AndroidHealthClinic

Amateur wedstrijd

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
16 apr 2014
Berichten
9
Waardering
0
Lengte
1m96
Massa
78kg
Vetpercentage
15%
Hey alemaal, ik zou heel graag aan een amateur wedstrijd willen deelnemen maar dan bedoel ik ook echt amateur^^ geen amateur van ifbb want dat word em voorlopig nog niet. Heeft iemand hier een iedee waar er verenigingen zijn die voor mijn niveau geschikt zijn ? Want alles wat ik tot nu toe gevonden heb was best wel BIG om het zo te zeggen :p en dan is het niet reëel voor mij op dat moment. Mvg G.G en alvast bedankt ;)
 
In!
Ben hier ook benieuwd naar.
 
Hey alemaal, ik zou heel graag aan een amateur wedstrijd willen deelnemen maar dan bedoel ik ook echt amateur^^ geen amateur van ifbb want dat word em voorlopig nog niet. Heeft iemand hier een iedee waar er verenigingen zijn die voor mijn niveau geschikt zijn ? Want alles wat ik tot nu toe gevonden heb was best wel BIG om het zo te zeggen :p en dan is het niet reëel voor mij op dat moment. Mvg G.G en alvast bedankt ;)

het maakt niet uit bij welke bond je wedstrijden wilt doen , echte amateurs zijn er niet meer , en als er een meedoet verliest hij op voorhand

ik raad je aan om eens een paar wedstrijden te gaan kijken bij de verschillende bonden en je te laten adviseren wie er amateur ( natty ) is en wie niet
 
het maakt niet uit bij welke bond je wedstrijden wilt doen , echte amateurs zijn er niet meer , en als er een meedoet verliest hij op voorhand

ik raad je aan om eens een paar wedstrijden te gaan kijken bij de verschillende bonden en je te laten adviseren wie er amateur ( natty ) is en wie niet

Hey alvast bedank hier voor ;)

Dus als ik het zo goed begrijp, zeg jij ook dat er gewoon geen echte amateurs meer zijn net als vroeger toen arnold begon. Want dat is ook zo'n beetje dat waar ik op uit kwam. Maar goed ik zal wel even kijken of er meschien tog nog iets is waar ik aan mee zou kunnen doen zou het wel gaaf vinden :D

Is er meschien nog iemand die wel zegt van " hey kijk is op die site of Google is naar de steek worden ... Daar vind je wel iets,, zou ik heel blij zijn met jullie ideeën :D MVG. GermanGenetics
 
Je kan toch gewoon D wedstrijd draaien ?
Niveau is mooi genoeg om in te stappen . Zo ben ik ook begonnen op de flex cup .
 
Je kan toch gewoon D wedstrijd draaien ?
Niveau is mooi genoeg om in te stappen . Zo ben ik ook begonnen op de flex cup .


[Link niet meer beschikbaar]

flex cup is komende winter pas weer, dus heb je nog even te tijd je goed voor te bereiden!
 
Super !! Echt nice en motivatie word er gelijk bij geleverd ^^ dankje hier kan ik wel veder mee ;)
 
Twijfel zelf ook om eind van het jaar mee te draaien in de D bij Flexcup!
Heb nog geen ervaring verder met wedstrijden, maar is wel een droom van me om mezelf op te werken in deze wereld.
Ik moet echter wel werken aan het poseren, maar mijn vraag is of je als 17 jarige niet compleet in het niets valt bij de andere atleten? Of zijn er meer die op deze leeftijd meedoen?
Alvast bedankt!
 
Twijfel zelf ook om eind van het jaar mee te draaien in de D bij Flexcup!
Heb nog geen ervaring verder met wedstrijden, maar is wel een droom van me om mezelf op te werken in deze wereld.
Ik moet echter wel werken aan het poseren, maar mijn vraag is of je als 17 jarige niet compleet in het niets valt bij de andere atleten? Of zijn er meer die op deze leeftijd meedoen?
Alvast bedankt!

Gaat niet om leeftijd toch als jij op 17 jaar al een super strak fysiek hebt komt het wel goed denk ik!
 
17 is geen probleem hoor . Doet gewoon mee met de junioren :)
 
Super !! Echt nice en motivatie word er gelijk bij geleverd ^^ dankje hier kan ik wel veder mee ;)

dat jij een wedstrijd wilt doen is op zich prima en zeker goed voor je motivatie en de flex-cup d is natuurlijk
goed om in te stappen

weet niet wat jij met ,, echte amateurs ,, bedoeld of dat ze echt ,, naturel zijn ,, dus zonder aas want ik
ben bang dat je dan ook op de flex cup bedrogen uitkomt maar succes
 
Gaat niet om leeftijd toch als jij op 17 jaar al een super strak fysiek hebt komt het wel goed denk ik!

Oke man, ga dan zeker overwegen om mee te doen eind dit jaar! ;)
 
Back
Naar boven