XXL Nutrition

Amerikaan steelt uit spaarpotje van vijfjarige.

Bezoekers in dit topic

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 jul 2007
Berichten
3.829
Waardering
0
In de Amerikaanse staat Wisconsin is een man veroordeeld tot vijf jaar voorwaardelijk omdat hij de spaarpot van een tweejarig kindje geplunderd had.

In augustus 2007 was de man een woning binnengedrongen en had hij 20 dollar uit de spaarpot van het meisje, dat in de kamer lag te slapen, gestolen. Hij werd op heterdaad betrapt door haar moeder.

De 31-jarige man was niet aan zijn proefstuk toe en mag de voorwaardelijke straf tegelijk uitdoen met een gevangenisstraf van zes jaar die hij voor een andere inbraak gekregen heeft.

Respect
 
jeeez, zal wel een crackjunk zijn geweest vermoed ik :roflol:
 
...Tering kost meer moeite dan het oplevert daarbij wat een kneus een 2jarige... Denk dat die ze twee voortanden mag inleveren.
 
6 jaar voor inbraak, goedzo, moeten ze hier ook invoeren, dan hebben die marokkaantjes gelijk een bron van inkomsten minder.
 
6 jaar voor inbraak, goedzo, moeten ze hier ook invoeren, dan hebben die marokkaantjes gelijk een bron van inkomsten minder.
Waarom moet het meteen weer over marrokanen gaan? :(
 
kijk daar weten ze er wel raad mee :D
 
Logisch, wat heeft een meisje van 2 aan 20 dollar, ze kan nog niet eens tellen.

Die gozer kan het beter gebruiken...
 
Waarom moet het meteen weer over marrokanen gaan? :(

Omdat ze hier na de zoveelste keer gepakt te zijn maximaal 1 maand krijgen? En ik gister een verhaal van iemand gehoord heb, waarvan heel het huis is leeggeroofd door 3 marokkanen, die bekend zijn in de buurt, en waar de politie niks tegen kan doen.
 
Lekker bezig
 
Omdat ze hier na de zoveelste keer gepakt te zijn maximaal 1 maand krijgen? En ik gister een verhaal van iemand gehoord heb, waarvan heel het huis is leeggeroofd door 3 marokkanen, die bekend zijn in de buurt, en waar de politie niks tegen kan doen.

Hoe weet je dat die allemaal maximaal 1 maand krijgen? Zullen wel overdreve verhalen zijn. Ik heb zelf een aantal maanden geleden een inbreker op heterdaad betrapt een aantal maanden terug en die zit nog steeds vast. Was een Nederlander trouwens.
 
Hoe weet je dat die allemaal maximaal 1 maand krijgen? Zullen wel overdreve verhalen zijn. Ik heb zelf een aantal maanden geleden een inbreker op heterdaad betrapt een aantal maanden terug en die zit nog steeds vast. Was een Nederlander trouwens.

Heb je hem naar de kanker getrapt met je squatpoten of wat?
 
Hoe weet je dat die allemaal maximaal 1 maand krijgen? Zullen wel overdreve verhalen zijn. Ik heb zelf een aantal maanden geleden een inbreker op heterdaad betrapt een aantal maanden terug en die zit nog steeds vast. Was een Nederlander trouwens.

Dan zal hij toen waarschijnlijk voorwaardelijk vrij geweest zijn, of het is een veelpleger, maar voor inbraak krijg je echt de laagste straf hier in Nederland.

En als je em knockout slaat bij jou thuis wordt jij nog veroordeeld ook, maar volgens mij gaan ze dat nu veranderen, wat ook wel zou moeten want als een inbreker jou hoort, dan valt hij gelijk aan uit verdediging, wat soms levensgevaarlijk kan zijn, want jij verwacht niet dat er iemand in huis is, en hij wel.
 
6 jaar voor inbraak, goedzo, moeten ze hier ook invoeren, dan hebben die marokkaantjes gelijk een bron van inkomsten minder.

:roflol: geloof je hetzelf. Wat een idioot ben jij en andere mensen die zo denken. Hoe kom je erbij dat het veiliger wordt met hogere straffen. Je gaat me toch niet vertellen dat het in de VS veiliger is in de ghetto's daar.

Je moet juist trots zijn dat de politie hier niet hoeft op te treden met snipers en shotguns als ze op straat een automobilist willen aanhouden. Softe aanpak is imo geen nadeel, dat laat juist zien hoever je staat als een land. Harder aanpakken is imo niet moeilijk, omgekeerd juist wel.
 
:roflol: geloof je hetzelf. Wat een idioot ben jij en andere mensen die zo denken. Hoe kom je erbij dat het veiliger wordt met hogere straffen. Je gaat me toch niet vertellen dat het in de VS veiliger is in de ghetto's daar.

Je moet juist trots zijn dat de politie hier niet hoeft op te treden met snipers en shotguns als ze op straat een automobilist willen aanhouden. Softe aanpak is imo geen nadeel, dat laat juist zien hoever je staat als een land. Harder aanpakken is imo niet moeilijk, omgekeerd juist wel.

Amerika is wel iets groter en geflipter als NL, totaal niet te vergelijken, en ik heb het hier niet over automobilisten aanhouden.

Maar als een groepje Marokkanen een huis ziet waarvan ze weten dat er veel waardevolle spullen liggen, zal het wel degelijk verschil uitmaken als ze weten dat er misschien daarna 6 jaar op hun hoofd staat, 6 jaar is het niet waard, een paar dagen cel wel.
 
Dan zal hij toen waarschijnlijk voorwaardelijk vrij geweest zijn, of het is een veelpleger, maar voor inbraak krijg je echt de laagste straf hier in Nederland.

En als je em knockout slaat bij jou thuis wordt jij nog veroordeeld ook, maar volgens mij gaan ze dat nu veranderen, wat ook wel zou moeten want als een inbreker jou hoort, dan valt hij gelijk aan uit verdediging, wat soms levensgevaarlijk kan zijn, want jij verwacht niet dat er iemand in huis is, en hij wel.

Hoe kom je daarbij? Degene met wie ik was heeft 'm uiteindelijk met een honkbalknuppel neergeslagen en dat was volgens de politie gewoon proportioneel geweld.

Ik ben overigens ook wel voor een hardere aanpak, maar het lijkt of uitgesproken racisme nu gewoon normaal is op dbb.
 
Hoe kom je daarbij? Degene met wie ik was heeft 'm uiteindelijk met een honkbalknuppel neergeslagen en dat was volgens de politie gewoon proportioneel geweld.

Ik ben overigens ook wel voor een hardere aanpak, maar het lijkt of uitgesproken racisme nu gewoon normaal is op dbb.

Dan is die wet al veranderd, maar eerst was het zo dat je gewoon voor de rechter werd gesleept als je iemand lichamelijk letsel toebracht.

En over dat racisme gebeuren ga ik het niet weer hebben, dat is denk ik al 100x uitgelegd, 10 minuten geleden liep ik nog een Turk te verdedigen en nu ben ik een racist :rolleyes:
 
moet je toch ten einde raad zijn hoor ...
 
Back
Naar boven