MuscleMeat

amateurtje is goed bezig en gaat ervoor

Bezoekers in dit topic

amateurtje

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 jun 2006
Berichten
2.239
Waardering
2
hallo hier ben ik dan nog een keer,

net weekend geweest en normaal zou ik gelijk anders mij weeral lam gedronken hebben...

Maar : ik heb vorige week besloten om eindelijk te stoppen met drinken, het moest er maar eens gedaan mee zijn want zo kan het niet verder, altijd problemen door te drinken, hopen vet die erbij komen:p , het werd een te grote verslaving.

dus zaterdag is het weekend zeer goed begonnen voor mij. ik ben naar de cinema geweest met mijn beste vriend en daar zat ik dan met mijn pakje kipfilet(150g) en banaan naar Alien Vs Predator te kijken (wat een k*tfilm trouwens:o )

normaal als ik naar de cinema ga heb ik al veel biertjes op en lig ik de hele film te slapen.
nu was dit niet het geval. Ik vond het wel grappig dat die mensen raar keken, wat wil je ook iedereen zit daar met een zak chips of pot popcorn en dan zat ik daar met mijn schijfjes kipfilet :D . ik trekt het mij echt niet aan ik vond he zelf grappig zeker al die dikke mensen die in hun eigen zeiden: wat doet die rare jongen nu (die blik was gewoon af te lezen op hun gezicht)

ook ben ik nu heel strict bezig met clean bulken. heb de hele week en het weekend nog niets gegeten dat niet 'clean' is. wel 1 pot raviolli maar dat vind ik nog clean aangezien er niet teveel vet inzit en goede kh's en eiwitten.

zo dat was mijn weekend en dat hoop ik echt vol te houden want die drank komt mij letterlijk en figuurlijk de keel uit.


nu even over het roken:p :

normaal gezien ben ik een zeer verstokte kettingroker. zeker als ik gedronken heb dan wordt het nog erger.
dit weekend kwam mij dit ook de keel uit, elke sigret piekte in mijn keel en het was alsof ik bijna moest overgeven.

deze morgen ben ik opgestaan en niets gerookt (dit is normaal het eerste dat ik doe als ik opsta :o)

lekker gaan trainen (met de fiets naar de gym)
ik erkte al dat ik een grotere longinhoud heb blijkbaar want ik was totaal niet moe tussen de sets door, normaal zit ik te hijgen en te puffen maar dat had ik nu niet.

ik ga natuurlijk niet liegen tegen jullie maar na mijn training en maaltijd heb ik nu al een sigret gerookt en om nog eerlijker te zijn ik heb ze in het midden gewoon weggesmeten.
ik weet het ik ga hier reactie's krijgen van beter niet roken enzo maar daar ben ik aan bezig. Ik ben serieus bezig met het afbouwen van roken. in 1x direct stoppen zou mij toch nooit lukken daar geloof ik zelf niet in, maar in verloop van tijd zou het wel moeten gaan en daar geloof ik dan wel in ;)

zo dat was een beetje mijn verhaal :D ik voel me echt superlekker en heb energie teveel.

ik ga nu ook 3x in de week terug een half uurtje lopen naast mijn 4 dagen KT (bodybuidling gericht). ben hier zondag mee begonne en het voelde lekker aan.

het is niet de bedoeling om al te cutten daar is het nog wat te vroeg voor maar gewoon om de conditie een beetje op peil te houden en om een snellere stofwisseling te hebben.


voila nu weten jullie wat er zoal gaat gebeuren in amateurtje's leven :)
veel leesplezien zou ik zeggen en ik hoor het wel :thumbs:


ook zal ik wat emer actief zijn op het forum... tenminste proberen :thumbs:

sportieve groeten aan iedereen
 
hallo hier ben ik dan nog een keer,

net weekend geweest en normaal zou ik gelijk anders mij weeral lam gedronken hebben...

Maar : ik heb vorige week besloten om eindelijk te stoppen met drinken, het moest er maar eens gedaan mee zijn want zo kan het niet verder, altijd problemen door te drinken, hopen vet die erbij komen:p , het werd een te grote verslaving.

