XXL Nutrition

alvast een voorproefje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat wil ik ooook.
Check die abs. Goed voor mekaar man.
 
Ziet er klasse uit,
In welke klasse draai je wedstrijden en hoeveel heb je er al eigenlijk gedaan ?

gr rob
 
blijf t prachtig vinden. :clap:

waarom is er geen cardiosmilie, moet t nu maar doen met deze

[Abeelding niet meer beschikbaar];)

en mooi op tijd voor de contest, doe je zelf ook nog wedstrijden?
 
IK heb er een heleboel gemaakt. ik vind die met die digitale eigenijk helemaal niet zo goed ik ben eerder benieuwd naar de andere. ik doe geen wedstrijden ik heb wel een wedstrijd voorbereiding gedaan. ik wilde er eigenlijk geen doen maar het ging zo goed dat ik als er een geweest was misschien wel mee had gedaan. heel misschien over een dik jaar of zo eens een naturel wedstrijd maar weet het nog niet. moet eigenlijk nog wat massa zien aan te komen. was niet veel meer van me over nl.
 
aha, i see
maar vindt je het niet zonde dan om "zo maar" te gaan cutten ?
Want zo te horen heb je niet echt een doel gehad, of zie ik dat verkeerd ?!
No offensen want de resultaten zijn goed,

gr rob


Originally posted by the_ur
ik doe geen wedstrijden ik heb wel een wedstrijd voorbereiding gedaan. ik wilde er eigenlijk geen doen maar het ging zo goed dat ik als er een geweest was misschien wel mee had gedaan. heel misschien over een dik jaar of zo eens een naturel wedstrijd maar weet het nog niet. moet eigenlijk nog wat massa zien aan te komen. was niet veel meer van me over nl.
 
gozer je hebt wedstrijd potentie .... superb :thumb: vooral hele mooie symmetrische abs!
 
Wow mooi droog en idd mooie symmetrische abs!

Btw ben je zo bruin van jezelf of van olie wat je opsmeert?
Persoonlijk vind ik het een beetje TE bruin :)
 
Echt super gewoon! Ben heel benieuwd hoe je het zou doen als je wedstrijden zou gaan draaien. Zijn weinig mensen die dit natural bereiken. Top!
 
Ruilen? mij vriendin tegen jouw lichaam :D
 
mooi man! dat podium op joh!

Gr
Luca
 
Yup je had gemakkelijk een naturel wedstrijd kunnen draaien, en nog hoog eindigen ook. Klasse!
 
Wow, wow, wow, wow, wow, wow, wow, wow, wow, wow, wow, wow, wow, wow, wow, wow, wow, wow, wow!

Als jij die digitale foto's nog niet zo goed vind hoe moeten die andere foto's dan zijn ??? Nog beter, kan dat?
 
als ik een homo zou zijn zou ik je een lekker ding noemen!

maar, aangezien ik dat niet ben, geweldig lichaam..goed in proportie alles..zoals gezegd symmetrische buikspieren en zo geldt het ook voor je armen..zou idd aan een wedstrijd mee moeten doen en in top 3 eindigen..
 
Heb je een zelfbruiner gebruikt?
Doet je lijnen goed uitkomen.
Petje af voor je uitstekende resultaat!!
Nu dat je voor de 2e keer er zo spijkerhard uitziet (zie vorige foto's) denk ik dat je het dieten wel onder de knie hebt.
Nu idd wedstrijden gaan doen.
Stimuleert je alleen maar nog meer om harder te trainen en dus groter te worden.
Je hebt echt potentieel!! Profiteer ervan!!!
Dit zal wel een gigantische zomer voor je worden!!!
Elke dag strand; zon of regen, even op het strand patsen :D
:clap: :clap: :clap:
 
:thumbs: you da man!!! :)

Echt super vette fysiek heb je man, en nog natural ook! Klasse! RESPECT!!!
 
Sooow, echt geweldig mooi man! Zo zou ik ooit ook nog wel eens willen worden :)

1 klein vraagje: lijkt het nou zo of is je linker arm wat dikker?
 
Alles is al gezegd, maar nogmaals geweldig!
 
Back
Naar boven