Fitness Seller

Alternatief walnoten en hazelnoten B&F

Bezoekers in dit topic

Jason91

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2012
Berichten
291
Waardering
58
Lengte
1m92
Massa
91kg
Ik kocht altijd hazelnoten en walnoten bij B&F heeft iemand een alternatieve shop of winkel waar ik deze kan kopen. De prijs was altijd wel scherp van die producten.

Iemand een idee?
 
Lidl, Aldi, Turk....
 
Lidl is ook prima kwaliteit voor een goede prijs
 
Begrijp niet dat er ook maar iemand doodnormale producten bij een webshop besteld, koop noten op de markt of winkel, zelfde met pindakaas en je vlees...
 
Begrijp niet dat er ook maar iemand doodnormale producten bij een webshop besteld, koop noten op de markt of winkel, zelfde met pindakaas en je vlees...

Waarschijnlijk trainen ze thuis en hebben ze pleinvrees oid.
 
Begrijp niet dat er ook maar iemand doodnormale producten bij een webshop besteld, koop noten op de markt of winkel, zelfde met pindakaas en je vlees...
Er is geen supermarkt die qua gemak, kwaliteit en smaak in de buurt komt van musclemeat.
 
Er is geen supermarkt die qua gemak, kwaliteit en smaak in de buurt komt van musclemeat.
Ooit wel is van een slager gehoord? Die verkopen gewoon fatsoenlijk vlees wat nog niet ontdooid is geweest zoals in de supermarkt.
 
Ik kocht altijd hazelnoten en walnoten bij B&F heeft iemand een alternatieve shop of winkel waar ik deze kan kopen. De prijs was altijd wel scherp van die producten.

Iemand een idee?

Waarom koop je die daar niet meer?
 
Er is geen supermarkt die qua gemak, kwaliteit en smaak in de buurt komt van musclemeat.

Slager, groothandel etc.
Je vlees online bestellen zou ik nooit doen, is gewoon gemakkelijk, maar er zijn altijd mensen die dat top vinden.
Biefstuk bij de supermarkt is altijd bende, maar kipfilet, varkensvlees, runderlappen is niks mis
Mee.
 
Waarom koop je die daar niet meer?

Vanwege de oplichterij lijkt me.

Slager, groothandel etc. Je vlees online bestellen zou ik nooit doen, is gewoon gemakkelijk, maar er zijn altijd mensen die dat top vinden. Biefstuk bij de supermarkt is altijd bende, maar kipfilet, varkensvlees, runderlappen is niks mis Mee.

De kip bij de supermarkt is op een dieronvriendelijke manier gekweekt en zit vol water.
 
De kip bij de supermarkt is op een dieronvriendelijke manier gekweekt en zit vol water.
Protein water van B&F?

Je kunt ook biologisch vlees kopen bij supermarkten als AH en Jumbo. Dat is diervriendelijk geproduceerd en doorgaans van goede kwaliteit. Afgaande op de etiketten zit er bovendien vaak net iets meer eiwit in dan in de kiloknallers.
 
aldi goedkoopst volgens mij.
 
Vanwege de oplichterij lijkt me.



De kip bij de supermarkt is op een dieronvriendelijke manier gekweekt en zit vol water.

Bron?
Ik heb slachterijen bezocht, ook een pluimveeslachterij(de grootste van Nederland)
Zij leveren niet alleen aan supermarkten, daar is strenge controle op vlees en het productieproces.

Er wordt ook slechtere kwaliteit verkocht wat leegloopt als je bakt, maar dan moet je geen 1 kilo voor 4 euro gaan kopen, gezond verstand is ook wat.
Niet al het kip in de supermarkt is slecht, hetzelfde dat de keurslager niet altijd goed vlees verkoopt en ook gekloot heeft met zijn biefstukken.
 
Slager, groothandel etc.
Je vlees online bestellen zou ik nooit doen, is gewoon gemakkelijk, maar er zijn altijd mensen die dat top vinden.
Biefstuk bij de supermarkt is altijd bende, maar kipfilet, varkensvlees, runderlappen is niks mis
Mee.

Daar zeg je het precies goed ;)
 
Vanwege de oplichterij lijkt me.



De kip bij de supermarkt is op een dieronvriendelijke manier gekweekt en zit vol water.

En dan is het water nog het minst erge, maar al die penicilline die de beesten krijgen (en dieronvriendelijk fokken), vind ik het ergste van supermarkt vlees.
Plus dat het geld naar grote multinational gaat. Steun dan liever mijn lokale slager.
 
Zei ook ik, mening.
Slager heeft ook geen garantie op goed vlees.
Ook die halen grapjes uit. Niet allemaal natuurlijk.
 
Walnoten waren afgelopen week 2 zaken van 200 gram (dus 400 gram) voor 4,50 bij de lidl. Deze aanbieding komt regelmatig voorbij.
 
Back
Naar boven