Fitness Seller

als veertiger nog goed kansen naturel te groeien? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hey willem dat gaat lekker bij jullie....gewoon zo doorgaan en laat die jonge kereltjes maar eens verbaasd kijken wat de oudere duwen met het trainen.

Zo is dat Jack, en zolang het goed blijft gaan train ik lekker op deze manier door, zolang ik maar uit de blessures blijf gaat het goed.
Ik denk altijd maar zo: een stap terug doen kan ik altijd nog, maar voorlopig nog niet.
Leeftijd is zolang je je nog goed voel eigenlijk alleen maar een getal.

Mijn maat van 66 drukte vanmorgen nog 8x50 met schuinbankdrukken, dat was voor hem ook weer een nieuw record, had ie nog niet eerder gepakt :D, dus leeftijd hoeft niet altijd een belemmering te zijn.
Nog een goede jaarwisseling voor iedereen hier op het forum.
Groet,
Willem 2.
 
40 jaar

hey mannen

ik ben maar 75 kg met een lengte van 178 cm maar heb nu 8% bf


ik train nu 16 jaar en doe het nog enorm graag
ik kan niet zonder trainen zelfs op vakantie zoek ik een hotel met fitness zaal zodat ik mijn training niet moet missen


ik maak lange dagen als zelfstandige en door thuis te trainen kan ik elke dag trainen

massa is niet meer belangrijk maar merk toch dat ik vanaf nu 40 gemakkelijker bijkom. ik heb wel voordeel dat ik bijna geen vet aanzet ( familietrekje )


ik gebruik wel testo boosters want die geven mijn testospiegels het gewenste niveau voor te trainen en te recuperen snachts


zo ik ga nu pakken en lekker op vakantie met vrke


tot na de vakantie mannen :cool:

bodybuilding heeft geen leeftijd:D:D:D
 
aan iedereen een goede jaarwisseling van Lukie
en tot volgend jaar;)
 
hey mannen

ik ben maar 75 kg met een lengte van 178 cm maar heb nu 8% bf


ik train nu 16 jaar en doe het nog enorm graag
ik kan niet zonder trainen zelfs op vakantie zoek ik een hotel met fitness zaal zodat ik mijn training niet moet missen


ik maak lange dagen als zelfstandige en door thuis te trainen kan ik elke dag trainen

massa is niet meer belangrijk maar merk toch dat ik vanaf nu 40 gemakkelijker bijkom. ik heb wel voordeel dat ik bijna geen vet aanzet ( familietrekje )


ik gebruik wel testo boosters want die geven mijn testospiegels het gewenste niveau voor te trainen en te recuperen snachts


zo ik ga nu pakken en lekker op vakantie met vrke


tot na de vakantie mannen :cool:

bodybuilding heeft geen leeftijd:D:D:D
Train je niet om groot te worden dan? 16 jaar trainen en 75 kg bij 1,78 is niet echt wat je zegt goed.
Niet om te dissen hoor!

Train je met veel herhalingen zodat je goed droog blijft?

Of eet je gewoon niet zoveel?
 
Aan alle jongelui :Dhier, een toffe jaarwisseling gewenst !

Tot volgend jaar;)
 
wel leuke reacties, die me als topicstarter een hart onder de riem steken, ja zie ook na 5 maanden dat ik al veel veranderd ben, en heb het gevoel d
 
dat ik pas nu goed van start zal gaan, had nog nooit sport gedaan, mssn was een langere aanloop nodig, om nu beter en harder te kunnen trainen.
ben nog maar 42, zoals ik heir lees kan ik nog lang van mijn hobby/sport genieten
 
Train je niet om groot te worden dan? 16 jaar trainen en 75 kg bij 1,78 is niet echt wat je zegt goed.
Niet om te dissen hoor!

Train je met veel herhalingen zodat je goed droog blijft?

Of eet je gewoon niet zoveel?

jawel

ik ben begonnen toen ik 21 was en ik was maar 56 kg toen (zeer slank)

na bijna 19 jaar trainen nu ben ik 75 kg en daar voel ik mij het beste bij

ben ook al 80 kg geweest maar zat toen te veel in het buikje en vet


mijn ideaal gewicht is 74 kg en %7 bf


ik heb een zeer snelle stofwisseling en ja ik let niet zo zeer op mijn voeding meer

ik heb mij na al diejaren nooit aan as goedgedaan maar wel prohormonen

ik denk dat dit mijn lichaam is ; je moet weten dat in mijn familie niemand veel vet heeft dus is het niet gemakkelijk om bijtekomen
maar bijna 20kg bij in 15 jaar is toch niet slecht vind ik


iedereen zijn mening natuurlijk maar natuurlijk groeien duurt veel langer dus ben ik wel tevreden over wat ik bereikt heb in de jaren


:cool:
 
het is heel simpel sika als jij tevreden bent is het goed...
 
