• Veel plezier! 💪🏋‍♂️

Fitness Seller

Alternative reverse cable deadlift ...

Bezoekers in dit topic

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
5
Volgens mij heet ie zo niet :D hoe eigelijk wel ??

beschrijving van oefening;

Je gaat naar het multi- station. Je gaat met je rug naar een single cable kant staan. ( je reet raakt dus bijna de weightstack aan :D ) je zet de cable op de laagste stand ( dus bijna op de grond ).

Vanuit je classic deadlift beweging kom je overeind met de cable overeind ( indien nodig kun je 1 a 2 , 15 kilo schijven op elkaar leggen om er op te gaan staan en dus ervoor te zorgen dat je cable je klos niet raakt :D ) De calble komt dus vanuit onder tussen je benen door naar boven ( einde bewegingbaan en weer terug ...)

Op deze manier is je ROM groter en anders...

Hoe heet deze oefening en wie doet em wel eens als alternatief op je onderrug training ?

wat zijn je bevindingen ?

Ik heb em in iedergeval ooit eens beschreven zien staan op dit forum dacht ik.

BVD ...

Laatst bewerkt:
Kinkt naar de cable waiters bow ?

Lijkt me trouwens niet dat de ROM groter wordt, vooral niet als je overeind komt en de kabel de wat "wekere" delen van je lichaam raakt

Nog nooit gedaan, lijkt me imo ook niet zoveel. Zoals 3XL zegt, zo'n kabel die je half besnijd heb lijkt me niet zo prettig.

Ik denk dat je de pullthrough bedoeld.

Yep, ik bedoel de pullthrough !!

Pull Through is leuk en aardig, maar ik word naar achteren getrokken door het gewicht. Daardoor moet ik extreem wijd gaan staan en zelfs dan ben ik meer bezig met zorgen dat ik niet naar achteren word getrokken dan het uitvoeren van de oefening zelf...

Back
Naar boven