dus zaterdag is het weekend zeer goed begonnen voor mij. ik ben naar de cinema geweest met mijn beste vriend en daar zat ik dan met mijn pakje kipfilet(150g) en banaan naar Alien Vs Predator te kijken (wat een k*tfilm trouwens:o )

normaal als ik naar de cinema ga heb ik al veel biertjes op en lig ik de hele film te slapen.
nu was dit niet het geval. Ik vond het wel grappig dat die mensen raar keken, wat wil je ook iedereen zit daar met een zak chips of pot popcorn en dan zat ik daar met mijn schijfjes kipfilet :D . ik trekt het mij echt niet aan ik vond he zelf grappig zeker al die dikke mensen die in hun eigen zeiden: wat doet die rare jongen nu (die blik was gewoon af te lezen op hun gezicht)

ook ben ik nu heel strict bezig met clean bulken. heb de hele week en het weekend nog niets gegeten dat niet 'clean' is. wel 1 pot raviolli maar dat vind ik nog clean aangezien er niet teveel vet inzit en goede kh's en eiwitten.

zo dat was mijn weekend en dat hoop ik echt vol te houden want die drank komt mij letterlijk en figuurlijk de keel uit.


nu even over het roken:p :

normaal gezien ben ik een zeer verstokte kettingroker. zeker als ik gedronken heb dan wordt het nog erger.
dit weekend kwam mij dit ook de keel uit, elke sigret piekte in mijn keel en het was alsof ik bijna moest overgeven.

deze morgen ben ik opgestaan en niets gerookt (dit is normaal het eerste dat ik doe als ik opsta :o)

lekker gaan trainen (met de fiets naar de gym)
ik erkte al dat ik een grotere longinhoud heb blijkbaar want ik was totaal niet moe tussen de sets door, normaal zit ik te hijgen en te puffen maar dat had ik nu niet.

ik ga natuurlijk niet liegen tegen jullie maar na mijn training en maaltijd heb ik nu al een sigret gerookt en om nog eerlijker te zijn ik heb ze in het midden gewoon weggesmeten.
ik weet het ik ga hier reactie's krijgen van beter niet roken enzo maar daar ben ik aan bezig. Ik ben serieus bezig met het afbouwen van roken. in 1x direct stoppen zou mij toch nooit lukken daar geloof ik zelf niet in, maar in verloop van tijd zou het wel moeten gaan en daar geloof ik dan wel in ;)

zo dat was een beetje mijn verhaal :D ik voel me echt superlekker en heb energie teveel.

ik ga nu ook 3x in de week terug een half uurtje lopen naast mijn 4 dagen KT (bodybuidling gericht). ben hier zondag mee begonne en het voelde lekker aan.

het is niet de bedoeling om al te cutten daar is het nog wat te vroeg voor maar gewoon om de conditie een beetje op peil te houden en om een snellere stofwisseling te hebben.


voila nu weten jullie wat er zoal gaat gebeuren in amateurtje's leven :)
veel leesplezien zou ik zeggen en ik hoor het wel :thumbs:


ook zal ik wat emer actief zijn op het forum... tenminste proberen :thumbs:

sportieve groeten aan iedereen

:D

Succes met je nieuwe levensstijl
 
Succes bro :D :D :thumbup:

Ik ben zelf eind 2006 gestopt met drinken en heb sindsdien alleen nog maar gedronken als het echt moest (bv glas wijn de avond voor de wedstrijd) en 1 glas champagne afgelopen oud en nieuw. Mijn vrienden snappen er niks van en vinden het maar raar en vinden het maar jammer dat ik niet meer zuip elk weekend... maar ik moet zeggen bevalt me prima zo :)

Volhouden bro :D :D
 
dat van die kipfilet en banaan in de bios is een grapje hoop ik.. anders :suicide:


:D
 
dat van die kipfilet en banaan in de bios is een grapje hoop ik.. anders :suicide:


:D

neen eigenlijk niet.

en iemand met een avatar van cutler zou dat maar al te goed moeten begrijpen vind ik :)

waarom chips eten of andere dingen met vet en suikers als kipfilet en een banaan mij ook smaken? ohja er was wel nog een blikje cola light bij om beetje door te spoelen:p
ik heb ervan genoten echt waar alleen jammer dat het een slechte film was.

ik wil echt serieus beginnen met BB want waarom elk weekend jelam zuipen?
ik vind dat ik niet echt vooruit ging en het was meer wat aankloten dat ik deed. vanaf nu wil ik er 100% voor gaan.
ik loop wel nog veel op straat met mijn vrienden maar vanaf nu ben ik altijd bevoorraad met genoeg schoon eten :) ofwel pak ik een doos melk mee.
beter of niets iig
 
Succes bro :D :D :thumbup:

Ik ben zelf eind 2006 gestopt met drinken en heb sindsdien alleen nog maar gedronken als het echt moest (bv glas wijn de avond voor de wedstrijd) en 1 glas champagne afgelopen oud en nieuw. Mijn vrienden snappen er niks van en vinden het maar raar en vinden het maar jammer dat ik niet meer zuip elk weekend... maar ik moet zeggen bevalt me prima zo :)

