MuscleMeat

Contest Log (v) Amateurtje gaat er voor!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
:roflol: Sorry maar deze was idd een beetje apart. Hahahah bro, serieus.
 
Kan om veel lachen maar dit is gewoon ziek
 
Ik ben nu wel benieuwd naar het zieke grapje :o

Edit nvm staat er nog
 
Ik moet eerlijk zijn dat ik nog steeds niet goed begrijp wat er nu precies gebeurd is. Je hebt dus met een stuk hout tegen een muur geslaan?
 
Ik moet eerlijk zijn dat ik nog steeds niet goed begrijp wat er nu precies gebeurd is. Je hebt dus met een stuk hout tegen een muur geslaan?
Ze heeft het hele verhaal uitgetypt? Wel veel leesvoer.

Dus ik liep weg en heb ergens tegen aan geslagen. Volgend Sander0708 was het een houten plank tegen een muur. Ik heb zelf werkelijk geen idee.
 
Ze heeft het hele verhaal uitgetypt? Wel veel leesvoer.

Dus ik liep weg en heb ergens tegen aan geslagen. Volgend Sander0708 was het een houten plank tegen een muur. Ik heb zelf werkelijk geen idee.

Ik heb het verhaal gelezen hoor, springt van de hak op te tak :o

Had je gisteren je beste en slechtste post te pakken in een dag :p.

Zijn slechte post was idd een beetje #MeToo
 
Ga je verder in je gewone log ?
 
Nee Banshee heeft haar voorgoed onteerd nu..
 
Ik moet eerlijk zijn dat ik nog steeds niet goed begrijp wat er nu precies gebeurd is. Je hebt dus met een stuk hout tegen een muur geslaan?

Ze is geen ster in het vertellen van verhalen.
 
'S avonds vloeide de alcohol zeer makkelijk. Het begon met wijn wat vervolgd werd met limonchello. We vierden de verjaardag van Sander0708 .

Voor ik het wist waren we aan het bussen. Wilden eigenlijk niet naar het dorp maar wij eerder overgehaald. Ik deed het eigenlijk meer voor het ritje in de Audi A6. Wat een ding :hearts:.

Eenmaal in het dorp... wijn... bier... shotjes... veel oude bekenden... wist al niet meer waar of wie ik was laat staan dat ik al zwaar over mijn alcohol grens was.

Toen een kleine ruzie gehad. Iemand lag te kotsen in het bushokje dus leek mij niet slim om al een taxi in te stappen. Ik wilde nog even een rondje lopen voordat de taxi ondergekotst zou worden. Iemand was het daar niet mee eens en was boos en liep weg. Laatste weken al aardig wat frustraties en emoties opgepropt. Dus ik liep weg en heb ergens tegen aan geslagen. Volgend Sander0708 was het een houten plank tegen een muur. Ik heb zelf werkelijk geen idee.

Weet wel dat we ergens gingen zitten en de jongens mijn hand aan het masseren waren.

Daarna heb ik nog een hele tijd gebeld met degene die boos was, hij bleek uiteindelijk niet boos te zijn. Lol.

Ik weet nog dat ik jankend in de taxi zat. Meer weet ik niet. Werd zondagochtend wakker met een kloppende hand en de ergste kater die ik ooit heb gehad.

Sprintje naar de wc en het was zoveel dat het uit mijn neus kwam. Fel geel en het schuimde. Hele maaginhoud eruit gekotst en toen toch maar ziekenhuis gebeld.

Om half 3 aan de beurt. Om 10 over 3 al foto's gemaakt. Inderdaad gebroken. Moest weer wachten.
Weer een andere arts. Zag een enorme naald. Hand moest verdoofd worden. Snapte er niks van, later begreep ik dat ze het gingen proberen terug te zetten maar de kans op een operatie heel groot was.
Wat een kut spuit... pooooooh.
Bekijk bijlage 433825

Bij dat beetje bloed werd de spuit gezet tot ongeveer het midden. :(

En toen..
Na heel lang wachten het andere kamertje in...
2 mannen voor het gipsen en de meid die het terug ging zetten.
Zit je dan. Met een kater. Trillend van angst. Eerst nog een echo gemaakt en toen begon ze te friemelen. Ging toen al de grond.
Keek de andere kant maar op naar Sander0708 .
En toen:
KNAK
KNAK

Holyshit. Sander zijn hoofd. Alsof hij spoken zag. Ik wist nou niet of ik moest janken, flauw ging vallen of wilde schreeuwen. Maaginhoud kwam weer omhoog. En die mensen die dan zeggen : ja dit is goed!!!


Toen gips. Morgen weer heen. Nu weer moe dus dit was het verhaal.
:wave:Bekijk bijlage 433826
Wel apart dit. Je verhaal ademt één en al ellende, maar de foto zegt iets heel anders.???
 
Vanochtend is mijn hand weer terug gezet deze keer zonder verdoving. De breuk was nogsteeds te scheef.
Zie hier

20180807_095037.jpg


Dit is denk ik de ergste pijn die ik ooit heb meegemaakt.
Ik hoop dat jullie begrijpen dat typen nu inderdaad voor geen meter gaat.

Over 2 weken terug en hopen dat het niet weer scheef staat....
 
Botje in de rechterhand ter hoogte van de pink als ik het goed zie.
Ben je links- of rechtshandig?
 
Vanochtend is mijn hand weer terug gezet deze keer zonder verdoving. De breuk was nogsteeds te scheef.
Zie hier

Bekijk bijlage 433836

Dit is denk ik de ergste pijn die ik ooit heb meegemaakt.
Ik hoop dat jullie begrijpen dat typen nu inderdaad voor geen meter gaat.

Over 2 weken terug en hopen dat het niet weer scheef staat....


Wat een pech. Ken de pijn wel ooit me pols gebroken gehad. Hebben ze ook terug moeten zetten. Beterschap en niet teveel drinken he.

Was ook nog op de dag dat we zomervakantie hadden. Hele vakantie met gips gelopen lol.
 
Maar goed voor de mensen die het niet begrijpen:

Ik was boos
Sloeg met mijn vuist tegen een muur

Ik ben absoluut geen agressief persoon, nog nooit gevochten maar wel heel goed in dingen opkroppen.

Ik baal ontzettend en sterf van de pijn. Als het tegenzit kan ik ook niet op vakantie....
 
Botje in de rechterhand ter hoogte van de pink als ik het goed zie.
Ben je links- of rechtshandig?

Rechts helaas... vandaar het vage verhaal. Typen gaat moeizaam

Wat een pech. Ken de pijn wel ooit me pols gebroken gehad. Hebben ze ook terug moeten zetten. Beterschap en niet teveel drinken he.

Ik drink nooit meer zoveel :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven