Fitness Seller

American Football topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Blackadder

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 nov 2004
Berichten
6.722
Waardering
2
Hey zijn hier toevallig enkele forum leden die naast BB of Pl ook nog American Football spelen, ik heb namelijk besloten om op 27 augustus deeltenemen aan de try out van de Ghent Gators. Natuurlijk wil ik BB niet laten vallen, maar hoe doen jullie het om die twee sporten te combineren. en zou ik dan ook mijn BB training moeten veranderen? misschien meer gericht op kracht en explosiviteit en zoja hebben jullie dan zo n Amercan Football gericht schema?
 
Moet je bij Chewie zijn, die is er veel mee bezig!
 
chewie where you at :D
 
Misschien moet je eens op de US boards rondneuzen. Daar zijn er een heleboel die krachttraining en Football combineren.
 
Hier ben ik dan...


Om het even kort te sluiten ik moest kappen met football ivm blessure die ik op liep in de gym, maar hoop het ooit weer op te pakken. Nu geen tijd voor.

Ik zou een pl schema volgen, hou er wel rekening mee dat je 2x football practice + wedstrijd heb +3/4x de week pl training is best zwaar. Voldoende rust + goed eten vangt een hoop op.
http://www.defrancostraining.com/articles/archive/articles_westside.htm
Kijk hier maar naar of ga voor een echt west side barbell schema zonder de DE sq/ dl dag (door het vele sprinten train je genoeg explosiviteit)
Tevens zijn er op bodybuilding.com goede off season schema's te vinden.
Waarom pl? Ivm de kracht opbouw in combinatie met explosiviteit. Ze smeken hier in NLD ook om plers ipv de mooi-lopers. Toen het nog voornamelijk plers waren (jaren 80 en begin 90) lag het niveau ook een stuk hoger in nld.

Ik persoonlijk recoverde niet snel genoeg van een benen training. Dus ik trainde offseason me benen en on season niet...NAtuurlijk is het beter om het wel te doen, maarja als je niet vooruit te branden bent :P


Ten slotte goede keuze man!! Er is niks beter dan iemand het licht uit zijn ogen te hitten en daarna als een manke nelis over het station te waggelen :P
Welke positie wil jij spelen? (if you say offense your gay :P)
 
What doesn't kill you, only makes you stronger
Friedrich Nietzche

Ode aan de man! Jammer dat ie gek werd en zijn eigen stront ging eten :(
 
zijn eigen stront? dat hij een paard begon te kussen, was al bekend.
maar stront eten heb ik toch nooit van gehoord :rolleyes:
mocht hij nu hebben geleefd had hij waarschijnlijk een abonnement op volgende site www.strontveters.nl :D

on topic: bedankt chewie, ik ga ff rondchecken op de site, karma on the way
 
Chewie zei:
Hier ben ik dan...


Om het even kort te sluiten ik moest kappen met football ivm blessure die ik op liep in de gym, maar hoop het ooit weer op te pakken. Nu geen tijd voor.

Ik zou een pl schema volgen, hou er wel rekening mee dat je 2x football practice + wedstrijd heb +3/4x de week pl training is best zwaar. Voldoende rust + goed eten vangt een hoop op.
http://www.defrancostraining.com/articles/archive/articles_westside.htm
Kijk hier maar naar of ga voor een echt west side barbell schema zonder de DE sq/ dl dag (door het vele sprinten train je genoeg explosiviteit)
Tevens zijn er op bodybuilding.com goede off season schema's te vinden.
Waarom pl? Ivm de kracht opbouw in combinatie met explosiviteit. Ze smeken hier in NLD ook om plers ipv de mooi-lopers. Toen het nog voornamelijk plers waren (jaren 80 en begin 90) lag het niveau ook een stuk hoger in nld.

Ik persoonlijk recoverde niet snel genoeg van een benen training. Dus ik trainde offseason me benen en on season niet...NAtuurlijk is het beter om het wel te doen, maarja als je niet vooruit te branden bent :P


Ten slotte goede keuze man!! Er is niks beter dan iemand het licht uit zijn ogen te hitten en daarna als een manke nelis over het station te waggelen :P
Welke positie wil jij spelen? (if you say offense your gay :P)



defense he ;) , anders zou ik al niet op een BB forum zitten, btw zijn dat echte grote mannen in defense of valt het nog mee? ik ben zelf 1.92 m let 90 kilogram.
 
Defense good choice...Ik weet verder niet veel van het spelerstype in Belgie.
Maar LB/ SS/ FS heb je een leuke bouw voor. Voor de DL vind ik je nog wat te licht...

In de defense zitten meestal de gasten, waar er ergens in de bovenkamers iets niet helemaal klopt ;)
Maar laat je niet intimideren of onderschat je tegenstander niet he! Sommige kleintjes kunnen ook hard hitten :P
 
Back
Naar boven