Fitness Seller

Amerikanen = AS ?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pump

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
396
Waardering
1
ten eerste weet ik niet zeker waar ik deze thread nou zou plaatsen in dit forum of het as forum, maar ik ga er vanuit dat als hij niet goed staat hij wel gemoved zou worden.
Ik bladerde net even door een aantal amerikaanse sites met daarop een aantal indrukwekkende foto's van mensen die ongeveer even oud zijn als ik. En hoewel ik van de meeste mensen op de sportschool te horen krijg dat ik meer aanleg heb dan de gemiddelde persoon bekruipt me toch steeds een gevoel van jalouzie als ik sommige 16 jarige zie op amerikaanse boards, wat ik me eigenlijk afvraag is of iemand weet hoe er in amerika over as wordt gedacht en dan vooral of het min of meer geaccepterd wordt dat 16 en 17 jarige er "wat bij snoepen". Ik wil met deze thread geen discussie starten of dat nou wel of niet kan, want dat moet iedereen voor zich bepalen, ik zeg ook niet dat ik voor eeuwig natural zou blijven, en ik weet dat ik met mijn 1.90 nog wel iets zwaarder moet wegen dan 103 voordat ik er echt indrukwekkend uit wil gaan zien, maar ik vroeg me dus gewoon af of iemand weet hoe er in amerika over as en jongeren wordt gedacht. anybody?
 
De meeste amerikaanse jongeren zien prohormonen al als natural, dus iemand aan de prohormonen is nog een natural.. en ik denk dat ze meer gebruiken dan ze zeggen, typisch het hypocriete amerika..

de grootste coïtusindustrie zit in amerika, maar als er een tiet op tv is moeten er blokken voor..
 
De meeste amerikaanse jongeren zien prohormonen al als natural, dus iemand aan de prohormonen is nog een natural.. en ik denk dat ze meer gebruiken dan ze zeggen, typisch het hypocriete amerika..

dat idee had ik ook al maar ik d8 dat ik laatst ook hier ergens iets las over dat ze ook al aan het "echte"spul zaten met hun 16e maar dat kan ik nu ff niet vinden.
 
meeste mensen op anasci hebben de leeftijd van 21-25. En ze gebruiken 9 van de 10 keer.

Ze denken er makkelijker over dan dat wij erover denken. En ze gebruiken over het algemeen ook hogere doseringen.
 
Originally posted by Pump
ten eerste weet ik niet zeker waar ik deze thread nou zou plaatsen in dit forum of het as forum, maar ik ga er vanuit dat als hij niet goed staat hij wel gemoved zou worden.
Ik bladerde net even door een aantal amerikaanse sites met daarop een aantal indrukwekkende foto's van mensen die ongeveer even oud zijn als ik. En hoewel ik van de meeste mensen op de sportschool te horen krijg dat ik meer aanleg heb dan de gemiddelde persoon bekruipt me toch steeds een gevoel van jalouzie als ik sommige 16 jarige zie op amerikaanse boards, wat ik me eigenlijk afvraag is of iemand weet hoe er in amerika over as wordt gedacht en dan vooral of het min of meer geaccepterd wordt dat 16 en 17 jarige er "wat bij snoepen". Ik wil met deze thread geen discussie starten of dat nou wel of niet kan, want dat moet iedereen voor zich bepalen, ik zeg ook niet dat ik voor eeuwig natural zou blijven, en ik weet dat ik met mijn 1.90 nog wel iets zwaarder moet wegen dan 103 voordat ik er echt indrukwekkend uit wil gaan zien, maar ik vroeg me dus gewoon af of iemand weet hoe er in amerika over as en jongeren wordt gedacht. anybody?

jep ik heb dat idee ook vaak gehad..

maar ja kijk in nederland zul je dat soort jongens ook wel hebben die al gebruiken op onze leeftijd

maar amerika is een stuk groter en daardoor lijkt het of al die lui zo groot zijn..

Maar in principe valt het allemaal nog wel mee
 
Als je op elitte en bodybuilding.com kijkt zie je idd dat in de supplementen sectie bijna alleen maar vragen over pro hormonen worden geplaats.

Als je op die bords artikels leest over supplementen word vanaf 18 jaar 1 ad e.d gewoon aangeraden.
 
ennuh, niet te vergeten, American football is daar een absolute volksport, is wel handig als je een beetje tot zeer veel spiermassa hebt. En veel jongeren die van nature te klein zijn beginnen heel snel met prohormonen en zelfs AAS om zodoende aan bepaalde eisen te voldoen. Speelt ook mee denk ik.
 
