MuscleMeat

Contest Log (v) AMATEURTJE GAAT ER VOOR DEEL 2 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zag het touwtje springen op je insta. Goed idee ! Voor de cardio variatie.
Niks mis met HITT hoor. Doe ik ook wel eens, is lekker.
 
Ik zag het touwtje springen op je insta. Goed idee ! Voor de cardio variatie.
Niks mis met HITT hoor. Doe ik ook wel eens, is lekker.

We moeten (g) roeien met de riemen de we hebben! Ik hou niet erg van cardio, maar touwtjespringen is gewoon weer iets totaal anders! Heb mezelf gepusht om hier beter in te worden. Wandelen kan iedereen, touwtje springen is nog best een kunst.
Moet zeggen dat ik niet heel erg HIIT-fan ben, maar aangezien ik van 4 keer trainen naar 6 a7 keer trainen per week ben gegaan, is het gewoon fijn om afwisseling te hebben. Daarbij worden de trainingen gedeeld door de coaches van mijn team, vind het leuk om van alles uit te proberen en mij op deze manier bezig te houden :).

Wat is het probleem. Ja, Temptatin Island is pauper, dat ben ik met je eens.
Training is prima:)

Temptation is zeker pauper, maar vind het wel leuk om te kijken. Heerlijk hersenloos, houd ik van. :o

Heb al een aantal dagen geen trainingen gepost. Uiteraard is er wel getraind de afgelopen dagen. Zal hier nog even de training van gister posten:
Screenshot_20200324_175047.jpg

Deze training minimaal rust genomen. Denk aan ongeveer 15sec tussen sets. Moest even m'n energie kwijt. De maatregelen die gisteren zijn aangescherpt hit me hard. Ik snap het volkomen, maar vind het wel moeilijk. Maar goed, dat komt allemaal wel weer goed!

Zo weer even wat pijnstillers nemen. Al een aantal dagen op en af keelpijn, hoesten en soms wat steken in m'n borstkas. Weet alleen niet of het komt omdat ik al een hele tijd niet naar m'n sportmasseur ben geweest, en alles gewoon gruwelijk vast zit. Maar even aankijken.

Hopelijk trekt het zo weer even weg, zodat ik weer even een training er in kan gooien. Vanavond nog even overleg met coach hoe nu verder. Cutten zit er niet echt in denk ik. VIND HET ZO LASTIG ALLEMAAL. But we shall see.

Hoe is het met jullie allemaal? Werken jullie ook vanuit huis en komen jullie de deur nog uit?
 
Ja blijf werken, doe cardio buiten, wandelen met hond, mtb of race fietsen. En boodschappen natuurlijk :thumb:
Succes en hou vol, sporten keeps you sane !
 
Dag 9. Niet getraind. Wat voor dag is het eigenlijk?
 
Als de mensheid de zomer niet haalt, hoef je ook niet te cutten toch???
 
Ik ga liever shredded ten onder:wl:
 
In! Succes!
 
Wordt hier nog getraind? :)

Staat het aanbod nog om een keertje te trainen?
 
Laatst bewerkt:
Ja blijf werken, doe cardio buiten, wandelen met hond, mtb of race fietsen. En boodschappen natuurlijk :thumb:
Succes en hou vol, sporten keeps you sane !

Oh klinkt goed! Ik heb mijzelf het doel gegeven om elke werkdag om 06:30 op te staan en minimaal 30 minuten te gaan wandelen.
En inderdaad, gewoon blijven doen wat wel kan! Jij ook veel succes de aankomende tijd :clap:

Ben zo jaloers dat jij nog kan benchen.. ik mis het zo erg :treuren: :treuren: :treuren:

Zal ik heel eerlijk bekennen dat ik nog nooit eerder heb gebencht... Haha. Nu thuis is 't voor 't eerst!

Mijn log is pas dood ;(

Stuur link, ik zal spammen.

Ik ga mijn 6de week thuiszitten in...

6 weken? Pffff.. Maar kom je dan ook helemaal niet meer buiten of...?

Dag 9. Niet getraind. Wat voor dag is het eigenlijk?

9 dagen niet trainen? Waarom dat nou weer. HUPHUP GEWOON TRAINEN.

Als de mensheid de zomer niet haalt, hoef je ook niet te cutten toch???

Ben nog niet van plan om dood te gaan hoor. Misschien de rest wel, maar ik tuf nog wel even door.

Ik ga liever shredded ten onder:wl:

YES! THAT'S THE SPIRIT!


Welkom & dank je wel!

Wordt hier nog getraind? :)

Staat het aanbod nog om een keertje te trainen?

Er wordt zeker nog getraind. Ik moet alleen wat meer gaan loggen haha.


Gekkenhuis op 't werk. Lijkt wel alsof iedereen stress heeft. Wat opzich logisch is... Spreek natuurlijk grotendeels bedrijfseigenaren etc... Maar wow.
Best een heftig weekje wel. Maar we gaan gewoon door.

