MuscleMeat

Amazing racist

Bezoekers in dit topic

haha natuurlijk gaat ie effe aan een negroide man benzine vragen in zn klu klux klan pakkie.

in de comments staat dat het een joodse comedian moet zijn, maar ik betwijfel het.
 
:roflol: Dit is toch dezelfde gozer als die een tijdje geleden een wagen vol illigalen af ging zetten bij de immigratiedienst :D ?
 
Dat filmpje heb ik niet gezien. is dat op dit forum al eens langsgekomen?
 
HAHAHAAHAH

vooral dat laatste dta ie op die vent afrend:P met dat WHOOEO
 
euh... do you or one of your people have a frontlawn we could use? :roflol:

ja natuurlijk is dit gespeeld. als dit echt was dan hadden ze kunnen filmen hoe hij wat opvoedkundige tikken mee had gekregen denk ik.

ik heb me in ieder geval scheel gelachen om het filmpje. Met z'n lakens naar de wasserette :roflol:
 
Hey, relax Tyrone. I'm just tryïng to let you people make some money. :roflol:
 
Denk niet dat dit fake is hoor. Ze laten de "asswhoopings" gewoon niet zien. En als er wel wat gebeurt dan grijpen die cameramensen gewoon in.

Persoonlijk had ik als hij had gevraagd om benzine aan mij, en ik was een neger, gewoon over zijn harses gespoten:)
 
****ing nep, als het echt was dan was hij allang doodgeschoten.
 
Denk niet dat dit fake is hoor. Ze laten de "asswhoopings" gewoon niet zien. En als er wel wat gebeurt dan grijpen die cameramensen gewoon in.

Persoonlijk had ik als hij had gevraagd om benzine aan mij, en ik was een neger, gewoon over zijn harses gespoten:)
en daarna een vuurtje aanbieden zeker :p
 
Back
Naar boven