Fitness Seller

Alweer bijna overgeven (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Ik liep vandaag 'toevallig' langs de gameshop en kwam naar buiten met 'Brothers in Arms' Road to Hill nog wat.

Eenmaal thuis kon ik niet wachten maar een half uurtje later zat ik kokkend op m'n stoel en duizelig. Wat een k*tgame ook. De lange storylines zijn niet eens altijd te onderbreken en als je je eigen maatjes dood wil schieten kan dat niet eens!

Vanavond nog maar even GTA Vice City op gezet en ja hoor, het lukte me in 1 keer om eindelijk de pizzaboy te pakken met een automatisch wapen! :D

Toen nog even met datzelfde wapen die trucks gemold en nu ben ik bij de golfbaan...:cool:
 
Heb ik ook 2 gta spellen op de xbox. Is wel lachen dat zinloos geweld :D
 
Hmm, mijn pa heeft dat vaker als hij bij mij op het scherm kijkt als ik UT aan het spelen ben, hem wordt het dan meteen draaierig.
 
Maar GTA SA en VC zijn toch gewoon cooler ;)
 
saints row op 360 die moet je hebben;)
je doet gewoon wat je wil, overvallen, onschuldige mensen overhoop rijden , hoeren stelen van pooiers, straatracen,hitman coolste spel in jaaaaren
 
saints row op 360 die moet je hebben;)
je doet gewoon wat je wil, overvallen, onschuldige mensen overhoop rijden , hoeren stelen van pooiers, straatracen,hitman coolste spel in jaaaaren

Op 360 ja.

Zie je mij al een aparte Xbox kopen voor dat spel?
Ze geven em maar lekker uit op PC platform.
 
Op 360 ja.

Zie je mij al een aparte Xbox kopen voor dat spel?
Ze geven em maar lekker uit op PC platform.

oops sorry ik ben niet echt een kenner
 
Saints Row vind ik nogal een slap GTA aftreksel. Binnen het Free Roaming genre heb je zoveel keuze om een game te ontwerpen (denk aan Dead Rising voor de X360) en dan verschijnt er Saints Row...

Precies dezelfde game als de GTA games, maar dan met een ontzettende k*tcamerapositie waardoor je nooit normaal rond kan lopen door de steden en ook niet normaal bejaarde mensen dood kan schoppen/knuppelen/steken/schieten. Het is constant de camera bijsturen met dat rechterpookje op je joystick. Verder is de stad waar de game zich afspeelt ontzettend lelijk, bah. Je wordt echt zeer depressief als je dat spel speelt. De muziek is ook k*t, tenzij je van die rapzooi houdt. Ten slotte...je kunt je enkel in (k*t)auto's voortbewegen. Waar zijn de vette motors, helikopters en vliegtuigen?

Geef mij dan maar GTA:VC, lekker op een PJC600 naar Billie Jean luisteren terwijl ik een paar hoeren doodrijd. Of GTA:SA, waar ik met mijn gespierde neger vliegtuigen neer laat storten terwijl ik naar Hollywood Swinging luister.
 
DBC daar wen je vanzelf aan bro ;) Gewoon doorspelen.
 
al "just cause" geprobeerd ouwe?

soort gta & far cry gemixt
 
Blijven knallen met die controller :) Je zal nog een echte hardcore gamer worden (die zijn immuun voor misselijkheid :D)
 
Saints Row vind ik nogal een slap GTA aftreksel. Binnen het Free Roaming genre heb je zoveel keuze om een game te ontwerpen (denk aan Dead Rising voor de X360) en dan verschijnt er Saints Row...

Precies dezelfde game als de GTA games, maar dan met een ontzettende k*tcamerapositie waardoor je nooit normaal rond kan lopen door de steden en ook niet normaal bejaarde mensen dood kan schoppen/knuppelen/steken/schieten. Het is constant de camera bijsturen met dat rechterpookje op je joystick. Verder is de stad waar de game zich afspeelt ontzettend lelijk, bah. Je wordt echt zeer depressief als je dat spel speelt. De muziek is ook k*t, tenzij je van die rapzooi houdt. Ten slotte...je kunt je enkel in (k*t)auto's voortbewegen. Waar zijn de vette motors, helikopters en vliegtuigen?

Geef mij dan maar GTA:VC, lekker op een PJC600 naar Billie Jean luisteren terwijl ik een paar hoeren doodrijd. Of GTA:SA, waar ik met mijn gespierde neger vliegtuigen neer laat storten terwijl ik naar Hollywood Swinging luister.

damn grand theft auto noemt dat he?
 
Koop gewoon Hitman Blood Money, DAT is pas een game, gegarandeerd voor veel speelplezier!
 
is dat wat? heb er pas naar staan kijken voor de 360.

Ik heb de game een paar uur gespeeld en het is echt 3x niks, komt totaal niet in de buurt bij gta series qua gameplay.

De ideen zijn ontwikkelaars zijn opzich wel goed, maar besturing en andere gameplay elementen zijn gewoon niks waard.
 
Back
Naar boven