MuscleMeat

Amino Explode

Bezoekers in dit topic

JuggerNaut

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 mei 2003
Berichten
3.356
Waardering
4
MDY X-Plode

Amino X-Plode

Per ampul 10.000 mg (100% vrije) aminozuren!
Amino X-Plode is een vloeibaar voedingssupplement die de natuurlijke produktie van het eigen groeihormoon stimuleert. Het product is samengesteld uit 10.000 mg (100% vrije) aminozuren met een zeer hoog gehalte aan Glycine, L-Arginine en L-Ornithine. Deze stoffen zijn een must voor sporters die op een 100% natuurlijke wijze snel vooruitgang willen boeken in zowel prestatie als spieropbouw.

De smaak van de aminozuren uit de ampullen wordt door veel personen als niet lekker ervaren. De ervaringen zijn echter wel dat het product een goede werking heeft voor prestatie en spieropbouw.

LET OP:
Dit produkt is verpakt in glazen ampullen. Het is de bedoeling dat u met een bijgeleverde tuutje deze ampul moet open maken. Dit dient gedaan te worden door met een (snelle) knik het (glazen) tuutje van de ampul (af) te breken.

Hoewel dit in principe geen probleem mag geven, blijkt in de praktijk dat het mis kan gaan als er te weinig of te veel kracht wordt gebruikt. Risico is dat er kleine glasscherven kunnen afbreken. Gevaar voor het binnenkrijgen van deze glasscheren is grotendeels te voorkomen door een (thee)zeefje te gebruiken.

Regelmatig gebruik zo'n breekampul 'amino explode' van MDY.
Meestal een half uurtje na de training met mijn macaroni.
Zelf merk ik dat ik de dag erna minder spierpijn heb.

Wat zijn jullie ervaringen met dit supplement? Behalve het feit dat ze makkelijk kapot vallen....
 
Ik heb het ook 20 dagen gebruikt, dus 20 ampullen en ik moet eerlijk zeggen, dat ik weinig merkte.
Ik vond het smerig drinken en daarbij is het ook best wel gevaarlijk, altijd de ampul overschenken in een glas door een filter heen, anders heb je kans dat er gebroken glas in je maag komt.

Voormij niet meer.
 
ik drink het ook af en toe na trainen
had idd minder last van spierpijn verder vindt ik het wel goed voel me ook beter na trainen

groeten
 
van het merk Performance is zo'n produkt te krijgen met een plastic buisje met draaidop.
Volgens mij is het leuk als jij zo'n persoon bent die 's nachts toch altijd even wakker word om een plasje te plegen kun je snel wat aminos naar binnen lurken anders zou ik je eiwitten gewoon uit je shake en voeding halen.
 
Ik neem het een half uurtje na me training met een bord macaroni. Ik gooi het meestal in een glaasje ACE.
Dan laat ik het een uurtje verteren en klets ik er mijn super-shake achteraan !
 
Ik neem het wel eens voor het trainen, zonder water.
Ik krijg er dan een X-treme pomp van !

Bij ons op de sportschool wordt de ampul gewoon geknakt,
en er wordt ff gekeken of er geen glas in zit.
Het wordt dus nooit gezeefd.


B-12
 
Bij ons doen ze er gewoon een rietje in.

Ik zie echter het nut van aminozuren niet zo. Ja, als je op een extreem zwaar (cutting!) dieet staat, maar anders kan je beter gewoon een shake oid nemen. Goedkoper, en effectiever.
 
Back
Naar boven