MuscleMeat

Amina!!! Red een leven! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Cowgirl Herb

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
1 nov 2002
Berichten
517
Waardering
1
Even een serieus berichtje hieronder, geen echte chat of conversatie, ook zeker geen onzin. Het heeft ook niets te maken met de andere onderwerpen hier op 't board.
Het enige dat ik hoop is dat jullie (gevoelige BBers) allemaal die ene minuut nemen om te tekenen! Het kan een leven redden dus zeker de moeite waard!
Gr.


In Nigeria heeft het Hooggerechtshof de ter doodveroordeling van Amina bevestigd. Zij is veroordeeld om tot aan de hals te worden ingegraven en te worden gestenigd, tenzij het belang van deze veroordeling de Nigeriaanse overheid aan het denken zet. Tot nu toe heeft deze overheid de steniging met een maand uitgesteld omdat Amina haar zoontje borstvoeding geeft.
Via een handtekencampagne zoals deze zijn wij erin geslaagd het leven te redden van een andere vrouw die in een gelijkaardige situatie verkeerde.
(Safiya was moeder geworden alhoewel ze uit de echt gescheiden was en moest daarom gestenigd worden). Er is geen tijd te verliezen! Aarzel niet, handel! Amnesty International vraagt steun! Surf dus even naar
http://www.amnesty.nl/shariapetitie.shtml en onderteken de petitie. Er zouden dit keer minder handtekeningen verzameld zijn .... doen dus!
Verspreid dit bericht zoveel mogelijk. Denk vooral niet dat een actie als deze nutteloos is, het leven van een andere vrouw werd erdoor gered!
Verstuur dit bericht misschien vooral aan personen die dergelijk onrecht verwerpen of tegen de doodstraf gekant zijn. Het duurt nog geen minuut en het helpt.

Surf dus even naar http://www.amnesty.nl/shariapetitie.shtml en onderteken
de petitie.
 
consider it done :)
 
Laatst bewerkt:
signed, en naar 27 andere mensen gestuurt.
 
Done :thumb:

wat heeft ze eigenlijk gedaan als ik vragen mag?
 
Originally posted by Cowgirl Herb



(Safiya was moeder geworden alhoewel ze uit de echt gescheiden was en moest daarom gestenigd worden).
 
pfff heb het ondertekend..

Dan ben ik elke keer weer blij dat ik in Nederland leef...

Het is toch wat als je een kind krijgt als je gescheiden bent en daarom gesteningd worden...

Tsja de man heeft het kind toch gemaakt, dus waarom krijgt hij dan geen problemen?
 
Achterlijk beleid daar, maar consider it also done;)
 
Ik heb hem ook verstuurd, maar of zoiets wat uithaald??
Een mailtje is snel gedeleted...
 
Lijkt me echt pijnlijk, t/m je kop in het zand begraven worden, en dan stenen naar je harses gesmeten krijgen :eek:
 
Hopen dat het deze keer ook lukt.
 
OK Hose! Signed!



Stenigen moet echt niet kunnen!!!

kunnen ze haar niet gewoon op de stroomstoel zetten?



geintje he, moet kunnen... :)
 
Even bumperen...

Het kost weinig moeite en Amnesty is nog steeds met deze actie bezig... Misschien haalt het wat uit... Misschien niet maar kwaad kan het iig niet.

Tekenen Please...
 
uiteraard en ik stuur naar andere mensen door..
 
Back
Naar boven