Donderdag nog met coach gebeld. Doelen opgesteld.
Zoals:

En daarbij:

- elke werkdag om 06:30 opstaan en minimaal 30 minuten wandelen. Vrijdag mee begonnen, kan nu alleen nog slippers aan. Thank God it's not winter. Spoiler kijken op eigen risico.
IMG_20200328_090229.jpg
IMG-20200328-WA0011.jpeg

2. Elke werkdag maximaal 10 min na werktijd m'n laptop afsluiten, anders geen chocolade vlokken in m'n pre bed. (zat van de week tot half 9 te werken :windup:

3. Consequent trainen, nieuw schema 4x per week fullbody met de materialen die ik thuis heb.

4. Elke dag opschrijven waar ik dankbaar voor ben.

5. Elke dag +-2100 kcal eten

Officiële cut zit er daarom nog niet in. Maar ik blijf gewoon mee doen aan de contest. Besloten om niet al te veel onder kcal behoefte te gaan, ivm gezondheid.

Net nog even getraind. Halleluja mijn kracht was gewoon weg ofzo.
Screenshot_20200328_154713.jpg


Hoe gaat het bij jullie? Nog steeds alles onder controle? Zelf ook een terras, net zoals mij, in de tuin en aan het doen alsof het een mooie zomer dag is met een wijntje erbij? Of aan het huilen in een hoekje omdat alles waarschijnlijk toch dicht blijft tot 1 juni?
Nee ik ben niet negatief, alleen realistisch, kan het allemaal alleen maar meevallen.

Vanavond magioni pizza maken en online gamen met vrienden.
Vind het wel grappig, online video bellen enzo. Gister tot half 8 met collega's geborreld in een online meeting. Tot aan Frans Bauer luisteren en jumpen in de keuken. #jemoeterietsvanmaken!
 
Netjes. Zeker iedere ochtend een half uur wandelen. Respect L

log staat in mijn handtekening
 
Wat pullups gedaan en de waslijn in mijn oog gekregen.
 
Veel toewijding hier zeg.:thumbs: Veel plezier vanavond..
 
Goed bezig. Ook ik heb reistijd naar werk in cardiotijd veranderd. Dus ma, wo, vrij hardloop voor het ontbijt. En di,do,za/zo minstens een uur op de racefiets. Vandaag 70 km gefietst in ongeveer 2,5 uur. In het weekend doe ik iets meer, luier ik ook wat meer.

krachttraining is even minder. Ik doe wel wat pushups 3x per week. En nog wat bodyweight dingetjes. Maar ik vind het helemaal kut. Dus dan maar rennen en hard fietsen.
 
Hi allemaal!

Alweer een tijdje niet gelogd. Excuus, probeer alles zoveel mogelijk bij te houden, maar het is nogal een chaos in m'n hoofd :o
Dinsdag was ik vrij, ben toen weer gaan wandelen. Kwam op een hele mooie plek uit. Had alleen niet al te beste schoenen aan, en toen ik op Google maps keek waar ik ongeveer was, zag ik dat ik nog 5km terug moest lopen naar huis. En op dat moment voelde ik al blaren opkomen.
Je raad het al, andere blaren geheeld, 3 nieuwe blaren onder m'n voeten. :roflol:
De hele week verder dus niet echt gewandeld.

Het was erg druk op 't werk deze week. Aka totale chaos. Helpt niet echt mee aan de chaos in m'n hoofd ook.
Vrijdag telefonisch consult gehad met de praktijk ondersteuner. Ik moet zeggen: heb in het verleden wel wat andere' psychologen' etc gesproken, maar ik vond dat echt 3 keer niks. 'hoe voel je je daarbij' 'waarom voel je je zo'.
Deze keer was het echt anders. Voelde me zo op m'n gemak, en had het idee dat ik niet gewoon helemaal gestoord ben ofzo.
Het was een fijn gesprek. Ze gaat mij testen op ADD. Moest er eerst wel om lachen : weer een label wat op m'n hoofd geplakt gaat worden. En toen ging ik lezen. En ik herken 99% van de symptomen. En gek genoeg geeft het mij een soort van rust, ik ben dus niet gek.
Aan de hand van de test gaan we verder kijken. Heb er nu best wel wat vertrouwen in. Vanaf hier kan het alleen maar beter worden.

Verder gaat m'n road to 12 chin ups best lekker. Ik kon er gister bijna 8. BIJNA!

Ook heb ik nog even een buik omtrek cm gehaald. Ik ben toch iom m'n coach 100kcal gedropt. Ik wil toch wel iets cutten, en ik zit nu weer in een periode dat ik 'minder honger' heb.
Nog wat cijfertjes:
Screenshot_20200405_094600_com.google.android.apps.docs.editors.sheets.jpg

Screenshot_20200405_094645.jpg


Vandaag bakken in de zon. Boodschappen doen en de BBQ aangooien.
 
Luus2405 ik hen zelf vorig jaar ook diagnose ADD gekregen, (terwijl Ik zelf niet dacht dat ik dat had :p) krijg sindsdien strattera voorgeschreven. Geen bijwerkingen, school en werkprestaties zijn verbeterd, veel minder ruzie thuis omdat ik rustiger ben..
alleen jammer dat t super duur is
 
Back
Naar boven