Fitness Seller

America's Army (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2005
Berichten
14.970
Waardering
30
Ik vroeg me af wie van jullie er eigenlijk America's Army speelt?

Mijn nickname is Metal_Wolf en heb 37 honor.

Voor de mensen die het spel niet kennen:
America's Army is een recruiting tool die onwikkelt is door het Amerikaanse leger zelf. Deze game is gratis (legaal!!) te downloaden op http://www.americasarmy.com/downloads/ . Het spel is erg realistisch en wordt dagelijks door duizenden mensen online gespeeld.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Heb wel over dit spel gehoord, maar nog nooit gedaan. Is het een beetje te vergelijken met Medal Of Honor, of is het beter/slechter?
 
wow wat een graphics! is dat in-game?
 
The Rock zei:
Heb wel over dit spel gehoord, maar nog nooit gedaan. Is het een beetje te vergelijken met Medal Of Honor, of is het beter/slechter?
Ja alleen speelt dit spel zich af in het heden en kan je alleen online spelen.

builderB zei:
wow wat een graphics! is dat in-game?
Ja :cool:
 
Ik heb het ooit geinstalleerd omdat ie destijds gratis was :D
Maar daar de servers alleen in de US zijn, is mijn snelheid niet zo stoer. Die lessen die je in het begin moet volgen zijn wel grappig. Of praat ik nu over een ander spel?
 
nee

dit spel heeft ook iets weg van counterstrike
 
Speelde dit spel ongeveer 2 jaar geleden al geloof ik..
 
builderB zei:
wow wat een graphics! is dat in-game?

Lol! Time to get up to date, punk ;) .
killzone-next-gen-20050516075937991.jpg

Engine rendered :eek: , over een jaartje mogen wij dit moois ook spelen :cool:

ontopic:
AA is totaal niet mijn game. Leuk dat realisme, maar de hoeveelheid noob campers maken me niet blij. I rather stick to the basics met unreal tournament.
 
Yep, speelde eigenlijk al een hele tijd maar ben er mee gestopt, weet niet meer waarom.... oh ja, mijn graph card trekte dat spel toen niet. Had wel 56 honor :D

Was eerst verslaafd aan de map 'Bridge' UREN heb ik me daar mee bezig gehouden.


Ik hou niet van Amerikaanse dingen maar als ze gratis zijn :))

Goeie zet anders als propaganda. Ik las dat vele Amerikaanse jongeren zo onder de indruk waren van dit spel dat ze meteen het leger ingingen. Je wilt niet weten hoeveel ze op deze manier gerecruteerd hebben.

Als je wil mag je mijn account gebruiken hoor ;)
 
Vince zei:
Yep, speelde eigenlijk al een hele tijd maar ben er mee gestopt, weet niet meer waarom.... oh ja, mijn graph card trekte dat spel toen niet. Had wel 56 honor :D

Was eerst verslaafd aan de map 'Bridge' UREN heb ik me daar mee bezig gehouden.


Ik hou niet van Amerikaanse dingen maar als ze gratis zijn :))

Goeie zet anders als propaganda. Ik las dat vele Amerikaanse jongeren zo onder de indruk waren van dit spel dat ze meteen het leger ingingen. Je wilt niet weten hoeveel ze op deze manier gerecruteerd hebben.

Als je wil mag je mijn account gebruiken hoor ;)
Als je slim bent zet je 'm op E-bay, heb ooit gezien dat mensen 100 dollar voor een account bieden.
 
Adema zei:
Lol! Time to get up to date, punk ;) .
killzone-next-gen-20050516075937991.jpg

Engine rendered :eek: , over een jaartje mogen wij dit moois ook spelen :cool:

ontopic:
AA is totaal niet mijn game. Leuk dat realisme, maar de hoeveelheid noob campers maken me niet blij. I rather stick to the basics met unreal tournament.

Ik dacht dat achteraf gebleken is dat het wel degelijk een vooraf gerenderd filmpje was hoor die ze lieten spele op de E3 ...
 
als het gratis is, wil ik wel eens proberen. kzal het vandeweek downloaden
 
Metal_Wolf zei:
Als je slim bent zet je 'm op E-bay, heb ooit gezien dat mensen 100 dollar voor een account bieden.

waaaat????
 
Is wel degelijk zalig spel, nog maar maandje geleden ontdekt, maar door zijn doorgedreven realisme kan je hem zien als de beste online shooter, ook erg tactisch. Speel onder de naam FalcoRosso en ben nog maar honor 15, voornamelijk "Mout kenna"
 
ik ben er sinds eergisteren ook mee begonnen. kheb al een paar maps uitgeprobeerd en heb ondervonden dat ik er toch niet zo bijster goed in ben :D

Ik speel onder username Stixxxy. heb nog altijd maar 10 honour.

Die trainingen zijn wel leuk! alleen die testen zijn zo ****ing saai! zeker die van medic. special foreces test over herkenning is gewoon ****ing moeilijk! had toch 80%
 
Stixxx zei:
ik ben er sinds eergisteren ook mee begonnen. kheb al een paar maps uitgeprobeerd en heb ondervonden dat ik er toch niet zo bijster goed in ben :D

Ik speel onder username Stixxxy. heb nog altijd maar 10 honour.

Die trainingen zijn wel leuk! alleen die testen zijn zo ****ing saai! zeker die van medic. special foreces test over herkenning is gewoon ****ing moeilijk! had toch 80%
Antwoorden van die trainingen staan op het internet.

Online is het op het begin idd erg moeilijk. Maar zoals met alles is, oefening baart kunst.
 
vroeger ook wel gespeeld. Vond het opzich nog wel grappig ook...

dat gratis online download en schiet elkaar maar neer concept is wel mooi:)
 
gaan de servers wat lekker waarp je speelt?
 
acidreign zei:
gaan de servers wat lekker waarp je speelt?
De europese servers wel, amerikaanse laggen (heel soms).
 
Back
Naar boven