XXL Nutrition

Amino EEAnabol Xplode Powder - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kenmerken Amino EAAnabol:
    -EAA, BCAA en Glutamine
    -Olimp mega dosering
    -9370mg Amino EAAnabol per dosering!
    -Pure vrije aminozuren formule
    -Professional line supplement
    -40 doseringen per pot
    -Spiergroei en herstel

    EEAnabol Xplode Powder bevat een mega dosering van de meest effectieve aminozuren voor herstel en spiergroei:

    EAA aminozuren - in hun vrije vorm leiden EEA aminozuren tot een drastische verhoging van de eiwitsynthese. Vooral als ze rondom of zelfs tijdens de training worden ingenomen. Ze geven de spiergroei een enorme stimulans en brengen je lichaam in een anabole toestand. Je spieren kunnen niet alleen groeien, ze willen groeien!

    BCAA aminozuren - tegen spierafbraak tijdens een intensieve training en ondersteunt de groei die daarna volgt door de snelle opname vrijwel direct.

    L-Glutamine - bevordert de eiwitsynthese, verbetert de glycogeenopslag, energietoevoer, verkort de herstelfase na intensieve training en vermindert vermoeidheids- en overtrainingsverschijnselen.

    EEAnabol bevat alle aminozuren in vrije vorm - vrije vorm betekent gewoon dat je het aminozuur in zijn meest pure vorm inneemt. Je lichaam hoeft er eigenlijk niks meer mee te doen, dus je spieren kunnen sneller dan ooit van deze aminozuren profiteren.

    Aanbevolen gebruik:
    Mix als voedingssupplement ten dowering Amino EAAnabol met 200ml water, vruchtensap of sportdrank. Neem 1 tot 2 doseringen per dag.
    Drink bij voorkeur 's ochtends, voor- of na de training.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1e dag
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 * (13g met 300ml water)
  • Waar heb je het supplement gekocht? B&F
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Kado's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja

Mijn review:

Op onze gym zat ik met een ervaren bodybuilder te praten(hij wordt getraind door een IFBB bodybuilder). En hij wees me op de BCAA's van Olimp, die heb ik besteld en vandaag voor het eerst uitgeprobeerd. Vandaag schouders gedaan, en heb iets minder spierpijn dan normaal, maar nog wel spierpijn. Wel begon ik enorm hard te zweten tijdens het trainen. Geen idee of dat een goed teken is of niet. De werking is dus erg goed.

Ps.
Heb de fabrikant maar even op Body en Fit gezet, omdat Olimp er niet tussen staat
 
Laatst bewerkt:
Dus na één dag, schrijf je al een review, vind je het al een 10/10, maar je weet niet of de werking goed of slecht is?
Waardeloos dit :roflol:
 
Dus na één dag, schrijf je al een review, vind je het al een 10/10, maar je weet niet of de werking goed of slecht is?
Waardeloos dit :roflol:

De werking is super!
 
Jij voelt je eiwitshake zeker ook gelijk werken?

Ga toch fietsen man :roflol:
 
Gast, doe is normaal, dit is mijn eerste review. Je hebt inderdaad een punt dat ik het product misschien iets langer had moeten uitproberen voordat ik een review schreef.
 
Gast, doe is normaal.

Euhm .. :rolleyes:

Nou ja, je review is inderdaad helemaal geen review. Het is altijd fijn om je ervaringen en meningen te posten, maar een nieuw topic hiervoor te openen en te beweren dat een product 10/10 krijgt van jou na 1 dag is niet zo constructief. Denk maar aan de onervaren leden/gasten die dit lezen en wel geloven. Goede poging, maar helaas de bal compleet misgeslagen. :)
 
Gast, doe is normaal, dit is mijn eerste review. Je hebt inderdaad een punt dat ik het product misschien iets langer had moeten uitproberen voordat ik een review schreef.
Bedankt voor je review :) Leuke punten zijn om het eens te proberen onder een langere en andere omstandigheden.

Ralf
 
Bedankt voor je review :) Leuke punten zijn om het eens te proberen onder een langere en andere omstandigheden.

Ralf

Ja dat ga ik ook doen, en zal ik het topic waar nodig editten :)

Euhm .. :rolleyes:

Nou ja, je review is inderdaad helemaal geen review. Het is altijd fijn om je ervaringen en meningen te posten, maar een nieuw topic hiervoor te openen en te beweren dat een product 10/10 krijgt van jou na 1 dag is niet zo constructief. Denk maar aan de onervaren leden/gasten die dit lezen en wel geloven. Goede poging, maar helaas de bal compleet misgeslagen. :)

Ok, punt is duidelijk. Ik zal het langer testen en dan dit topic updaten. Vandaag krijg ik ook nog de Glutamine binnen van dezelfde fabrikant ;). En niemand is perfect, ik ook niet, van m'n fouten leer ik ;).
 
Interessant!

Hier een pic van de pot:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wat heb ik hier nou aan ? Ik zal het zelf maar gaan uittesten, gisteren de pot binnen gekregen.
 
Back
Naar boven