XXL Nutrition

aminixil middel om niet kaal te worden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

junior

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
5 mrt 2003
Berichten
27
Waardering
0
ik heb op verschillende sites gelezen dat aminixil kaalheid tegengaat door een beschermlaag om het haarzakje te brengen. Het spullet zou door zijn beschermlaagje DHT niet in contact laten komen met het haar. De reden dat mensen die anabolen gebruiken kunnen kaalworden, zo ver ik weet, is door de hogere dosis DHT die het haar bereikt. Als dit product dit tegenhoud, dan kan dit voor sommige gebruikers betekenen(die daar voor aangelegen zijn) dat zij hun haar kunnen behouden. Of heb ik het mis. Ik heb graag commentaar, want wil zelf wel effe weten of ik gelijk heb.

hier het artikel:


Bewezen werking
Er zijn in Nederland slechts drie producten verkrijgbaar waarvan bewezen is dat deze stoffen ook werken tegen haaruitval. Namelijk Aminexil, Minoxidil of Finasteride. Dit is voor u als consument van groot belang als u overweegt om iets aan uw haarverlies te gaan doen. Beperk uw interesse tot erkende middelen, hoe mooi sommige internet sites of middelen ook klinken.
• Hoe werkt Aminexil?
• Kortstondige haaruitval
• Langdurige haaruitval
• De ervaring
• Twee kuren per jaar
• Welk verschil merkt u?
• Wat krijg ik als ik Aminexil bestel?
• Hoe breng je het product aan?
• Inmasseren
Hoe werkt Aminexil?


Een Aminexil-kuur van Kerastase bestaat uit 42 flesjes. Gedurende 6 weken dient u elke dag de inhoud van één flesje op uw hoofdhuid aan te brengen.Dat is alles wat u hoeft te doen om succesvol met Aminexil te zijn. Geen speciale behandelingen, maar gewoon aanbrengen en inmasseren. Aminexil van Kerastase is ervoor gemaakt om snel en eenvoudig te worden gebruikt.
Lees ook het artikel van Kassa! over Aminexil

Kortstondige haaruitval
Afhankelijk van het type haaruitval wordt onderscheid gemaakt naar tijdelijke of langdurige haaruitval. Als bijvoorbeeld stress, jaargetijde, zwangerschap of een medische kuur (penicilline, narcose) de oorzaak van uw haaruitval is, volstaat normaliter één kuur Aminexil om uw haar te herstellen. Dit is ook voldoende om de voeding van de haarwortel naar het haarzakje te herstellen.
Aminexil werkt ook bij haaruitvalproblemen tengevolge van een zwangerschap. Het is wel normaal dat u na een bevalling meer haar verliest, maar niet gedurende weken of zelfs maanden. Als uw haargroeicyclus is verstoord door de hormonenwisseling, is het van groot belang om snel en adequaat in te grijpen met Aminexil. Onder invloed van de hormonen kan uw haarzakje na een zwangerschap verharden. In dat geval treedt hetzelfde probleem op als bij langdurige haaruitval.
Langdurige haaruitval
U hebt last van langdurige haaruitval. Dit wil zeggen dat u uw haar in de loop van de jaren minder hebt zien worden. Het kan zo zijn dat een erfelijke aanleg ten grondslag ligt aan uw haaruitval. U dient Aminexil 2 maal per jaar te gaan gebruiken.
De ontdekking zoals op de site uitgelegd, is zowel simpel als complex.
Er dient voldoende Aminexil aanwezig te zijn om verharding rond het haarzakje tegen te gaan. Het hormoon testosteron zorgt voor de verharding rondom het haarzakje. Dit hormoon veroorzaakt uw beginnende kaalheid.

De werking van het hormoon testosteron is echter niet uit te schakelen. Dit hormoon maakt immers deel uit van ons menselijk lichaam. Om de genoemde verharding rond het haarzakje tegen te gaan dient er dus voldoende Aminexil rondom het haarzakje aanwezig te zijn.
De ervaring
De afgelopen 10 jaar heeft dermatoloog Boersma zorgvuldig onderzoek gedaan bij 110 mensen in Nederland. Dit onderzoek heeft de nodige tijd in beslag genomen zodat tevens de effecten op de langere konden worden beoordeeld. Zo is de benodigde hoeveelheid Aminexil rondom het haarzakje bepaald. Daarnaast is onderzocht of er eventuele bijwerkingen op haar- of hoofdhuid zijn. En uiteraard, het belangrijkste, of het product goed werkt!!


