Fitness Seller

Amazing Amateur !!!!!!!!!!

Bezoekers in dit topic

Robins

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
17 mrt 2006
Berichten
1.372
Waardering
8
Gozert met geweldige mesogenen (Jamaica) en zwaar brute kracht.
- Weegt om en nabij 200 lbs
- Eet maar (max) 3 maaltijden per dag (let totaal niet op zijn voeding)
- Naturel!!
- Doet presses met o.a. 110,130,145,160 lbs!!! :eek:
Ziet er zwaar goed uit:

myspacePICT0292.jpg


grsmallPICT0291.jpg


Vind ook dat hij een geweldige opvatting van de sport heeft (die ik compleet deel met hem)

i really like sharing my stuff with... here ...
i dont apprecaite been called a drug user.. thats not cool....
i have never accused anyone of anything here.. i am the way i am because i train very hard... i started workin out at 160... muscular... and ive hammered my body no nutrition no nothing....because my best genetic atribute is my mind.. i dont care what arnold can do or ronnie can do.. when i go to the gym... i go to lift...
i see no limit the heaviest dumbbells in my gym is the 160 i remember when i was stuck on the on the 110's ... for 6.. if they had 180 id try them too i dont give a **** what coleman lifts or anyone im there to lift....
see before i lifteed those 160's in that video... look at my face focused.. i was thnkin about that time when i was younger... my dad was building our house the truck came with 100 bags of cement.. each bag weighed 25 kilos.. bout 60lbs... he couldnt afford to pay to unload the truck he spent hrs in the night unloading that truck... 100 bags of cement all by himself... a 200 meter walk each bag..
before i do heavy sets thats what i have in my mind.. if my dad had to do that.. im not gonna fail.. im not in the gym thinkin about peak contractions.. a log book or whatever.. formulas....
im 100% natural... my mind.. is my juice.... not everything fits in a formula... or not every guy under 200lbs can only lift this or that.... and that is why a lot of people like to train m with me.. i dont talk i just get down
if i was on any drugsi wouldnt be scared to say because my mind is that strong.. i wouldnt be scared or have to explain to anyone.... why i took it..
so gh15... you are wrong...
im not on stage winning rophys because i dont want to be... there is no point doing something and not going all the way.... the way how bodybuilding.. is being natural and completing is stupid.. whats the point if u cant be the best.. havng big muscles to me isnt worth the risk of messing up my body ..for short gains.. ala tom prince etc.... i'm doing ok naturally why would i need to take steroids..
do u really think if i took hormones id be under 200lbs...
like i said i like posting content here.. and i like gaining from people's content too wheteher they juice or not..
i dont appreciate been accused of being a user with no evidence ...thats a baseless attack..
not gentleman like...
im 100% natural if u cant open your mind to see that thats ur problem.. thanks for the shoutout anyway

Meso vids dbell presses and measuing arms added a better 160 dumbbell last vid

Discuss.......
 
Gozert met geweldige mesogenen (Jamaica) en zwaar brute kracht.
- Is tussen de 1.90-1.97
- Weegt 200 lbs
- Eet maar (max) 3 maaltijden per dag (let totaal niet op zijn voeding)
- Naturel!!
- Doet presses met o.a. 110,130,145,160 lbs!!! :eek:
Ziet er zwaar goed uit:

Between 190 and 197 is gewicht.. niet lengte.
 
Je hebt gelijk.Heb het aangepast.
 
Cool, maar ik zou evt kuren wel of niet altijd in 't midden laten..
 
Dan heb je het topic niet geheel gelezen. IK geloof bijna 100% dat hij naturel is.
 
Kerel, met die armen. No way! Nooit niet!

Tis daar trouwens zo te zien wel koud, die gasten dragen bijna allemaal een muts en dikke truien. :P
 
Gozert met geweldige mesogenen (Jamaica) en zwaar brute kracht.
- Weegt om en nabij 200 lbs
- Eet maar (max) 3 maaltijden per dag (let totaal niet op zijn voeding)
- Naturel!!
- Doet presses met o.a. 110,130,145,160 lbs!!! :eek:

Ik heb het hier over. Je somt het op tussen de 'gegevens'. Na zijn gewicht, wat ook een gegeven is.
 
naturel?

de vraag is
wat verstaat hij onder naturel
en wat versta jij onder naturel
 
naturel ja hoor :lol:
kom op zeg moet je die armen eens zien. Niemand die naturel trained komt daar ooit in de buurt van. Als die toch denkt dat die naturel is dan zou ik eens goed kijken of pappie niet wat orals in zijn eten dumpt.

en die kleine onderarmen laten ook meteen zien dat zijn biceps in een korte tijd heel groot zijn geworden. Als die echt naturel was zoals die beweert zo hard trainde had die ook een goeie set onderarmen. Want onderarmen groeien veel langzamer.
 
achja, in mijn ogen is iedereen naturel tenzij ze het zelf zeggen, of als ik er bewijs van zie.
Ik vind het maar belachelijk dat er meerdere topics lopen over verschillende personen of ze nu naturel zijn of niet? LEKKER BOEIEND, het is zijn lichaam
 
Laatst bewerkt:
en waar ik me helemaal aan erger is dat met zulke leugens naïve naturals gaan twijfelen aan zichzelf en verliezen ook motivatie. Die gast moet gewoon zijn mond houden klaar :mad:
 
en waar ik me helemaal aan erger is dat met zulke leugens naïve naturals gaan twijfelen aan zichzelf en verliezen ook motivatie. Die gast moet gewoon zijn mond houden klaar :mad:

Idd en daarom is het boeiend.
 
En waarom staat dit dan in het prof gedeelte?
 
Naturel of niet, puik fysiek.
 
wil best geloven dat die gast naturel is....
 
Edit:

Kerel heeft een geweldig fysiek en is goed sterk, maar om te zeggen dat dit naturel niet mogelijk is is zwaar overdreven.

Kijk bvb eens naar deze gast.
 
Laatst bewerkt:
Een liegende neger.

Wel goede fysiek, maar triest dat je altijd lui hebt die keihard roepen natural te zijn.
Dit zinnetje (naast zijn fysiek) verraad hem;

no nutrition no nothing

yeahhh right!
 
Back
Naar boven