AndroidHealthClinic

Amerikaan steelt uit spaarpotje van vijfjarige.

Bezoekers in dit topic

Het was een Marokkaanse-Amerikaan. :roflol:
 
voorwaardelijke straf van 5 jaar uitzitten TEGELIJK met een andere straf van 6 jaar voor inbraak?
:o

ik had hem die voorwaardelijke straf ER BOVENOP gegeven, zodat hij 11 jaartjes mag nadenken..........
;)
 
True, ze hebben daar al Mexicanen.
 
"Amerikaan steelt uit spaarpotje van vijfjarige"

"omdat hij de spaarpot van een tweejarig kindje geplunderd had."

:scratch:
 
True, ze hebben daar al Mexicanen.

Kijk net de laatste aflevering van Cops.... niet normaal man. Nederland is zo'n lief land als je het het op 'law enforcement' gaat vergelijken.
 
Omdat je anti-globalist bent.
 
De titel is verkeerd. :o



Slechts 0.6% op 300.000.000+ inwoners.

Vind ik nog best veel van 300.000.000, je weet hoe ze fokken, islam neemt echt de wereld over :roflol: Over 2000 jaar is de aarde van de moslims :evilred:
 
:roflol: geloof je hetzelf. Wat een idioot ben jij en andere mensen die zo denken. Hoe kom je erbij dat het veiliger wordt met hogere straffen. Je gaat me toch niet vertellen dat het in de VS veiliger is in de ghetto's daar.

Je moet juist trots zijn dat de politie hier niet hoeft op te treden met snipers en shotguns als ze op straat een automobilist willen aanhouden. Softe aanpak is imo geen nadeel, dat laat juist zien hoever je staat als een land. Harder aanpakken is imo niet moeilijk, omgekeerd juist wel.


In de VS Treed de politie op met "shotguns en snipers" vanwege de grondwet die ze daar hebben, dat iedereen daar met een gun kan rondlopen.

Straffen zijn hier en in de VS gewoon veels te soft, criminelen moeten gewoon nooit meer terug willen komen in gevangenis.
Inbraak moet zijn 5 jaar nooit eenzame opsluiting, en in die 5 jaar nooit het dagligt meer zien, geen contact met andere mensen voor die 5 jaar, water en brood etc..
 
Back
Naar boven