Na 10 jaar onderzoek door klinieken en ziekenhuizen onder leiding van dermatologen kan worden geconstateerd dat de onderzochte proefpersonen positief reageerden op het gebruik van Aminexil. Met behulp van deze gegevens durven wij te zeggen dat Aminexil de oplossing is tegen vroegtijdige kaalheid.

Twee kuren per jaar
Uit het onderzoek is gebleken dat ieder half jaar een kuur nodig is om kaalheid te voorkomen. Deze kuur dient te bestaan uit 42 flesjes Aminexil van Kerastase. Gedurende 6 weken dient u elke dag de inhoud van één flesje op uw hoofdhuid aan te brengen. Dan treedt er geen verharding meer op en krijgt haaruitval geen kans meer!
U moet deze behandeling blijven herhalen. Het mannelijk hormoon testosteron blijft immers altijd zorg dragen voor verharding rond dat haarzakje. Alleen Aminexil kan dit voorkomen.
Welk verschil merkt u?
Wat zijn nu de meest merkbare veranderingen?
1. Uw haar wordt dikker
Uw haar is immers dunner geworden door de verharding van het haarzakje. Het haar kon niet goed aangemaakt worden en had geen groeiruimte. Met Aminexil merk je na 1 maand dat je haar sterker, voller en dus dikker wordt.
2. De korte haartjes gaan bijna allemaal meegroeien
Vaak zie je korte haartjes aan de hoofdhuid. Dit zijn echter geen nieuwe haren, maar juist haren die zich continu in de overgangsfase bevinden. Aminexil kan ervoor zorgen dat deze haren weer normaal gaan meegroeien! Hierdoor wordt het haar voller.
3. Haaruitval stopt
Aminexil heft de blokkade van uw haarzakje op.
4. Uw haren blijven tot in lengte van jaren behouden
Kaalheid wordt veroorzaakt door verharding van het haarzakje, onder invloed van het hormoon testosteron. Uit onderzoek is gebleken dat Aminexil dit kaalwordingsproces keert. Hoe eerder u start met het gebruik van Aminexil, des te meer profijt u hiervan heeft.
Heeft u bijna geen haar meer, dan rest u alleen nog haarimplantatie.
Aminexil maakt geen haarzakjes aan. Als een haarzakje geen haar meer produceert dan zal dat ook nooit meer gebeuren. Met andere woorden kaal is kaal.
Wat krijg ik als ik Aminexil bestel?
Hieronder ziet u een afbeelding van een complete kuur Aminexil van Kerastase. Dit is tevens de box die u thuisgestuurd krijgt. Bij een bestelling wordt altijd informatie toegevoegd over het gebruik van het product. U ontvangt daarnaast ook informatie over de juiste opbrengmethode. Tevens ontvangt u folders van overige producten van Kerastase.
De inhoud van een kuur Aminexil bestaat uit 42 flesjes. Gedurende een periode van 6 weken dient u deze elke dag te gebruiken. Bij een bestelling van Aminexil Kerastase ontvangt u het volgende:
• 1 kuur Aminexil met alle benodigde informatie om het product te kunnen toepassen
• 1 gratis geschenk van Kerastase, folders en proefmonsters
Hoe breng je het product aan?
De opbrengmethode van Aminexil is zeer eenvoudig. Plaats het dopje dat zich in de box bevindt op het flesje en keer het om. U ziet nu dat het dopje volloopt met Aminexil. Vervolgens drukt u lichtjes op het dopje en de Aminexil vloeit eruit. Om Aminexil op de hoofdhuid aan te kunnen brengen, trekt u scheidingen vanaf uw gezicht naar de kruin. Trek tevens scheidingen vanaf de nekpartij naar de kruin toe. Voor het opbrengen van een volledige behandeling heeft u ongeveer 10 scheidingen nodig. Per scheiding drukt u drie tot vier maal lichtjes op het dopje. Op deze wijze brengt u voldoende Aminexil op de hoofdhuid aan. U dient er zorg voor te dragen dat u de inhoud van het gehele flesje op de hoofdhuid aanbrengt. Immers elk flesje bevat de juiste concentratie Aminexil ten behoeve van de haarzakjes.




Inmasseren
U kunt Aminexil over de hoofdhuid verspreiden nadat u het product op de hier boven genoemde wijze hebt aangebracht. Het verspreiden gebeurt door met de vlakke hand en met gespreide vingers over de hoofdhuid heen en weer te wrijven. Door met de vlakke hand en onder lichte druk de hoofdhuid te bewegen, masseert u het product gedurende 30 à 40 seconden op de hoofdhuid. Op deze manier wordt de opname van Aminexil door de hoofdhuid bevorderd. Het is geen probleem als er Aminexil op het haar terechtkomt aangezien een haar hygroscopisch is. Dit betekent dat het product via het haar uiteindelijk bij de haarwortel komt. Indien Aminexil onverhoopt in contact komt met de ogen zal dit een prikkelend effect geven. Dit wordt veroorzaakt door de alcohol die in de Aminexil is verwerkt, hetgeen geen verdere consequenties heeft.

