XXL Nutrition

Amateur Voeding Info

Bezoekers in dit topic

Heracles

Cool Novice
Lid geworden
31 jan 2011
Berichten
41
Waardering
0
Lengte
1m75
Beste Lezers.

Ik was eerst geïnteresseerd in AAS Nou het bleek dat ik er eigenlijk
niks van wist dus daar begin ik wel niet aan..,


Ik ben dus een Amateur en wil graag beginnen met kracht training in onze plaatselijke Sportschool, Nu heb ik wel gehoord van wat lichte legale drankjes ofzo heb er hier een voorbeeld van:

Vitaminen:
- chromium picolinaat (helpt het jojo-effect te voorkomen)
- sportslab multiplex (voorziet het lichaam van alle vitamines en mineralen)
Groeistimulanten:
- Sportslab Hydroxytech (helpt om spierafbraak tijdens het trainen te verminderen)
- Tribulus (zorgt ervoor dat het effect van krachttraining toeneemt)
Herstel:
- Sportslab Ribotech (helpt het lichaam op een natuurlijke manier zijn energieniveau snel te herstellen.)


Maar ik wou aan jullie vragen helpen deze dingen en zijn ze het waard om ze te kopen en te gebruiken.

Graag geen spam maar serieuze antwoorden.

heracles
 
Begin gewoon met het maken van een goed voedingsschema. Speur het forum af om te kijken naar de voeding, verhoudingen.
 
Hmm.., Oke om dit even recht te trekken.

Ik wil geen Prof Heavy Weight Tiller worden gewoon lekker fitessen en alles beetje opkrikken.

heb ik met die instelling nog steeds een voedingsschema nodig?, want hiernaast leid ik ook nog een normaal leven met werken etc.


Heracles
 
Voedingsschema is perfect combineerbaar met een normaal leven, of wil je zeggen dat de meeste hier een abnoraal leven hebben? :D
 
Haha ik wist dat ik het niet helemaal goed formuleerde =d.

Nee dat snap ik maar ik geloof nooit dat iedereen die ik in de sportschool zie een goed of perfect voedingsschemaheeft ik eet normaal gesproken wanneer ik honger heb en waar ik zin in heb maar zo werkt het dus niet meer =d?


Heracles