MuscleMeat

Als je whey gebruikt...

Bezoekers in dit topic

hardcorebuilder

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
16 apr 2006
Berichten
11.389
Waardering
358
In mijn geval Hydrolisaat, Heeft het dan nog nut om losse bcaa's en Essentiele aminozuren te gebruiken?

Want de bcaa's en essentiele aminozuren zitten al in de whey.

FF voor de duidelijkheid, waarom je bcaa's en Essentiele aminozuren wilt gebruiken:
- Essentiele aminozuren verhogen proteine synthese, maar verlagen proteine afbraak niet! Deze zijn erg geschikt om spiermassa mee te winnen.

- BCAAs verlagen proteine afbraak, maar verhogen proteine synthese niet! Deze zijn erg geschikt om te gebruiken tijdens het cutten of als "middernacht shake" (5 g)

Of je nou aan het cutten (bcaa's) of bulken (Essentiele aminozuren) bent, en je gebruikt al whey Hydrolisaat, heeft het dan nog meerwaarde om de bovenstaande losse aminozuren te gebruiken?
 
Ligt er een beetje aan hoeveel shakes je inneemt lijkt me.
 
En op welke momenten. Als jij je Whey voor en na de training gebruikt zijn losse EAA's en BCAA's niet echt nodig lijkt me, zeker niet met de opname snelheid van Hydrolisaat.
 
ik zelf gebruik hydrosilaat (peptopro) direct voor/ na het trainen.
tijdens de training essentiele aminozuren
het komt op hetzelfde neer alleen zijn de di/tripeptiden van de hydrosilaat nog verder verteerd naar losse aminozuren.
het is dus niet zo dat je ze moet nemen omdat ze niet in de hydrosilaat voorkomen ofzo.
 
Back
Naar boven