MuscleMeat

Altijd die &@$@$ KRAMP

Bezoekers in dit topic

arievh

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
0
Ik heb altijd kramp. Ik word er gek van. Dit weekend werd ik wakker van de pijn toen stond me kuit strak, had dus kramp.(Dit was zondag ochtend en had donderdag me benen getraint). Keb er nu nog last van en me kuit prikt als een open wond(Maar er is niets te zien) Het voelt ook of me kuit de heletijd verkrampt is. Ik vrees dat er iets gescheurd is.
Ik heb vaak krampen in me lichaam. In me vingers, onder armen tenen, nek, kaak noem maar op:( .
Helpen die Magnesium Calcium tabletten echt?
Wie weet hier iets op ???

Kalium/Potassium, magnesium tabletten of een banaantje oid, veel water drinken, veel rekken.

Idd, magnesium tabs slikken.....

Wat MoM zegt.. gamma! Eh, die bruistabletten Mg/Ca van Kruidvat vind ik het handigst. 1 tablet toevoegen aan fles water en klaar is Kees.
Als je heel veel zweet een beetje zout aan vloeistoffen toevoegen om een isotone oplossing te maken. 'k Raad Jozo Vitaal aan, waar behalve NaCl ook KCl en MgCl2 is toegevoegd. Vuistregel is eetlepel suiker en 1 theelepeltje (of half?) zout. Nog nooit geprobeerd trouwens, wel eens na vreselijke kramp (tabletten vergeten) rechtstreeks van het zoutvat voor de frituur in de sportschool 'gesnoept'... :barf:

Espi

Ik krijg alleen kramp met zwemmen, als ik te fanatiek word en geen cardio maar sprint trainingen begin te doen!

sorry... sorry jij was idd eerst.. "wat Magic en BOS zeggen".. OK ???

Espi

Ik had het zondag.. Ook in me linker kuit.. Ineens sochtend schoot ik wakker. Fack Wat deed dat zeer. Dacht echt dat ding eraf werd gesneden. heb er verder nooit last van. Dus laat maar hierbij. Maar weet dat het facking zeer doet

Keb het ook nooit eerder in me kuit gehad.
Maar ik ga morgen naar de kruitvat die dingen halen, kijken of het helpt (als ik ze gebruik):)

wel eens tijdens het gapen:yawn: heb dan kramp onder mijn kin maar ja dan zal ik mn scheur wel te ver open trekken... toch wel een naar gevoel als je met moeite nog je mond dicht krijgt :hair:

Arievh, ben je misschien stiekum van de creatine aan het snoepen? Veel mensen krijgen daar behoorlijk kramp van.

Magnesium werkt voor veel mensen goed tegen kramp. Maar een magnesiumsupplement zou ik niet combineren met calcium of met zuivel. Calcium en magnesium zitten elkaar in de weg bij de opname (schijnt).

Wat bij mij ook goed werkt tegen krampen is regelmatig rekken.

Succes!

nope geen creatine.
En als ik aan de creatine heb. Heb ik er niet extra last van. Dan blijft het het zelfde.
Maar als ik tijd heb ga ik dus die pillen/bruistabletten proberen.

woehahahahha dat heb ik ook gehad. Als je het desbetreffende spier strekt gaat het over. Is wel raar ja, opeens wakker worden met een kuit kramp, je weet niet wat je overkomt :D

Terug
Naar boven