Me vorige trainingsschema is wat teveel (heel wat teveel
) dus ik pas alles ff aan.
Dag1: borst + triceps
Dag2: rug + biceps
Dag3: RUST
Dag4: quadriceps + hamstrings
Dag5: schouders + kuiten + buik
Dag6: RUST
Dag7: RUST
Dag8: herhaling schema
Dit standaart schema uit topic "voorbeeldschema's " spreekt mij wel aan. ff een paar vrage dan. Ik wil graag me buik 2x trainen, waar zal ik die er tusse proppen?
setjes van 10-8-8-6 aanraadbaar of zal ik het anders doen? en zo ja hoe
En maakt het nog uit of ik borst+bi en rug +tri doe of borst+tri en rug+bi?
Laatste vraag betreft de training van de schouders. Zijn er 3 verschillende plekken die je kan trainen (anterior, posterior, lateral) ?
En wat zijn 3 goede oefeningen voor elke spier? En voordat iedereen met namen gaat gooien zoals clean & jerk (wat dat ook is) zou enige uitleg over het soort oefening of een verwijzing naar een site met uitleg heel erg handig zijn
Alvast bedankt iedereen
w000t

Dag1: borst + triceps
Dag2: rug + biceps
Dag3: RUST
Dag4: quadriceps + hamstrings
Dag5: schouders + kuiten + buik
Dag6: RUST
Dag7: RUST
Dag8: herhaling schema
Dit standaart schema uit topic "voorbeeldschema's " spreekt mij wel aan. ff een paar vrage dan. Ik wil graag me buik 2x trainen, waar zal ik die er tusse proppen?
setjes van 10-8-8-6 aanraadbaar of zal ik het anders doen? en zo ja hoe

En maakt het nog uit of ik borst+bi en rug +tri doe of borst+tri en rug+bi?
Laatste vraag betreft de training van de schouders. Zijn er 3 verschillende plekken die je kan trainen (anterior, posterior, lateral) ?
En wat zijn 3 goede oefeningen voor elke spier? En voordat iedereen met namen gaat gooien zoals clean & jerk (wat dat ook is) zou enige uitleg over het soort oefening of een verwijzing naar een site met uitleg heel erg handig zijn

Alvast bedankt iedereen

Laatst bewerkt: