Fitness Seller

als veertiger nog goed kansen naturel te groeien? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

ik ken een ex mister universe van 70+! Echt mooie trapezen en armen heeft hij. Volgens mij traint hij nog steeds.
 
Als je blijft trainen kan je aardig in shape blijven.
Helaas is je stofwisseling ook aan het vertragen als je ouder wordt en daardoor verbrand je minder. Hoe ouder je wordt hoe meer je moet bewegen om in shape te blijven, maar het is helaas vaak het tegen over gestelde omdat je minder snel herstelt.
Helaas herken ik het ook nu al bij 46 jaar, echt droog worden is erg moeilijk geworden.
Gelukkig zien wij getrainde mannen er in verhouding met de ongetrainde mannen van onze leeftijd er toch wel een stuk beter uit. Daar put ik dan weer de moed uit om te blijven door gaan. Kom op vrienden we gaan nog ff door met tarinen ;)
 
ik geef het trianen nooit op, maar weet niet of ik het naturel houd
 
Idd nu je wat (ouder) wordt gaat het allemaal niet meer zo snel als 10/15 jaar geleden, train wel 5 dagen per week 45/60 min.
Drink geen alcohol en rook ook, probeer zo goed en gezond mogelijk te leven, naast mijn dagelijkse voeding gebruik ik wel eiwitten en vita's.
Maar als je 40+ heb je zeker de mogelijkheid tot een flinke groei en lichaamsverandering.
 
Idd nu je wat (ouder) wordt gaat het allemaal niet meer zo snel als 10/15 jaar geleden, train wel 5 dagen per week 45/60 min.
Drink geen alcohol en rook ook, probeer zo goed en gezond mogelijk te leven, naast mijn dagelijkse voeding gebruik ik wel eiwitten en vita's.
Maar als je 40+ heb je zeker de mogelijkheid tot een flinke groei en lichaamsverandering.

wat bedoel je nou rook je wel of niet?? :nut:
 
**** kuurtjes,naturel en gewoon trainen ,rusten en 6 x per dag eten.
 
tja, dat is een keuze die ieder voor zichzelf maakt he;
is zoals ik zei, een fysiek van een flink afgetrainde fitnesser, geen BB-fysiek, maar als dat zijn keuze en doel is....
 
tja, dat is een keuze die ieder voor zichzelf maakt he;
is zoals ik zei, een fysiek van een flink afgetrainde fitnesser, geen BB-fysiek, maar als dat zijn keuze en doel is....

ik hou het ook natuurlijk
neem alleen op dagen van de training Protein 95 soja en af en toe een energiereep
 
ik heb er wel al verschillende keren aan gedacht te kuren, om toch nog een grotere fysiek te kunnen opbouwen, maar hou het uiteindelijk toch maar naturel, vind het dom op deze leeftijd nog risico's te lopen
 
ik heb er wel al verschillende keren aan gedacht te kuren, om toch nog een grotere fysiek te kunnen opbouwen, maar hou het uiteindelijk toch maar naturel, vind het dom op deze leeftijd nog risico's te lopen

dat is verstandig man
wat ook je conditie en spierenopbouw stimuleert is kickfun en bodycombat : ik doe beide 1x per week
kickfun : goede leraar - geeft een afkooksel van bokstraining want is lic.kine en geeft les aan kickboksers en boksers in Frankrijk
body combat : is complementair want vele oefeningen komen er op neer dat je aan "shadow boxing" doet
 
Hee body combat dat doe ik ook voor de conditie en vetverbranding.
1x per week boks ik met mijn schaduw en tot nu toe heb ik gewonen ;) 1x is eigenlijk te weinig om echt conditie op te bouwen maar beter 1x als geen keer.
Verder ga ik weer beginnen met creatine en proteinen. Heb dit weekend Creatine Ethyl Esther gekocht waar ik mee ga experimenteren. Gewone Creatine werkte wel bij mij maar ik kreeg er ook een bolle vochtbuik van. Bij CEE heb je daar geen last van (zeggen ze)
Als alles werkt zoals ze zeggen dan hoop ik weer wat kg er bij te winnen.
 
