XXL Nutrition

Contest Log (v) AMATEURTJE GAAT ER VOOR DEEL 2 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hi hallo allemaal!

Dag 4 van thuis werken zit er weer op. En ik wordt gillend gek. Gelukkig hoeven we nog maar tot eind maart. Eeeeek.

Ik wilde eigenlijk niet gaan sporten, maarja. Ik kon het niet laten. Ik kon niet WEER een avond thuis zitten. Dus met een fles ontsmetting van de basic de sportschool doorgelopen lol. Lekker getraind ook wel.
Bekijk bijlage 483066

Nog een picca voor het trainen:
Bekijk bijlage 483067

Even huilen: check up morgen gaat niet door. Althans, niet fysiek. Vet meten wordt daarmee uitgesteld. Zal wellicht 20 maart worden. Ik stel de begin foto's daarom ook even uit, omdat ik die gelijk wil laten lopen met mijn vetpercentage in mijn log.

Nu nog even dromen dat ik ooit 10 chin ups doe. :treuren:en pre bed eten. DOEI!
Bekijk bijlage 483068
Geluid doet t bij mij niet. :thumbs:
 
Hi allemaal!

Moet heel snel typen want ik heb nog maar 3% batterij.

Het zal niemand ontgaan zijn, de gyms zijn gesloten. 1 grote nachtmerrie.
MAAR!
IMG_20200315_204635.jpg



Coach nog gesproken, aankomende tijd geen check up. Nu twijfel ik: alvast foto's posten als begin foto's? Of toch wachten.
Ben sowieso nog niet echt schandalig aan het cutten ofzo.

Oké dat was het weer voor vandaag, voordat ik straks opnieuw moet beginnen.

Doei.
 
Nu twijfel ik: alvast foto's posten als begin foto's? Of toch wachten.
Ik wil het feestje hier niet verpesten, maar dit staat in de reglementen:
In de openingspost van de log moet een startfoto geplaatst worden. Dit moet binnen de eerste week na het starten met loggen.
Dus die foto had er eigenlijk al moeten staan...
 
Ik kom langs :heart:
 
Ik wil het feestje hier niet verpesten, maar dit staat in de reglementen:
In de openingspost van de log moet een startfoto geplaatst worden. Dit moet binnen de eerste week na het starten met loggen.
Dus die foto had er eigenlijk al moeten staan...

Begin foto's zijn in de openingspost ingegeven!



Momenteel even geen vetmetingen dus. Zodra ik weer naar een fysieke check up kan voeg ik die uiteraard toe.
Gewicht kan ik wel blijven delen:
Screenshot_20200316_175835.jpg


Vanavond mijn homegym eens uitproberen. Paar aanpassingen in m'n schema gemaakt. Ben benieuwd hoe dit zal gaan. Ik zal vanavond mijn training delen!
 
Ennnn er is getraind! Opzich best voldaan.
Hierbij de training:
Screenshot_20200316_204228.jpg

Edit: stang + 10 bij opdrukken slaat natuurlijk nergens op. Dat is een foutje.

Morgen een belafspraak met coach. Doelen stellen op basis van wat er nog wel mogelijk is.
Ben ook van plan om elke dag even een workout te doen. Of het nou een HIIT, met gewichten of wat dan ook is, ik wil dagelijks even bezig zijn. Zit al genoeg op mijn kont en omdat alles nu in huis plaatsvind heb ik nauwelijks nog beweging.
Welgeteld vandaag 2100 stappen gezet. Oeps.
I keep you all posted!
En mochten er aanvullingen of vragen zijn, let me know. Heb nu toch genoeg tijd om online te zijn op DBB hehe.

Fijne avond allemaal!
 
Ik heb al een gym gevonden, maar kom toch graag eens langs voor een kopje thee. :)
 
Hallo allemaal!
Vandaag een dagje vrij gehad. Vooral veel in de zon gezeten, nog wat elastieken gehaald bij de action, rondje gewandeld en de workout van vandaag al gedaan.
Bij de chin ups ging er iets niet goed. Bij het volledig strekken na 1 rep een intense pijnscheut in m'n elleboog en een felle knak. Die maar even geskipt. Verder wel oké getraind. Haal er toch wat minder voldoening uit dan in een gym, geen idee waarom. Zal wel wennen zijn, en dat zullen we wel moeten want ik gok dat na 6 april nogsteeds de gyms niet open zijn...
Afijn, hierbij de training:
Screenshot_20200317_180214_com.google.android.apps.docs.editors.sheets.jpg


Morgen weer een dag, en een nieuwe training. Morgen misschien even een elastieken HIIT workout doen in de tuin, om een beetje af te wisselen.

Fijne avond allemaal!
 
Mooie train. Carona moet Corona zijn. :P
Kusje op je elleboog. :kiss:
 
Mooie train. Carona moet Corona zijn. :P
Kusje op je elleboog. :kiss:

Omg en ik irriteer me zoooo als mensen carona schrijven. Echt een dwaas. Ga het meteen aanpassen. :roflol:
 
Ik kon het niet laten. Toch nog even een workout gedaan.

Hier istie daaaaan:
Screenshot_20200318_203734_com.google.android.apps.docs.editors.sheets.jpg


Nu ben ik best moe. En m'n armen voelen nogal opgepompt. En ik tril nu ik typ. Tijd voor voedsel en de laatste afleveringen van The Big Bang Theory :treuren:
 
Hallo!

Dode boel hier in mijn log zeg.
Aardig wat spierpijn. Maar wil deze week de 7 workouts halen, dus we zijn gewoon weer aan de gang gegaan.
Screenshot_20200319_205137.jpg


Alleen... Mijn eetlust neemt af. Tot aan het avondeten maar 600 kcal gegeten. Ik merk dat ik door het thuis zitten weer druk in m'n hoofd heb. Maar goed, zal niet de enige zijn die hier last van heeft. Morgen nog 1 dag werken, en dan weekend. Woohooo. SLAPEN!
Hopelijk kan ik mijzelf dan weer even resetten :o.
 
Back
Naar boven