XXL Nutrition

Amateur Voeding Info

Bezoekers in dit topic

Heracles

Cool Novice
Lid geworden
31 jan 2011
Berichten
41
Waardering
0
Lengte
1m75
Beste Lezers.

Ik was eerst geïnteresseerd in AAS Nou het bleek dat ik er eigenlijk
niks van wist dus daar begin ik wel niet aan..,


Ik ben dus een Amateur en wil graag beginnen met kracht training in onze plaatselijke Sportschool, Nu heb ik wel gehoord van wat lichte legale drankjes ofzo heb er hier een voorbeeld van:

Vitaminen:
- chromium picolinaat (helpt het jojo-effect te voorkomen)
- sportslab multiplex (voorziet het lichaam van alle vitamines en mineralen)
Groeistimulanten:
- Sportslab Hydroxytech (helpt om spierafbraak tijdens het trainen te verminderen)
- Tribulus (zorgt ervoor dat het effect van krachttraining toeneemt)
Herstel:
- Sportslab Ribotech (helpt het lichaam op een natuurlijke manier zijn energieniveau snel te herstellen.)


Maar ik wou aan jullie vragen helpen deze dingen en zijn ze het waard om ze te kopen en te gebruiken.

Graag geen spam maar serieuze antwoorden.

heracles
 
Begin gewoon met het maken van een goed voedingsschema. Speur het forum af om te kijken naar de voeding, verhoudingen.
 
Hmm.., Oke om dit even recht te trekken.

Ik wil geen Prof Heavy Weight Tiller worden gewoon lekker fitessen en alles beetje opkrikken.

heb ik met die instelling nog steeds een voedingsschema nodig?, want hiernaast leid ik ook nog een normaal leven met werken etc.


Heracles
 
Voedingsschema is perfect combineerbaar met een normaal leven, of wil je zeggen dat de meeste hier een abnoraal leven hebben? :D
 
Haha ik wist dat ik het niet helemaal goed formuleerde =d.

Nee dat snap ik maar ik geloof nooit dat iedereen die ik in de sportschool zie een goed of perfect voedingsschemaheeft ik eet normaal gesproken wanneer ik honger heb en waar ik zin in heb maar zo werkt het dus niet meer =d?


Heracles
 
De grote jongens zullen waarschijnlijk wel op hen voedsel letten, en kan je beter zelf ook gewoon doen vanaf het begin. Maar eten wat je wilt en wanneer je wilt word hem niet nee, niet als je een beetje progressie wilt boeken.
 
Koop wat eiwitten, vitamine tabletten of wat omega's. Maar probeer alles gewoon lekker uit je voeding te halen. En nee niet eten wanneer je honger heb, probeer je maaltijden te verdelen tussen 6-8 maaltijden op een dag. Heb je de stickie's wel doorgelezen? En om als amateur een mooi lichaam te krijgen is het alsnog hard werken want het gaat niet vanzelf. Ik weet niet hoelang je traint maar je zou na verloop van tijd misschien is wat creatine kunnen proberen of een no-booster om net ff wat meer voorruit gang te boeken maar het is aan jou de keus. Succes iedergeval met het behalen van je doel(en).
 
Hmm.., Oke om dit even recht te trekken.

Ik wil geen Prof Heavy Weight Tiller worden
gewoon lekker fitessen en alles beetje opkrikken.

heb ik met die instelling nog steeds een voedingsschema nodig?, want hiernaast leid ik ook nog een normaal leven met werken etc.


Heracles

Daarvoor moet je geen schrik hebben , geloof me. Om er uit te zien zoals een prof moet je veel ervaring hebben en de volgende zaken in rekening houden:


  1. Ten eerste een ijzersterk voedingsschema hebben (eentje waarvan je denkt: hoe kan 1 persoon dit allemaal binnenspelen dus nog twee keer zo erg dan sommige die je op dit forum vind).
  2. Vervolgens een gigantische set aan anabole steroïden en groeihormonen (bij deze dan nog de nodige supplementen die de neveneffecten onderdrukken(en dat zijn er ook gigantisch veel)).
  3. De ideale workout(Iets waar je toch jaren mee kan bezig zijn om te vinden(Daarom is het ook niet slim om de eerste jaren steroïden te nemen aangezien je totaal niet weet welk effect een oefening op je lichaam heeft )).
  4. En ten slotte goeie genen hebben(en dat hebben niet zoveel mensen.Als je hiervoor meer informatie wilt vinden vind je genoeg topics over ecto, endo en mesomorf).
Veel mensen denken nog steeds dat het gewoon 1 spuit is en dat je er gaat uit zien als een beest(was dat zo dan zou dit forum waarschijnlijk veel beperkter geweest zijn). Ik raad je aan veel stickies over voeding en training te lezen en pas die lichte legale drankjes(:roflol:) te kopen als je het gevoel hebt dat je begrijpt wat het precies als functie heeft(normaal zou je die nodige informatie in de stickies vinden).Stel dat je vragen dan nog niet zijn beantwoord of er is iets nog niet duidelijk , dan weet je ons te vinden :)
 
Back
Naar boven