MuscleMeat

Als krachttraining geen spiergroei zou opleveren, zou je het dan toch blijven doen? (1 bezoeker)

Als krachttraining geen spiergroei zou opleveren, zou je het dan toch blijven doen?

  • Ja

    Stemmen: 33 43,4%
  • Nee

    Stemmen: 43 56,6%

  • Totaal stemmers
    76

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Ok, dit zou interessant moeten worden

Stel: als krachttraining geen spiergroei zou opleveren, zou je het dan toch blijven doen omdat je van een training voldoening hebt?
 
Pfff, dit is een moeilijke. De pomp die je van een training krijgt voelt wel lekker aan, maar ik denk niet dat ik het lang vol zou houden het trainen en eten als dit het enige is. De pomp geeft voor mij voornamelijk de voldoening niet de gedachte dat ik heb getraind. Maar als er geen spiergroei bij te pass zal komen zal ik er toch op uit gekeken raken. Je mist dan ook je vorm van indicatie dat je training goed is in de vorm van groei.

Dus misschien een tijdje om wat meer kracht te krijgen, maar ik denk dat vooral degene die bodybuilding doen er sneller op uitgekeken raken als de powerlifters onder ons.
 
Ik doe het ook idd voor het visuele effect.
Ik weet zeker dat ik het niet zou doen als ik er geen resultaat van zou kunnen ZIEN.
Zou me dan volledig op de martial arts storten.

even geedit, was een u vergeten bij zoU ;)
 
Laatst bewerkt:
Mm ja lijk het me ook moeilijk worden. Als is het wel de keuze van veel powerlifters hoe het eruit ziet doet er niet toe. Alleen welke gewichten. Vind zelf trainen en eten de manieren om massa te winnen en daar is het mijn om te doen.
 
van meer kracht krijgen, krijg ik juist een kick... en groter worden ook, maar meer kracht.
 
ik zei ja omdat, nu ik met net weinig of niet meer met spiergroei bezig hou, ik net veel meer resultaten zie qua spiergroei :D


en ook ja omdat ik het doe voor kracht voornamelijk en niet voor spiergroei.
 
Originally posted by bestoldschool
Ik doe het ook idd voor het visuele effect.
Ik weet zeker dat ik het niet zo doen als ik er geen resultaat van zo kunnen ZIEN.
Zou me dan volledig op de martial arts storten.

helemaal mee eens !
als ik alleen meer kracht zou krijgen, maar er niet groter zou worden, zou liever goed worden in vechtsporten etc.
 
yep, zou ook beter in vechtsporten willen worden dan...

zag gister the story of Bruce Lee, en daarin zei ie ook dat je met zware gewichten wel sterk en groot wordt, maar je echt geen sportdemonstratie van 3 minuten zou volhouden en na 45 seconden al kapot zou zijn. voor compacte en stevige spieren kon je dus beter lagere gewichten gebruiken, waardoor je ook beter je conditie kon verbeteren...

ik wil eigenlijk gewoon een beetje van beide, hoef niet perse zo groot mogelijk te worden. damn, als je dat lichaam van die man zag... :p
 
Nee, dan zou ik het niet meer doen. Aangezien het uiteindelijke resultaat bevredigend moet zijn zou ik het niet meer kunnen opbrengen.

Elke sport beoefen je met een bepaald doel. Wanneer dit doel weg valt is de sport niet meer aantrekkelijk.
 
Originally posted by bestoldschool
Ik doe het ook idd voor het visuele effect.
Ik weet zeker dat ik het niet zou doen als ik er geen resultaat van zou kunnen ZIEN.
Zou me dan volledig op de martial arts storten.

even geedit, was een u vergeten bij zoU ;)


Dat zou ik dus ook doen dan. Je lichaam voor de volle 100% benutten etc.

Iemand gisteren v8 gekeken? :D
 
Ja, ik train voor het trainen zelf, spiergroei is (welkome) bijzaak
 
hm gaat toch vrij gelijk op...
 
Originally posted by Jordees
.... Nee, dan zou ik het niet meer doen. Aangezien het uiteindelijke resultaat bevredigend moet zijn zou ik het niet meer kunnen opbrengen.

Elke sport beoefen je met een bepaald doel. Wanneer dit doel weg valt is de sport niet meer aantrekkelijk ....

Originally posted by bestoldschool
.... Ik doe het ook idd voor het visuele effect ....

Same here.

Groet Smalluser :thumb:
 
train vooral voor kracht voor me andere sport, muscles zijn mooi meegenomen :D
 
nee ik denk t niet je traint eet en slaapt met 1 doel GROOT worden als dat er niet zou zijn zou ik er al die moeite niet voor over hebben , kzou wel af en toe gaan fietsen en zwemmen maar niet veel meer dan dat
 
Just wanne be BIG... not strong.

Bigger is better, there is no doubt,
my name should be: there goes the dude i was talking about.
 
ik wel, maar dan moet de krachttoename wel stimulerend genoeg zijn. En andere voorwaarde is wel dat de spieren die er zijn heel goed zichtbaar worden, dus lage bf%
 
Ik train vooral omdat ik mijn de shape van mijn body wil verbeteren.....maw zichtbare spiermassa. De krachts toename vind ik wel een kick geven maar zonder bijkomstige uiterlijke effecten...zou ik dus nooit aan BB doen.

Ik zou dan veel eerder weer een sport met spel element erin gaan bedrijven ala tennis/basketball.
 
als het op het oog niets zou opleveren,zou ik het nog geen jaar volhouden.
het is (vind ik dan) ook wel eens leuk om het te horen van iemand,dat je gegroeid bent.dan groei ik in mijn hoofd ook.
en dan het verschil wat je zelf ziet na 1,2of 3 jaar enz.
geeft mij een enorme kick.
 
Ik vind de 'pump' heerlijk en ik vind kracht net zo belangrijk als spiermassa, maar ik denk dat als het groei element eruit zou zijn dat ik dan toch een andere sport zou kiezen. Het zou iig een dilemma zijn :)
 
Back
Naar boven