Volhouden bro :D :D

mijn vrienden snappen het wel ( iig mijn beste vrienden toch) ze steunen mij er ook in. ze trainen zelf ook maar niet heel echt serieus met voeding bezig enzo.
misschien als ze zien dat ik vanaf nu dergelijke resultaten ga boeken dat ze er ook in gaan geloven. ik probeer ze allesinds ervan te overtuigen.

enja met oud en nieuw ga ik ook proberen van mss 1 a 2 glaasjes te drinken.
kerst vier ik toch niet en verjaardagen ook niet. maar het moet ook niet te overdreven worden. paar glaasjes met oud en nieuw moet wel kunnen.
aangezien het nog 11 maanden is voor oud en nieuw, kan het zijn dat ik tegen die tijd me goed genoeg amuseer zonder drank en dat zelf die champagne niet meer nodig is :)


allemaal bedankt jongens voor jullie support :thumbs:
 
neen eigenlijk niet.

en iemand met een avatar van cutler zou dat maar al te goed moeten begrijpen vind ik :)

waarom chips eten of andere dingen met vet en suikers als kipfilet en een banaan mij ook smaken? ohja er was wel nog een blikje cola light bij om beetje door te spoelen:p
ik heb ervan genoten echt waar alleen jammer dat het een slechte film was.

ik wil echt serieus beginnen met BB want waarom elk weekend jelam zuipen?
ik vind dat ik niet echt vooruit ging en het was meer wat aankloten dat ik deed. vanaf nu wil ik er 100% voor gaan.
ik loop wel nog veel op straat met mijn vrienden maar vanaf nu ben ik altijd bevoorraad met genoeg schoon eten :) ofwel pak ik een doos melk mee.
beter of niets iig
iedereen zijn ding natuurlijk, al ga je naar school/werk met een whey infuus :D moet je allemaal zelf weten.

mijn mening is dat je ook kan overdrijven, jij als 20jarige in je vrije tijd met kipfilet en pakken melk rondsleuren om maar aan je eiwit behoefte te komen, die je waarschijnlijk ook haalt om gewoon te eten voor je je huis verlaat en terugkomt, en wat je dan met je vrienden eet tussendoor een hamburger of frietje daar zal je echt niet dikker door worden of spiermassa verliezen.

en inderdaad lam zuipen ieder weekend is niet goed maar dat het wel het andere uiterste..


en ja die cutler avatar vond ik wel mooi maar zou nooit zo groot wllle zijn hoor;)
 
een doos melk :scratch:

1liter halfvolle melk :p

zitten ook genoegeiwitten en kh's in. daar kan ik wel ff mee voort toch.

meestal pak ik pakje kipfilet mee en banaan dat is makkelijker en kan ik handig wegsteken.

soms rugzak met shakebeker ofzo.

ik zit namelijk altijd buiten op straat. ook iets dat moet afgeleerd worden :o
 
Goed bezig, kippefilet in de cinema is gewoon hardcore man! ;)
Succes nog, vooral om met het roken te stoppen!
 
Veel succes! Ik eet ook altijd een potje tonijn voordat ik naar de cinema ga. Tijdens de film zou dat iets teveel stinken.:D
 
Veel succes! Ik eet ook altijd een potje tonijn voordat ik naar de cinema ga. Tijdens de film zou dat iets teveel stinken.:D

kan ik ook doen maar ik ben met het openbaar vervoer en ik ga niet direct naar huis daarmee ik eet eerst thuis
en in het midden van de film gaat de kipfilet open :meal:
 
Goed bezig, kippefilet in de cinema is gewoon hardcore man! ;)
Succes nog, vooral om met het roken te stoppen!

eigenlijk wel ja.. en in de pauze iets zoeken om aan te chinnen, of iets zwaars om te deadliften, en natuurlijk opdrukken met je maatje op je rug:D
 
eigenlijk wel ja.. en in de pauze iets zoeken om aan te chinnen, of iets zwaars om te deadliften, en natuurlijk opdrukken met je maatje op je rug:D

dont push it !

jij bent mss een ecto of iemand die graag vet aanzet maar ik kan mij dat niet echt meer permiteren heb al genoeg vettige maaltijden gegeten waarvoor ik het nu mag bekopen met mijn lekkere hoge bf

wrm zou het zo erg zijn een pakje kipfilet in de cinema? de meesten eten toch ook maar gewone 'mais' die gepoft is met een beetje suiker of zout erop..

ik zie er echt geen probleem in, integendeel i love it :D
 
veel succes ermee ! :thumb:
 
Back
Naar boven