MuscleMeat

Amazon bestelling. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

huckfinn

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
28 jul 2004
Berichten
4.153
Waardering
5
Hey,

Gaat er iemand toevallig wat boeken bij Amazon.com bestellen? Ik wil er namelijk een paar kopen, maar heb geen creditcard :(

Aangezien mensen ook met elkaars bestelling meedoen als er weer vrachtwagens whey in de US gekocht gaan worden, vroeg ik me af of we ook niet zoiets voor Amazon kunnen regelen?

Voelt iemand met een creditcard zich geroepen? :P
 
maak die tafelpoot nou gewoon, ipv er een paar boeken voor aan te schaffen.
 
Dollar is weer aangetrokken, maar Amazon blijft redelijk goedkoop. Heb nu niks nodig, maar wanneer wil je uiterlijk die boeken hebben?

Zeker in hun bargains zit een hoop mooi spul. Ik ga pas over 2 maanden of zo bestellen.
 
Waarom neem je niet gewoon een creditcard? Kost bijna niets.
 
Zelda zei:
Waarom neem je niet gewoon een creditcard? Kost bijna niets.

Zitten daar geen verplichtingen aan verbonden enzo? Ik ben namelijk helemaal niet thuis in de 'betalingswereld' en ik heb geen zin in vage aanbiedingen van banken en andere maatschappijen etc :P
Die je geen minimaal saldo of iets dergelijks te hebben?

Thanks
 
nofear train! zei:
maak die tafelpoot nou gewoon, ipv er een paar boeken voor aan te schaffen.

Het is s'nachts kouder dan buiten.
 
Voor een creditcard moet je wel inkomen hebben, maar geloof dat studiefinanciering tegenwoordig al voldoende is. Verder hoef je niet bang te zijn voor allerlei aanbiedingen, je regelt dat gewoon via je bank en dan neem je of een Mastercard of een Visacard. Mastercard heeft over het algemeen lagere rentes.
 
Mij kost Visa 10 euro per jaar, daarbuiten kan je elke maand aankopen doen en ze pas op het einde van de maand betalen, zonder interest. Dus best voordelig. Al moet je er natuurlijk niet teveel van gaan afhangen zoals die gekke amerikanen :D .

Ik had die kaart ook al toen ik student was en niets van inkomen had. Weet niet hoe het in Nederland zit, maar hier is een Visa kaart aanvragen echt peanuts.

Ik probeer trouwens als het kan via proxis te bestellen, alleen als ze het daar niet hebben haal ik het uit amerika. Heb zo vaak bij amazon.com besteld, maar de laatste keren kreeg ik er steevast douanekosten bij (onder de vorm van 'aanbiedingskosten'). Uiteindelijk verlies je daardoor vaak je voordeel.
 
Back
Naar boven