Fitness Seller

Amandel melk

Bezoekers in dit topic

niet bepaald een topproduct net zoals haverdrink''havermelk'' en rijstdrink. Tenzij je het voor de smaak doet.
Als je het hebt over de lactose in koemelk is er ook lactosevrije melk in de meeste warenhuizen.
Juist. Of probeer geitenmelk. Deze eiwitten zijn voor de mens goed verteerbaar en geen last van lactose.
 
Juist. Of probeer geitenmelk. Deze eiwitten zijn voor de mens goed verteerbaar en geen last van lactose.
onzin... geitenmelk bevat net zo goed lactose. Een iets andere variant waar meer mensen en veel mensen met koemlek allergie wel tegen kunnen.
"Omdat er ongeveer evenveel lactose in geitenmelk zit als in koemelk, is geitenmelk geen optie bij een lactose-intolerantie"

Maar en zelf lactoseintolerant en heb er net zo erg last van bij geitenmelk.
 
onzin... geitenmelk bevat net zo goed lactose. Een iets andere variant waar meer mensen en veel mensen met koemlek allergie wel tegen kunnen.
"Omdat er ongeveer evenveel lactose in geitenmelk zit als in koemelk, is geitenmelk geen optie bij een lactose-intolerantie"

Maar en zelf lactoseintolerant en heb er net zo erg last van bij geitenmelk.
Zelf lan ik geen lactose verdragen van koemelk. Van geitenmelk heb ik totaal geen last. Aldus mijn bevinding
 
Maar en zelf lactoseintolerant en heb er net zo erg last van bij geitenmelk.
Zelf lan ik geen lactose verdragen van koemelk. Van geitenmelk heb ik totaal geen last. Aldus mijn bevinding
Yep dat kan. Maar t is gewoon per persoon verschillend en ook afhankelijk van de mate van intolerantie.
Maar geitenmelk is in ieder geval niet lactosevrij.
 
Back
Naar boven