Ben ik nu de enige die op deze leeftijd in 3 jaar tijd 27 kg (waarvan ca 20 kg VVM) aankomt zonder AAS ???
Ik vond dat vrij normaal eigenlijk maar als ik andere reacties lees krijg ik meer het idee dat ik een uitzondering ben... ik bedoel: zo bijster goed is mijn eet en trainingsschema nou ook weer niet.
 
Nee je bent niet bijzonder goed.
Hij heeft toch helemaal niet die ambitie om zo groot te worden.
Plus hij is zelf tevreden wie zijn wij dan om dat niet te zijn?
 
Als veertiger kalf je alleen nog maar af, door de bank genomen.
 
re

Nee je bent niet bijzonder goed.
Hij heeft toch helemaal niet die ambitie om zo groot te worden.
Plus hij is zelf tevreden wie zijn wij dan om dat niet te zijn?


hohoho


tevreden ben je nooit over jezelf maar als er niet meer inzit na al die jaren
dan moet je wel tevreden zijn met wat je bereikt hebt

ikzelf zou ook wel 85 kg droog willen zijn maar zoals ik al zei lukt het niet

zelf met de helft van de jaren op schema staan met voeding en sups nog steeds niet het gewenste resultaat

maar nu ik 40 ben ben ik toch blij met wat ik bereikt heb en pas op bij het ouder worden kan je steeds nog groeien dus wie weet


voeding is heeel belangrijk en this dat wat ik niet meer kan opbrengen daarom sta ik op mijn platform nu qua gewicht en doel


sika
:rolleyes:
 
Je bent pas 40 en je kunt het niet opbrengen? Het leven begint dan toch pas hoor ik altijd?

Ik kan goede foto`s laten zien van 40 +ers. Weet alleen nog niet hoe ik dat post.
 
re

trey

hoef geen fotos mijne maat is 42 en belgisch kampioen geweest 2x

een andere is belgisch kampioen bij de veteranen ( hij is 53 jaar)

was zelfs geselecteerd voor santa susana wk natural bb



het is zeker mogelijk maar laat ik het zo stellen

het is niet meer numero uno in mijn leven


oke
 
Ben ik nu de enige die op deze leeftijd in 3 jaar tijd 27 kg (waarvan ca 20 kg VVM) aankomt zonder AAS ???
Ik vond dat vrij normaal eigenlijk maar als ik andere reacties lees krijg ik meer het idee dat ik een uitzondering ben... ik bedoel: zo bijster goed is mijn eet en trainingsschema nou ook weer niet.

Ik denk dat het er aan ligt hoe je was (bent) op het moment dat je begint.
Dus wat was je VVM aan het begin van je training.


Even uitgaand van een gemiddelde gainer, als je bij aanvang eigenlijk te ligt bent dan zal je in het begin veel en snel aankomen. Zit je bij aanvang door wat voor reden dan ook al aan de hoge kant dan zal je winst initieel wel snel komen, maar in totaliteit minder groot zijn.

Ik zeg nu niet dat 20kg in 3 jaar niet netjes is (is het zeker wel, op elke leeftijd) maar zonder nulpunt zeggen resultaten opzich niet veel
 
Ik denk dat het er aan ligt hoe je was (bent) op het moment dat je begint.
Dus wat was je VVM aan het begin van je training.


Even uitgaand van een gemiddelde gainer, als je bij aanvang eigenlijk te ligt bent dan zal je in het begin veel en snel aankomen. Zit je bij aanvang door wat voor reden dan ook al aan de hoge kant dan zal je winst initieel wel snel komen, maar in totaliteit minder groot zijn.

Ik zeg nu niet dat 20kg in 3 jaar niet netjes is (is het zeker wel, op elke leeftijd) maar zonder nulpunt zeggen resultaten opzich niet veel
Ik begon met 66 kg @189cm. Achteraf gezien was ik vermoedelijk ondervoed: ik at weinig vaak onder de 1200kcal per dag en dat al jaren lang. Toen ik overschakelde naar een fatsoenlijk trainingsschema en 4000kcal per dag ging het hard.
 
Back
Naar boven