XXL Nutrition

AMA

Bezoekers in dit topic

BelgianBAMF

Cool Novice
Lid geworden
22 dec 2019
Berichten
35
Waardering
18
Lengte
1m69
Massa
92kg
Vetpercentage
28%
Dag iedereen,

Gisteren aangemeld en dacht van ja ga een AMA houden en me even voorstellen

Naam is Dimitri
28j, half belg, half spaans
Hobbies: gamen (ps4/pc), fitness/sporten, motos/autos en fan van tattoos

Heb vroeger redelijk wat gefitnest (als dit correct geschreven is, en wat contact sporten zoals kickboxing/mma/bjj maar helaas niet teveel tijd meer voor die sporten door mijn shiften.
Loop de laatste 2jaar met wat pech, blessures/operaties dusja veel bijgekomen, eet heel graag samen met de verloofde maar is helemaal uitgelopen door te bingen dagelijks voor het laatste jaar door gemoedproblemen door mijn blessures.. nu zit ik zeker 1jaar stil, ervoor altijd op en af.
Nuja 70kg woog ik 2jaar geleden en nu een stevige 93kg wat voor mijn 1.69cm redelijk veel is, striemen aan buik/heup area.. erg ontevreden en ongelukkig met mijn lichaam/eigen, en teleurgesteld..
Blessures, lang aanslepende tennis elleboog, achillespees scheur, kaakoperatie, nekwervels scheef.. meeste kwam door combinatie werk/fitness nuja, alles is zo goed als genezen, elleboog voelt nog steeds wat gevoelig merkte ik laatste week maar draag uit preventie een band. Ben vorige week weer begonnen, nu even fullbody om er weer in te komen en kracht opbouwen. Mijn doel is afvallen, mijn lichaam weer fit maken en tevreden zijn over mezelf. Ik trouw ook in september dus om wat strakker te staan tegen dan zou een plus zijn.. nouja zal mijn best doen en hier voor de nodige hulp en info vragen
Indien jullie vragen hebben beantwoord ze ik met veel plezier
Aangenaam kennismaking in ieder geval!
 
Welkom! Succes met je doelen!
 
Back
Naar boven