MuscleMeat

Als krachttraining geen spiergroei zou opleveren, zou je het dan toch blijven doen? (1 bezoeker)

Als krachttraining geen spiergroei zou opleveren, zou je het dan toch blijven doen?

  • Ja

    Stemmen: 33 43,4%
  • Nee

    Stemmen: 43 56,6%

  • Totaal stemmers
    76

Bezoekers in dit topic

Originally posted by jamesz
train vooral voor kracht voor me andere sport, muscles zijn mooi meegenomen :D

Ik ook, train al een paar jaar voor kracht voor de andere sport en ben me sinds vorig jaar pas geen bezighouden met massa en spieropbouw vanuit BB oogpunt.

Valt wel op dat meer mensen Nee zeggen dan Ja.
 
Als spiermassa opbouw niet meer gaat zou ik denk ik eerder sporten als waterpolo en wedstrijd zwemmen gaan doen, let wel dat voor dergelijke sporten kracht training nog steeds nodig is. Het fijne van dat soort sporten (vind ik) dat je in no time bijna al je energie op kunt gebruiken en de rush die dat dan weer geeft.
 
Het feit dat een hoop mensen zeggen niet te gaan trainen als ze niet zouden groeien is ook de reden dat de meeste mensen het niet lang (en dan bedoel ik jaren) volhouden.

Er zijn altijd periodes dat je niet groeit en het zijn dan de mensen die trainen voor het trainen die doorbijten terwijl mensen die trainen voor groei er dan vaak de brui aan geven.

Ik weet dat er van alle kanten nu ontkenningen komen, maar geloof me als ik kijk naar het aantal mensen wat in zo'n periode afhaakt !!!
 
Originally posted by jamesz
train vooral voor kracht voor me andere sport, muscles zijn mooi meegenomen :D
Groot worden is het laatste wat ik wil, kleiner worden is juist mijn doel met spierbehoud en hoe sterker ik van KT word, des te beter...

Groetjes

Espi (die helaas spieren verloren heeft)
 
Bodybuilding wedstrijden worden georganiseerd om naar lichamen te kijken, dus ik wil wel graag wat resultaat halen wat betreft de visuele kant van de sport, ook al zal ik nooit wedstrijden doen.

Zelfde als voetballen, je wil na een tijdje toch ook wat meer als alleen op en neer rennen, balletje 20 meter naast trappen, slidingen verkeerd timen etc. Dan is de lol er snel vanaf denk ik ook al heb je niet in je hoofd dat je in de eredivisie gaat spelen.

Wat 3XL zegt is ook waar: als er periodes zijn dat ik niet groei, ga ik toch gewoon door en accepteer ik dat er niet altijd groeimomenten zullen zijn, na regen komt weer zonneschijn.
Ik zal niet afhaken, omdat ik niet groei, want ik weet dat dat wel weer komt. Ik zou wel afhaken als ik weet dat ik niet meer zou groeien en gewoon iets anders doen.

Lange post, hoop dat het duidelijk over is gekomen :)
 
Originally posted by 3XL
Het feit dat een hoop mensen zeggen niet te gaan trainen als ze niet zouden groeien is ook de reden dat de meeste mensen het niet lang (en dan bedoel ik jaren) volhouden.

Er zijn altijd periodes dat je niet groeit en het zijn dan de mensen die trainen voor het trainen die doorbijten terwijl mensen die trainen voor groei er dan vaak de brui aan geven.

Ik weet dat er van alle kanten nu ontkenningen komen, maar geloof me als ik kijk naar het aantal mensen wat in zo'n periode afhaakt !!!


Daar ben ik het helemaal mee eens. Moet je eens kijken naar de groep die zelfs dáárvoor nog afhaakt. Gewoon degene die rond de jaarwisseling met goeie voornemens beginnen, en het niet snel genoeg vinden gaan. Voor je het weet kan je ze weer gedag zeggen :wave:
 
ik zou doorgaan voor het beter presteren (krachttoename). hoewel, krachtoename = toename van spiermassa......
 
Als het geen zichtbare spiermassa zou opleveren zou het ook geen Bodybuilding meer heten denk ik..., ik zou dan echt gaan powerliften!
 
Originally posted by Robin



Daar ben ik het helemaal mee eens. Moet je eens kijken naar de groep die zelfs dáárvoor nog afhaakt. Gewoon degene die rond de jaarwisseling met goeie voornemens beginnen, en het niet snel genoeg vinden gaan. Voor je het weet kan je ze weer gedag zeggen :wave:

nog beter de zogenaamde zomerpatsers...

duiken paar maanden voor zomer de sportschool in trainen beetje,gaat niet hard genoeg...

Spuiten wat erin om groter te worden ( veel vochtretentie)
lijke ietwat in de zomer erna vallen ze compleet weg...
 
de gasten die proberen strandvaardig te worden. Die zullen idd binnenkort weer binnenstromen. meestal van die nadrukkelijk-aanwezige types: lawaai, flirten en patsen...
 
Ik train om groot te worden, het gewicht intereseert me niks. Altijd dat geouwehoer over hoeveel kan jij bankdrukken enzo?? Who cares!!! Als je maar groot wordt!:cool:

Als ik toch niet groot zou kunnen worden dan, uuuuuhhhh!
Zou ik ff niks anders weten, misschien op korfbal in een damesteam:p
 
Dan zou ik geen krachttraing doen, dan zoek ik iets waar je wel spiergroei mee aanzet :D.
 
ik hoor niemand over het geestelijke aspect van de sport, maar alleen over het feit dat ze groeien of niet (waar de topic idd wel omdraait, dus wel logisch)
maar als ik niet zou trainen zou ik een stuk minder goed in mijn vel zitten. ik geef toe dat zodra het lichamelijk aspect wegvalt er geen doel meer in zicht is, maar dat zie ik niet als een reden om te stoppen. Ondanks dat dit het doel was om te beginnen met de sport, ben ik gewoon verslaafd aan het trainen, ongeacht of dit spiergroei met zich meebrengt.
alleen al het geld wat je nu in eten en andere dingen stopt zou ik dan zekers anders besteden.
 
Nee, minder intensief in ieder geval. Ik denk dat ik dan weer zou gaan thai boksen
 
Originally posted by Xeramon
Ik train om groot te worden, het gewicht intereseert me niks. Altijd dat geouwehoer over hoeveel kan jij bankdrukken enzo?? Who cares!!! Als je maar groot wordt!:cool:



Had je beter ballon als nick kunnen kiezen.

Wat heb je aan een groot lichaam als je er niet mee kunt?
 
Originally posted by 3XL




Had je beter ballon als nick kunnen kiezen.

Wat heb je aan een groot lichaam als je er niet mee kunt?

:D
 
Als ik niet zou groeien door training, zou ik gaan powerliften :D
 
Back
Naar boven