De massage heeft enkel tot doel de opname van het product door de hoofdhuid te bevorderen. Nadat u de opbrengmethode hebt toegepast kunt u het haar föhnen en behandelen met gel, lak, wax of mousse.
Het is aan te raden Aminexil steeds op een bepaald tijdstip van de dag te gebruiken. Het is niet noodzakelijk uw haar vooraf te wassen, tenzij het haar vettig is. Indien u niet slaagt in het masseren van de hoofdhuid, kunt u eventueel het gebruik van een massageborstel overwegen.
Let wel, de massage dient enkel ter aanvulling op de toepassing van het product.
 
Enig idee wat zo'n kuur kost? Als het werkt tenminste...
 
Originally posted by Big Byron
Enig idee wat zo'n kuur kost? Als het werkt tenminste...

Heeft mijn broer ook gedaan 100 Euro
 
idd 100 euro.

heb ik zelf en lijkt best te werken.

Het komt in ampullen die gemakkelijk brekenen ruikt als lichte aftershave.
 
aminixel is rotzooi, de beste dht blokker in de hoofdhuid is topical spironolactone.

lees maar op alle internationale forums, word alleen maar goed over geschreven.
 
waar is zoiets te bestellen dan??
misschien wel iets voor mij?!?
groeten martin77
 
Originally posted by freakyfreek
aminixel is rotzooi, de beste dht blokker in de hoofdhuid is topical spironolactone.

lees maar op alle internationale forums, word alleen maar goed over geschreven.

Precies !!

Aminixel doet vrij weinig vooral als je alleen aminixel gebruikt is een soort minoxidil.

Gebruik nizoral 2%
topical spironolactone 5%
xandrox 12,5 %

dit is een hele goeie combo.

Heb ik ook gebruikt toen ik aan het kuren was met test heb toen geen haaruitval ondervonden terwijl ik wel genetische aanleg ervoor heb.
 
-nizoral 1% is vrij te koop in nederland onder de naam Rooscure in de etos
-Nizoral 2% is vrij te koop in belgie onder de naam ketoconazol 2%
-En spironolactone is niet vrij te koop, het is in Nederland op dit moment zelfs goedkoper dan nizoral en veel goedkoper dan aminixel (PM maar als je intresse hebt)
 
Originally posted by freakyfreek
-nizoral 1% is vrij te koop in nederland onder de naam Rooscure in de etos
-Nizoral 2% is vrij te koop in belgie onder de naam ketoconazol 2%
-En spironolactone is niet vrij te koop, het is in Nederland op dit moment zelfs goedkoper dan nizoral en veel goedkoper dan aminixel (PM maar als je intresse hebt)

weet je misschien waar ik deze topical spironolactone kan kopen, ben bang dat ik ook genetische aanleg voor kaalheid heb, ik wil ondanks mijn kuren dit zeker voorkomen.

alvast bedankt voor de info
 
Originally posted by seeker


weet je misschien waar ik deze topical spironolactone kan kopen, ben bang dat ik ook genetische aanleg voor kaalheid heb, ik wil ondanks mijn kuren dit zeker voorkomen.

alvast bedankt voor de info

stuur me maar een pm of email.
 
gedaan

Originally posted by freakyfreek


stuur me maar een pm of email.


heb een pm gestuurd
 
Helpt het ook tegen gewoon (genetisch bepaalde) haaruitval, dus niet als je aan het kuren bent maar gewoon om minder snel 'natuurlijk' kaal te worden?
 
Originally posted by Big Byron
Helpt het ook tegen gewoon (genetisch bepaalde) haaruitval, dus niet als je aan het kuren bent maar gewoon om minder snel 'natuurlijk' kaal te worden?

Yep... maar het zal het alleen remmen.

Er bestaat tot nu toen nog niks wat echt kaalheid tegen gaat behalve haartransplantaties of inwending( of zoiets .. dan worden de aders naar je hoofd doorgebrand zodat er geen dht meer bij je haarwortel komt.... echter komen er dan ook geen voedingsstoffen naar het haar.)

Dusteride zou het misschien helemaal kunnen stoppen maar kent dan ook veel bijwerkingen
 
Back
Naar boven