoog houden zul je je volume en/of intensiteit daarop moeten aanpassen.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Okay thanks guys
 
Stel dat ik bepaalde spieren tijdens de kuur om de dag kan trainen ipv met 2 dagen rust, vervalt dit gelijk na de kuur of na een paar weken/maanden of blijft het net zo lang als dat je je spiermassa (ziet behouden) ?

Loop je dan niet het risico dat je je spieren overbelast en weer langzaam afbreekt doordat je "opeens" teveel traint/overbelast omdat je spieren ergens die hogere frequentie eigenlijk niet meer aankunnen ?
Je kan in principe toch om de dag een spiergroep pakken? Als je maandag rug pakt, dinsdag borst en woensdag weer rug (op hetzelfde tijdstip natuurlijk) dan heb je 48 uur er tussen zitten. 72 uur rust zal waarschijnlijk wel optimaler zijn maar goed.
 
Back
Naar boven