Originally posted by Floyd
ennuh, niet te vergeten, American football is daar een absolute volksport, is wel handig als je een beetje tot zeer veel spiermassa hebt. En veel jongeren die van nature te klein zijn beginnen heel snel met prohormonen en zelfs AAS om zodoende aan bepaalde eisen te voldoen. Speelt ook mee denk ik.

ja het schijnt daar zo te zijn, als je niet in het football team van je school zit ben je gewoon een sukkel...

Dus tsja of een loser of een succes

Dan maar as en een succes....

Dus dan ga je aardig snel gebruiken
 
+ als je goed bent in je sport krijg je een beurs en mag je op je college/university blijven. En daar is het college football net zo groot als hier de voetbalcompetitie. 70.000 man op de tribune, voor schoolvoetbal? live op tv, tjah, dan zouden veel jongeren het hier ook wel weten (mocht je baat hebben in je sport bij gebruik).
 
Originally posted by Floyd
+ als je goed bent in je sport krijg je een beurs en mag je op je college/university blijven. En daar is het college football net zo groot als hier de voetbalcompetitie. 70.000 man op de tribune, voor schoolvoetbal? live op tv, tjah, dan zouden veel jongeren het hier ook wel weten (mocht je baat hebben in je sport bij gebruik).

ja tuurlijk

als je ziet hoe populair football daar is..

de sterspelers krijgen alle meisjes etc...
 
Laatst bewerkt:
oh jaaaaa laten we het allemaal voor de meisjes doen !!!!!!!!!!!



*pathetic*
 
Spike, shut the **** up :D

Everybody wants pussy als je op de middelbare school zit :D
nilsjei zit daar nog.

Dat was ongeveer de enige reden dat ik nog op school kwam. Kwam er overigens uberhaupt te weinig, maar dat is achteraf praten.
Tja iedere jongen tussen de 14 en 45 :D is horney as hell dus als je dan ook nog eens wat extra gebruikt. Ik kan me goed voorstellen dat je dan helemaal niet meer van de chiquita's af kan blijven. AND I DON"T MEAN THE BANANA, unless you rub that way !
 
Is toch ook relatief... Als je zo mager als een skelet bent in je jeugdjaren kan je ook best veel naaien hoor!
 
tja maar iemand die mager als een skelet heeft, heeft ook eerder een moeilijk zelfbeeld.
Dat hoeft natuurlijk helemaal niet.
Een puber met een afgetraind lichaam en een hoge populariteit zal zichzelf beschouwen als "jonge god" en op die manier eerder "scoren" vanwege zijn gebrek aan negatief zelfbeeld. Erg verlegen zal hij niet zijn.

begrijp je?
 
Toen ik 1.65 cm was en 74 kg. was ik ook erg onzeker, maar toen ik groeide tot 1.86 cm en nu 4 jaar later op 101-103 kg. zit tja, dan heb je een hele andere uitstraling. Het heeft mij veel zekerder gemaakt en zo met je lichaam en uiterlijk bezig zijn is ook niet onopgemerkt aan de dames voorbij gegaan.. en die aandacht wil je gewoon als puber..
 
Ik denk dat een vlotte babbel (gewoon rustig aan slijmen) minstens net zo belangrijk is als uiterlijk.
 
hoeft niet, is wel nog handiger.... in een tegenwoordige kroeg of discotheek kom je met lichaamstaal al een heel eind. ik heb toen met een vriend van mij een weddenschap gemaakt. hij zei dat die als die aan 10 dames in 10 verschillende kroegen zou zeggen "hallo ik ben rene, wil je zoenen" dat er minstens 5 ja zouden zeggen en hij ze zou zoenen.. ik zei dat het hem niet lukte.. het kostte me 50 piek..
 
Beetje humor wil ook wel werken, en die babbel he, tjah, scheelt dat ik die 2 wel beheers, heb alleen m'n uiterlijk weer niet mee....:D
 
Originally posted by Floyd
Beetje humor wil ook wel werken, en die babbel he, tjah, scheelt dat ik die 2 wel beheers, heb alleen m'n uiterlijk weer niet mee....:D

Als je het een beetje slim aanpakt ben je uiteindelijk beter af denk ik:D
 
Back
Naar boven