XXL Nutrition

AMA

Bezoekers in dit topic

Hoe groot is je verzameling messen ondertussen ?
 
Hoe groot is je verzameling messen ondertussen ?
een 30 tal messen,1 machete,6 bijlen (1handig) 1bijl 2 handig één 2 handige warhamer,1 mace,1 korte asegai speer .Niet bedoeld om mee te gooien daarvoor is ze te kort. Zelfs lange speren werden meer gebruikt als steekwapen dan als werptuig.Javelins die zijn wel bedoeld om te gooien.Dat zal het zowat zijn.
 
Ik lees links en rechts wat dingen over je baan (werk), nu wil ik het eigenlijk ook wel weten :)

Ps. Tenzij je stukadoor bent wens ik niet van je diensten gebruik te maken
 
Ik lees links en rechts wat dingen over je baan (werk), nu wil ik het eigenlijk ook wel weten :)

Ps. Tenzij je stukadoor bent wens ik niet van je diensten gebruik te maken

Maar dan is het mysterie weg ;)

Moet je teleurstellen,stukadoor ben ik niet :)
 
een 30 tal messen,1 machete,6 bijlen (1handig) 1bijl 2 handig één 2 handige warhamer,1 mace,1 korte asegai speer .Niet bedoeld om mee te gooien daarvoor is ze te kort. Zelfs lange speren werden meer gebruikt als steekwapen dan als werptuig.Javelins die zijn wel bedoeld om te gooien.Dat zal het zowat zijn.

Nog niet overwogen om er zelf te smeden / maken ?
 
Nog niet overwogen om er zelf te smeden / maken ?

Daar heb ik de ruimte en het materiaal niet voor. En voor dat materiaal niet het geld :) En dan moet je het nog leren ook. smeden,vorm geven. niet te hard en broos,niet te zacht.Het temperen is ik ook al een kunst op zich.

Had ik ruimte en genoeg geld dan had ik een serieuse knutselruimte gehad van metaalbewerking tot houtbewerking.

Laserprinter komt er ooit nog wel eens maar das voor andere dingen.
 
verder staat er op mn verlanglijstje nog een grote Dane axe. 2 handig.

Blad is zo ontworpen dat je er ook mee kan steken en met de onderste punt kan je dan ook een haaktechniek uitvoeren. .
DANE AXE.jpg
 
Ik heb iets gemist denk ik. Waar komen al deze wapens ineens vandaan? Ben je verzamelaar? Doe je mee aan "veldslagen" etc?
 
Ik heb iets gemist denk ik. Waar komen al deze wapens ineens vandaan? Ben je verzamelaar? Doe je mee aan "veldslagen" etc?

Iemand vroeg mij achter mijn collectie messen en ben dan overgaan op mn collectie bijlen e.d.

Ik doe geen veldslagen.

Messen en viking era en middeleeuwse wapens interesseren mij. Zijn mooie voorwerpen.
 
Oke, maar waarom heb je dit? Pure verzameldrang?
 
Iemand vroeg mij achter mijn collectie messen en ben dan overgaan op mn collectie bijlen e.d.
Maar wat doe je ermee? Of bereid je je enkel voor op de zombie apocalypse?

edit: zoals hierboven dus maar met een vleugje humor
 
Oke, maar waarom heb je dit? Pure verzameldrang?

Zijn mooie voorwerpen die bijlen en zwaarden. Maar ik verzamel geen muurhangerbrol dat plooit of breekt bij echt gebruik.

Als het zou moeten moeten ze ook echt bruikbaar zijn. Maar hangen gewoon netjes op als verzamelstuk.
 
Maar wat doe je ermee? Of bereid je je enkel voor op de zombie apocalypse?

edit: zoals hierboven dus maar met een vleugje humor

Beter in huis hebben en nooit nodig hebben,dan het niet in huis hebben en het ooit één maal in je leven echt nodig hebben.

Maar het is voornamelijk eeen collectie.

Heb ook een noodvoorraad van 4 maand aan eten en water in huis.:D
 
Laat je die verzameling ook zien aan de ONSs die je mee naar huis neemt?
 
Kan je nog geen Karma geven :(
 
Meester Johny hangt niet in de riemen.
HAHAHAHHAA MEESTER JOHNY ????? Dan zie ik mij echt zo'n veredelde pleeduiker voor met een leren riem een strakke onderbroek en kaplaarzen+ werkhandschoenen

hier de mr. brutus die meester johny graag een partijtje ……….. oeh wat hebben wij het toch fijn samen he?
 
Back
Naar boven