MuscleMeat

Amerika wat een K?T land. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

houston

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 jun 2005
Berichten
3.657
Waardering
23
Lengte
2m29
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
ll
 
Laatst bewerkt:
Dit geloof je toch niet :o

:haar:
 
Het is inderdaad belachelijk, maar als dit een reden is voor het haten van een geheel land dan ben je belachelijk.
 
Klopt hoor, heb dit al gelezen in een krant of internet nieuws.
 
Ach ja, heb zo ooit eens een boekje gelezen en daar stonden 101 dubbelzinnige domme wetten en waren nog erger als de deze...
 
Met de gemiddelde Amerikaanse tiener in gedachte kan ik me er wel in vinden.
 
Met de gemiddelde Amerikaanse tiener in gedachte kan ik me er wel in vinden.

I can second that...

niemand zit te wachten op die obesitas teens die denken dat ze er modieus bij moeten gaan lopen...
 
K*ttopic, ik had allerlei foto's hierbij verwacht!
 
Met de gemiddelde Amerikaanse tiener in gedachte kan ik me er wel in vinden.

Of engelse, bah bah op vakantie liepen ze allemaal rond met een extra 20 kilo op de pens en dan wel allemaal strakke truitjes en heup broeken aan doen :spaz:
 
ze moeten het idd koppelen aan een bf% :D
 
Vind 't wel een goed plan, zal die negers en wannabe negers leren
 
gristenhonden!
 
I can second that...

niemand zit te wachten op die obesitas teens die denken dat ze er modieus bij moeten gaan lopen...

:roflol:

vind het toch maar een stomme wet, kunnen ze beter een verbod maken op overgewicht
 
Het is inderdaad belachelijk, maar als dit een reden is voor het haten van een geheel land dan ben je belachelijk.

Nou, aangezien men er daar prat op gaat een democratie te zijn, mag je er dus van uit gaan dat 51% van de bevolking het met dit plan eens is. Dus een generalisatie m.b.t. de bevolking van Atlanta is in ieder geval niet misplaatst.
 
Amerika, the shouts and euphoria with gunfire and screams, but terror and panic with white powder and tits. :D

Amerika moet je ten alle tijden aanzien als elke staat individueel.

In Neveda mag prostitutie gewoon, en in San Fransisco stikt het ook van de gaybars. Dat land heeft een geweldigde diversiteit.

Vergeet niet dat voor iemand uit Nevada het verschil met Washington groter zal zijn dan wij hier en mensen in Zuid-Italie.
 
"Land of the free, home of the brave" kunnen ze daar stilaan beter veranderen in: "Land of the controlled, home of the scared" :rolleyes:


Je kan hier mensen halfdood slaan en minder lang cel krijgen.
 
Maar mensen, waar is het dan zoveel beter? :D Dit soort incidententjes zijn een druppel op een gloeiende plaat. Waar mensen graag een spuitende tuinslang van maken.

Denk dat een aantal hier nog heel wat verbazende blikken zullen laten vallen als China de leidende staat wordt waar we naar kijken.
 
Of engelse, bah bah op vakantie liepen ze allemaal rond met een extra 20 kilo op de pens en dan wel allemaal strakke truitjes en heup broeken aan doen :spaz:

Geil zijn die he :kots:




Ik heb ook een hekel aan Amerika wat een debiel land is dat zeg.
 
Amerika is het meest geweldige land op de wereld. Op een heel belangrijke voowaarde: Dat je (erg) vermogend lees (multi) miljonait bent.
 
Ach het zijn maar Amerikanen die zich wederom belachelijk maken met iets.
 
Back
Naar boven