MuscleMeat

Amerikaanse tienerbuilders

  • Topic starter Marky
  • Startdatum
  • Reacties 66
  • Weergaven 10K
  • Volgers 5

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
kijken hoe ik dr uit zie na een jaar ON :D ben alleen geen 17 meer :(

wel nette fysieken, best wel jaloers op die knulletjes
 
die laatste vind ik echt heel lelijk gespierd..
 
ik vind die laatste juist het mooiste

hij heeft zelfs zonder een TAN een erg goede definitie

want deze jongen heeft gen tan nodig om er goed uit te zien

respect
 
Ja ik vind eerste fysiek best goed, 4e gast heeft een lelijke chest of hij is heel smal geschouderd.
 
die laatste heeft een superfysiek :bow:
de rest vind ik maar slap . allemaal 1voor 1 groot geworden door de amerikaanse T bone steaks
 
Die 3e vind ik het mooist, die laatste heeft beetje gyno.
 
die laatste mag wel eens een zonnebankje pakken ;)
 
Die Jorge traint maar 4 dagen in de week in een split met laag volume zeg.. 8 sets voor borst (4 flat bench 4 flyes)..
 
en die laatste traint nog maar 2 jaar ???
 
Absoluut respect, maar is 't verstandig om je hele jeugd alle tijd in je sport te steken??? Het is maar een vraag...
 
Absoluut respect, maar is 't verstandig om je hele jeugd alle tijd in je sport te steken??? Het is maar een vraag...

ach deze jongens hebben hetzelfde als de vrouwelijke turnsters uit roemenie die alsmaar dunner moeten zijn. ze gaan een beetje te ver maar hebben het denk ik niet door. al dit soort fysieken hebben in meer of mindere mate een vorm van bigorexia
 
Die Jorge traint maar 4 dagen in de week in een split met laag volume zeg.. 8 sets voor borst (4 flat bench 4 flyes)..
8 sets is niks mis mee, doe ik ook geregeld:)
 
Die Jorge traint maar 4 dagen in de week in een split met laag volume zeg.. 8 sets voor borst (4 flat bench 4 flyes)..

met de juice waar ze aan zitten en de voeding is goed , groeien ze toch wel ;)
 
Altijd maar afschuiven op de juice haha.

Ook met juice moet je weten hoe je moet trainen en maakt het zeker uit hoe je traint.
 
tuurlijk glenn, maar zelfs naturel na 10jaar trainen is het moeilijk om zo'n fysiek te krijgen
 
Absoluut respect, maar is 't verstandig om je hele jeugd alle tijd in je sport te steken??? Het is maar een vraag...

En een goeie vraag!

Om mijzelf als voorbeeld te nemen; ik train al vanaf m'n tiende en heb er een hele hoop tijd en geld in gestoken. Maar zo af en toe heb ik mezelf ook de rust en het plezier gegund om bijvoorbeeld te gaan stappen, feesten, zuipen etcetc. Ik vind dat dat hoort bij je jeugd. Maar de periodes dat ik echt ervoor ging waren dan ook strak en gedisciplineerd. Dat heeft geresulteerd in een aardige fysiek op jonge leeftijd en heeft mij een topjeugd opgeleverd (strand, discotheek-vrouwen o.a.:D ).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven