AndroidHealthClinic

Alweer een gek minder :)

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Waardering
5
Speciaal voor dandy ;)

Maandag zit ik voor 17 dagen in Thailand, dus neem ik alvast afscheid van iedereen. Ik zal aan jullie denken als ik geheel tegen m'n zin in onder een palmboom op een wit strand een coctail naar binnen zit werken :)

Gister had ik ff een pic geschoten met m'n telefoon, dus a la Ryu zal ik em ff plaatsen. Je kan wel zien dat ik nooit een topfotograaf zal worden :)

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Ben nu aan het bulken, dus ik zal ná m'n bulkperiode 'goeie' pics plaatsen en uiteraard ook van na m'n cutperiode daaropvolgend...

Ciao!

ben aan t bulken, man ik zie je buikspieren zitten..verdomde gek:D
mag dus wel wat meer spek op die plek:)

en jij in thailand, ik op mallorca..flesjes over zee met de mesotechbars erin..gata helemaal goed komen:thumb:

en klote he, dat vooruitzicht van een parelwit strand en die vieze cocktail:D

en neem wat baths mee naar nederland, schijnen t goed te doen als alternatief voor de euros..althans, volgens mij nog niet opgelost:thumb:

veel plezier man.

ps mooie tattoo

• Topic Starter Topic Starter
Thanks man!

Ik ga zeker wat flesjes verzamelen :thumb:

Voor zover ik weet, is dat met die baths nog niet opgelost, dus ik zal er een aantal voor je meenemen... :)

Veel plezier op jullie vakanties. Kan dit jaar niet weg i.v.m. huis. FF klotuh, mensen gaan nu allemaal weg of komen terug, en praten alleen nog maar over de vakantie. Maar ben niet jaloers. :grumble:

dandyman zei:
ben aan t bulken, man ik zie je buikspieren zitten..verdomde gek:D
mag dus wel wat meer spek op die plek:)

en jij in thailand, ik op mallorca..flesjes over zee met de mesotechbars erin..gata helemaal goed komen:thumb:

en klote he, dat vooruitzicht van een parelwit strand en die vieze cocktail:D

en neem wat baths mee naar nederland, schijnen t goed te doen als alternatief voor de euros..althans, volgens mij nog niet opgelost:thumb:

veel plezier man.

ps mooie tattoo
menig drank/voedsel uit de machine's op mijn school met baths betaald :P

Goeie 6-pack m8!!! Heel veel plezier op vacantie, laterssss :wave:

Thanks allemaal, moet wel gaan lukken :)

@Dandy: 50 Baht is omgerekend 1 euro en ik geloof dat een 20-Baht muntstuk dienst kon doen als een 1 euro muntstuk. Maar CQ, correct me if I'm wrong...

goede abs hoor !

have fun op vakantie :)

Hey gasten,

In een woord: Thailand rulez!! (heel goed... dat zijn 2 woorden :))

Genoeg vis en kip hier en aan rijst en fruit ontbreekt het ook niet!

Ik spreek jullie over zo'n anderhalve week wel weer...

Grtz from Bangkok!

Tong

Terug
Naar boven