Fitness Seller

Altijd honger tips? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Absoluut. Als beginner heb je vaak niet eens een overschot nodig om vvm aan te zetten. Mag ik vragen waarom je er niet voor kiest om 200/300 kcals meer te eten en zodoende een sterker fysiek bouwt?
ik train nu 5-6 maanden maar het werd me aangeraden om op onderhoud te eten omdat ik 'skinny fat' ben hoog vetprecentage met weinig spiermassa en toen dacht ik dat ik op onderhoud moest eten omdat je zo alsnog kan aankomen in spiermassa en wellicht je vet % verlaagt omdat je in principe niet aankomt in vet. dit is niet onderbouwd door wetenschap of iets maar dit is wat ik dacht. maar zou ik dan beter kunnen bulken?
 
ik train nu 5-6 maanden maar het werd me aangeraden om op onderhoud te eten omdat ik 'skinny fat' ben hoog vetprecentage met weinig spiermassa en toen dacht ik dat ik op onderhoud moest eten omdat je zo alsnog kan aankomen in spiermassa en wellicht je vet % verlaagt omdat je in principe niet aankomt in vet. dit is niet onderbouwd door wetenschap of iets maar dit is wat ik dacht. maar zou ik dan beter kunnen bulken?

Ja iets meer gaan eten. Met 200/300 op je onderhoud kan je een lange tijd bulken zonder te vettig te worden. Je onderhoud gaat ook omhoog gedurende de rit. Ga dan pas weer verhogen wanneer je een week of twee volledig stil staat.
 
Ja iets meer gaan eten. Met 200/300 op je onderhoud kan je een lange tijd bulken zonder te vettig te worden. Je onderhoud gaat ook omhoog gedurende de rit. Ga dan pas weer verhogen wanneer je een week of twee volledig stil staat.
Oke dan ga ik dat doen. bedankt!
 
Kijk eens naar je patroon gedurende de dag, er is een verschil of je van 7.00 tot 22.00 eet of van 9.00 tot 20.00.
Ikzelf ontbijt pas om 9.00, daarna eet ik om de 2 uur iets, om 13.00 en 18.00 eet ik mijn "grote" maaltijden.
 
Wat voor mij werkt is meer eiwitten,meer water en cafeïne houdende dranken. En low calorie dense foods natuurlijk 😉
 
gewoon 1-2 kilo groenten eten met eiwitten en vet , 500-1000 gram aardbeien erbij met een bak yoghurt
 
Gewoon meer groenten eten, honger is nergens voor nodig
 
Als ik een binge aanval krijg , hou ik het evengoed bij gezond eten...veel volume eten, evengoed gooi ik er wat koolhydraten bij waar ik uiteindelijk op een 3000 calorieen uitkom ongeveer, dus veel groenten,aardappels,bonen hebben ook niet veel calorieen,mager vlees,frambozen,blauwe bessen,aardbeien
 
- Intermittent Fasting of gewoon je eerste maaltijd zoveel mogelijk uit stellen;
- Veel groenten eten (1 kg of meer per dag);
- Als tussendoortje komkommers of iets ander van groenten nemen;
- Heel veel water drinken (en/of thee);
- Geen shit eten dat niet vult en bomvol suikers en zout zit;
- Geen kcal uit drinken halen;
- Eventueel psyllium husk (vezels) nemen. Kun je prima mixen met wat water, in de koelkast zetten, eventueel door je kwark doen voor meer volume;
- Matigen met carbs, met name brood; eventueel rijst vervangen door broccolirijst o.i.d.;
- Eiwitbronnen als witvis en (magere) kipfilet nemen;
- Cardio aan je schema toevoegen;
- Geen boodschappen doen wanneer je nog moet eten en megaveel trek hebt of je gewoon aan je gezonde boodschappenlijstje houden (als je geen shit in huis hebt, kun je het ook niet opeten);
- Jezelf concrete doelen voor de korte én lange termijn stellen waar je naartoe kan werken;
- Motivational video's kijken als dat voor jou werkt;
- Een voedingsschema maken waar je je aan dient te houden; eventueel eens in de X-dagen een cheatmeal inplannen indien dit voor jou werkt om je aan je schema te houden en ergens naar uit te kunnen kijken (ik zou geen AYCE doen, maar gewoon iets wat je lekker vindt).
 
Back
Naar boven