XXL Nutrition

american football + bodybuilding

Bezoekers in dit topic

jimmy101

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
Ik vroeg me af of het te combineren is... american football (af) + bodybuilding/powerliften (bb)... positie waar op gespeeld wordt is defense, wat inhoudt dat er veel getackeld en korte sprints getrokken worden..

schema ziet er dan zo uit:

ma: 2 uur af training
di: 1-1.5 uur bb training
wo: 2 uur af training
do: 1-1.5 uur bb training
vr: 1-1.5 uur bb training
za: rustdag
zo: af en toe wedstrijd, anders rustdag

Persoonlijke doel voor af is gewoon voor de lol en eventueel conditie (zal door het spelen wel komen) doel voor het BB is groter worden (eventueel met behulp van middelen), mja.. ik vroeg me af hoe goed het te combineren is

Ik ken veel gasten op een amerikaans board die zowel bb-en als football spelen en volgens hun gaat t perfect

Lijkt me niet echt een leuke sport.
Het spel ligt meer stil dan er gespeeld wordt, en als je geen quarterback bent krijg je die bal nauwelijks te pakken....

Chewie het is een tweede divisie club.. ik ken iemand die daar de clubmascotte is, en die vroeg of ik eens kwam kijken daar... toen ik er was, vroegen die lui of ik het leuk vond en of ik een keer mee kwam trainen en eventueel meespelen (een gozer die in de defense speelt gaat daar weg, en ze willen eens kijken of ik die plaats kan invullen).. in principe lijkt me erg tof, gewoon om daar voor de lol te spelen en tevens de conditie te verbeteren, maar BB blijft men hoofdsport..

jimmy101 zei:
Chewie het is een tweede divisie club.. ik ken iemand die daar de clubmascotte is, en die vroeg of ik eens kwam kijken daar... toen ik er was, vroegen die lui of ik het leuk vond en of ik een keer mee kwam trainen en eventueel meespelen (een gozer die in de defense speelt gaat daar weg, en ze willen eens kijken of ik die plaats kan invullen).. in principe lijkt me erg tof, gewoon om daar voor de lol te spelen en tevens de conditie te verbeteren, maar BB blijft men hoofdsport..

ik ben ook een keer gevraagd toen ik een keer bij een wedstrijd van een maat kwam kijken..volgens mij vroegen ze dat aan iedereen:), maar t leuke was was dat het uitteam dat aan mij vroeg:rolleyes:

die maat van me heeft overigens een aanbieding van de Admirals laten schieten....jaja, maar heeft er nooit spijt van gehad.

hij is reciever en een van de betere kickers die er in de competitie speelt. wel iets om trost op te zijn.
vind t overigens maar een nare sport om naar te kijken. heb je weer een actie en hoppa wordt weer t spel stilgelegd. kijk je naar 4 quarters en duurt de wedstrijd rond de 4 uur..leuk:(

wel oppassen met blessures he:)

maar volgens mij valt dat heel goed te combineren hoor. je hebt daar zowiezo een krachthonk dus wat dat betreft kan je dat ook wel combineren. meeste grote gasten daar zijn daarbij wel vetzakken maar groot zijn ze zeker

AF en BB zijn goed te combineren net zoals BB+Honkbal / BB+Basketball

hello

ey ik doe aan bodybuilding en american football bij de rotterdam trojans

ik ben 18 jaar en 1,76 en ik weeg nu 71 kg

ik gebruik een speciaal scehma voor american football en ik eet 5-6 maaltijden per dag

MONDAY:
Bench press 3x10
Incline 4x3
Barbell curl 3x10
preacher curl 3x8
Shrugs 3x10
Lat Pulldown 3x10
Close-grip bench 3x5
tricep dip 3x8
Dumbbell rows 3x10
T-bar rows 3x5
3-way dumbbell raises 3x10
Wrist curls 3x10

wednesday:
pull-up 3x8
chin 2x8
Squat 5x3
Power Clean 4x3
Snatch 3x5
Ground Base Jammer 3x5
Stiff Legged deadlifts 3x5
Leg extensions 3x10
Leg curl 3x10
Calf Raises 3x10
4-way neck 4x15

FRIDAY:
Bench press 3x10
Incline 4x3
Barbell curl 3x10
preacher curl 3x8
Shrugs 3x10
Lat Pulldown 3x10
Close-grip bench 3x5
tricep dip 3x8
Dumbbell rows 3x10
T-bar rows 3x5
3-way dumbbell raises 3x10
Wrist curls 3x10

saturday:
pull-up 3x8
chin 2x8
Squat 5x3
Power Clean 4x3
Snatch 3x5
Ground Base Jammer 3x5
Stiff Legged deadlifts 3x5
Leg extensions 3x10
Leg curl 3x10
Calf Raises 3x10

hoop dat je er wat aan heb

Ga hetzelf nog opzoeken, maar

Hoe doe je deze oefeningen:
3way db raise
ground base jammer
4 way neck

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven