MuscleMeat

alternatief voor kwark voor het slapen gaan?

Bezoekers in dit topic

Shreddedness

Novice
Lid geworden
10 mei 2014
Berichten
15
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
14%
Hey,

Ik eet al zo'n drie jaar elke dag voor het slapen een bakje kwark... Sinds een week ben ik aan het cutten en merk ik dat in de s'avond als ik in bed ligna het eten van mijn kwark, nog honger heb...

Ik wil graag de kwark vervangen door iets van vast voedsel. Nou begrijp ik dat een kwarkje voor het slapen gaan perfect is vanwege de caseïne eiwit/lage koolhydraat/lage vetgehalte.

Ik ben dus opzoek naar een vergelijkbaar goed product voor het slapen gaan, in de vorm van vast voedsel wat meer verzadiging geeft. Heeft iemand van jullie hier een oplossing voor?
 
Ik eet voor het slapen, en dat is tevens net na het trainen, tijdens mij cut een maaltijd met 100 gram kip/witte vis, 50 gram rijst (ongekookt gewogen) en 400 gram groente. Geeft mij een verzadigd gevoel voor het slapen.
 
Ik eet voor het slapen, en dat is tevens net na het trainen, tijdens mij cut een maaltijd met 100 gram kip/witte vis, 50 gram rijst (ongekookt gewogen) en 400 gram groente. Geeft mij een verzadigd gevoel voor het slapen.

Word je dan niet fucking bloated wakker?
 
caseine ( shake )
 
Is er niet. Hoeveel kwark neem je dan voor het slapen gaan?
Kan me haast niet voorstellen dat je er niet verzadigd van raakt, ik neem altijd zo'n hele bak franse magere kwark (500 gr) en ik zit echt propvol.

Verder kan je er in theorie gewoon alles wat je maar wilt bij gooien, zoals wovano al zei.
Ik zou sowieso de kwark aanhouden, evt wat blokjes kaas erbij, gerookte kipfilet (of gewoon kipfilet bakken), of gewoon groente.. wortels, tomaatjes, whatever.
 
TS vraagt naar vast voedsel dat verzadiging geeft :p

als je tussen de regels door leest, zie je dat ie op zoek is naar iets dat vult met dezelfde eigenschappen als kwark

;)
 
Het probleem ligt niet bij je kwark maar bij het cutten. Eet meer groenten, vezels en eiwitten. Zorgt ervoor dat je langer verzadigt blijft. Weinig 'lege kcal' zoals suiker eten en veel water drinken kan ook helpen.
 
als je tussen de regels door leest, zie je dat ie op zoek is naar iets dat vult met dezelfde eigenschappen als kwark ;)

Precies dat dus. :cool:

Ik zou voor een caseïne shake gaan er daar iets van ultra fine oats doorheen doen. Kijken of dat kan in je schema natuurlijk.

Maar ik moet zeggen dat in een cut een caseïne shake me een goed verzadigd gevoel geeft. En het is makkelijk want het is zo weg. :D
 
Groenten doen het altijd goed tegen hongergevoel.
 
Protein fluff met wat guargom en bevroren fruit.
 
als je tussen de regels door leest, zie je dat ie op zoek is naar iets dat vult met dezelfde eigenschappen als kwark

;)

Ik lees niet tussen de regels door. Als iemand vraagt om vast voedsel, dan denk ik aan vast voedsel.
 
Begrijpend lezen is inderdaad verdomd lastig
 
Begrijpend lezen is inderdaad verdomd lastig

Zeg je dit om mij of..?
Het is misschien een gekke gedachte hoor, maar ik vind het verdomd irritant als ik om 1 ding vraag en mensen er dingen bij gaan verzinnen. Als ik vraag om VAST voedsel, dan vraag ik niet om shakes.
Lijkt me gewoon duidelijke taal.
 
Zeg je dit om mij of..?
Het is misschien een gekke gedachte hoor, maar ik vind het verdomd irritant als ik om 1 ding vraag en mensen er dingen bij gaan verzinnen. Als ik vraag om VAST voedsel, dan vraag ik niet om shakes.
Lijkt me gewoon duidelijke taal.

ik zal je helpen door de indicaties dikgedrukt voor je te maken;

Hey,

Ik eet al zo'n drie jaar elke dag voor het slapen een bakje kwark... Sinds een week ben ik aan het cutten en merk ik dat in de s'avond als ik in bed ligna het eten van mijn kwark, nog honger heb...

Ik wil graag de kwark vervangen door iets van vast voedsel. Nou begrijp ik dat een kwarkje voor het slapen gaan perfect is vanwege de caseïne eiwit/lage koolhydraat/lage vetgehalte.

Ik ben dus opzoek naar een vergelijkbaar goed product voor het slapen gaan, in de vorm van vast voedsel wat meer verzadiging geeft. Heeft iemand van jullie hier een oplossing voor?

Is dit duidelijker voor je?
 
Vince, zoek het maar uit dan, ga jij maar alles tussen regels doorlezen, mag hopen dat jij mij nooit helpt als ik vraag om iets :roflol:
 
Back
Naar boven