ik heb ook aan het volgende gedacht, waardoor ik het beter vind op onze leeftijd het naturel te houden, met wat geluk qua gezondheid hoop ik nog een jaar of 10 hardcore te kunnen trainen, dan wellicht de zware gewichtoefeneingen moeten laten vallen, meer met toestellen trainen, dus als je een naturelle, kleinere, stevig getrainde fysiek hebt, ga je het als vijftiger met aangepast trainen, makkelijker kunnen onderhouden denk ik
ik heb nog een leuke anekdote : dit topic loopt al meer dan een jaar, ik heb het vorig jaar begin augustus gestart, en door dit topic, is het 35+ subforum ontstaan
 
Francky er zijn nu al gasten van in de 20 die 3x dikker zijn als ik en na 25 meter hardlopen al een hartaanval krijgen. Als wij gewoon zo lekker blijven trainen dan zien we er over 10 jaar gewoon nog steeds beter als die gasten uit en hebben dan ook nog een betere conditie. Volhouden dus. Ik heb me voorgenomen om tot mijn 50ste zo goed mogelijk in shape te blijven. Daarna kijk ik wel weer verder. Als er geen grote blesures volgen dan moet dat mogelijk zijn. Ook voor jou moet dit kunnen.
 
idd ik zeg het ook zo, train zoals nu, met squat en deadlift zoalng het gaat, en dan meer toestellen inschakelen, onze trainer is 59j, hij traint nog steeds, maar licht en aangepast
 
hee Francky, we hebben het er op msn ook over gehad, maar naturel kun je een heel eind komen met de juiste inzet en motivatie.
dit is zo voor de jongere, maar ook voor de wat oudere bb-ers hoor.
ben je super gemotiveerd, goeie dicipline en inzet, kun je heel ver komen.
trouwens, dit topic loopt al zo lang, het is tijd dat je eens een foto van jezelf gaat plaatsen, een voor en een heden foto graag..;)
maar alle gekheid op een stokje, volhouden is de sleutel tot succes, en bij de meeste is dat volhouden er na een half jaar al vanaf als je ziet wat er in de sportschool komt en weer verdwijnt.
ik ben wel gestopt met mijn log bijhouden omdat het zo saai is, 6 dagen trainen in de week is beetje eentonig voor een log.
even voor jouw info..mijn gewicht bedraagt nu 92 kg en ik kwam van 76 kg 7 maanden geleden.
boven arm is koud van 36 cm naar 42 cm gegaan inmiddels.
alles naturel en alleen dmv trainen en voeding.
succes nog..
 
hoi wimpie, ja, ik begrijp je, maar liever nog geen foto's, foto van voor in zwembroek of bloot bovenlijf heb ik niet, liet me nooit zo fotograferen, en is nu nog veel te vroeg, ben nog veel te mager, heb nu nog maar armen van 34cm, ben toch al van 62kg naar 77kg gegaan, hou er rekening mee dat het vooral door complexen is dat ik beginnen trainen ben, als ik ooit es vind dat het tijd is, zal ik wel foto's hier zetten
 
snap ik wel hoor..maar we houden het wel te goed he, als je rond de 85kg zit ofzo ;)
 
idd, dat is wat ik bedoel, mssn binnen hier en een jaar zal ik het wel doen, ik krijg meer en meer goeie reacties in de gym, en zijn daar merendeels tienerjongens, dat doet em wel deugd, en 15kg in 1j is voor mij al heel goed begin, ik was heel mijn leven echt zo mager als een anorexiapatient, hoewel ik toch voldoende at, nu moet ik neit zeggen nog zwaarder voedingsschema, zou het gewoon niet binnenkrijgen, en ga ik vetter in voeding,of nog meer weightgainer, dan slaat het op de buik
als je weet dat ik tot deze zomer al jaren en jaren nooit op straat durfde komen in korte broek..
 
Back
Naar boven