AndroidHealthClinic

Amino X - BSN (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Next level BCAA technology!

    Amino X is een BCAA (vertakte keten aminozuren) product dat zijn gelijke niet kent. Amino X bevat alleen de best opneembare BCAA’s in de juiste verhouding en hoeveelheid om je lichaam in staat te stellen letterlijk uit zijn voegen te barsten! Amino X werkt anabool, antikatabool, verhoogt de insuline gevoeligheid, verbeterd het uithoudingsvermogen en gaat spiervermoeidheid tegen. Amino X is een van de meest veelzijdige producten ooit ontworpen door BSN, voor de training, tijdens de training, na de training, bij het ontbijt, Amino X kan altijd en overal gebruikt worden!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Week tijdens training
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer lekker smaak fruit punch
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 dosering tijdens training
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? snelle levering,sample's.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,90 in de weekaanbieding
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker het is een lekkere en makkelijke manier om aan je aminozuren te komen

Mijn review:

Amino X is het eerste en enige Effervescent BCAA product ter wereld; en dat is een verschil dat je merkt! Amino X bevat BCAA’s, een groep van drie aminozuren namelijk Leucine, IsoLeucine en Valine. De samenwerking van deze aminozuren zorgt voor een verhoogde eiwitsynthese, gaan spierafbraak tegen en zorgt voor een verhoogde insuline afgifte. Het menselijk lichaam is niet in staat zelf BCAA’s aan te maken. Naast BCAA’s bevat Amino X een zeer anabole versie van vitamine D, L-Alanine, Taurine en L-Citrulline. Amino X lost perfect op in water, smaakt heerlijk en wordt gemakkelijk door het menselijk lichaam opgenomen. Vergelijk Amino X met andere BCAA producten en je zult zelf zien welke als beste uit de bus komt!

Voordelen Amino X:
-Effervescent voor een perfecte oplosbaarheid en werking
-Verbeterd en versneld het herstel na een zware training
-Makkelijker en sneller spiermassa aanzetten
-Beschermt je spieren tegen spierafbraak
-Verhoging proteïne synthese/anabolisme
-Verbeterd het uithoudingsvermogen
-Verhoging insuline gevoeligheid
-Gaat spiervermoeidheid tegen
-Zeer sterk antikatabool
-0 gram koolhydraten
-Ge-wel-di-ge smaak!
-Zeer voordelig

Ingrediënten:
BCAA’s (Leucine, IsoLeucine, Valine) - BCAA’s zijn een groep van drie aminozuren die de eiwitsynthese bevorderen, spierafbraak tegen gaan en de insuline afgifte kunnen verhogen.
L-Alanine - Dit aminozuur wordt door het lichaam gebruikt om bloedsuiker om te zetten in energie. Daarnaast is het onmisbaar bij de opbouw van spiermassa en werkt het als een sterk antikatabool middel.
Taurine - Een aminozuur dat zorgt voor een super pomp en helpt bij het transport van meer voedingsstoffen naar de spieren zodat deze meer kunnen groeien. Tevens ondersteunt Taurine een sneller herstel van de spieren.
L-Citrulline - is een krachtige NO stimulant. De verhoging van NO (stikstof oxide) zorgt voor een geweldige pomp, direct meer uithoudingsvermogen en stelt de spieren in staat om meer voedingsstoffen uit het bloed te halen. Train langer en harder!
Cholecalciferol (Vitamine D) - Vitamine D in de vorm van Cholecalciferol is de meest anabole vitamine in ons lichaam en essentieel voor de aanmaak van testosteron en de spiergroei. Cholecalciferol is de krachtigste vorm van Vitamine D en valt absoluut niet te vergelijken met normale Vitamine D! Recent wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat juist Cholecalciferol een zeer sterke en effectieve testosteron booster is. Door de weinige zonuren in landen als Nederland kampen veel mensen met een ernstig vitamine D te kort.
Voor wie is Amino X geschikt?
Amino X is werkelijk geschikt voor iedereen die zijn of haar sport serieus neemt en zijn fysiek wil verbeteren, sneller wil herstellen of spierafbraak tegen wil gaan. Perfect voor zowel krachtsporters als duursporters. Amino X is volkomen veilig in gebruik voor zowel mannen als vrouwen.
Hoe te gebruiken:
Mix 1-2 scheppen met water en laat Amino X rustig oplossen dmv het “schuimen”. Drink Amino X voor, tijdens of na de training. Op niet trainingsdagen neem 1 dosering met het ontbijt om spierafbraak tegen te gaan.
Wat kost Amino X
Amino X is verkrijgbaar in verpakkingen van 435 gram en heeft een adviesverkoopprijs van slechts €24,90. Iedere verpakking bevat maar liefst 30 doseringen en is dus voldoende voor maximaal enkele maanden gebruik. Amino X is verkrijgbaar is de smaken Watermelon, Rasberry, Green Apple en Fruit Punch. Allemaal zijn ze om te watertanden lekker!
Goede combinaties:
Amino X is perfect te combineren met alle andere BSN producten. Voor maximale spiermassa combineer Amino X met NO Xplode, Axis HT, Syntha 6 en True Mass.
Veel gestelde vragen:
V: Kan ik Amino X ook voor het slapen gaan gebruiken?
A: Ja zeker, het gebruik van Amino X voor het slapen gaan zorgt ervoor dat je spieren ’s nachts gevoed zijn met BCAA’s en gaat spierafbraak tegen.
V: Zitten er stoffen in Amino X die een geteste atleet niet mag gebruiken?
A: Nee, iedereen kan Amino X veilig gebruiken.
V: Kan ik Amino X het beste voor, tijdens of na mijn training nemen?
A: Het beste verdeel je de dosering zodat je een kwart tot de helft voor de training in neemt, en de rest tijdens de training.
V: Is dit product ook veilig voor vrouwen?
A: Amino X is volkomen natuurlijk en veilig in gebruik voor zowel mannen als vrouwen.
V: Kan ik Amino X aan mijn NO Xplode toevoegen?
A: Amino X is perfect te combineren met NO Xplode en lost perfect op in de combinatie.

aad8c084dcb5548c5505cb0c013f9025.jpg


b.png
 
Ik heb de 900gr pot watermelon bijna op, ben er zeer tevreden over neem het altijd tijdens het trainen, 1shakebeker helemaal vol (750ml) met 1schep amino X, drinkt lekker weg, dorstlessende smaak, merk minder verzuring.

Ik drink 1,5 serving ook tijdens trainen, maar neem regelmatig ook paar scoops verspreid over de dag.
Merk zelf dat het mijn spieren voller houd (vooral tijdens wedstrijdvoorbereiding) maar ook omdat het veel lekkerder en makkelijker wegdrinkt dan water. Ook nog eens suikervrij ;) Topgoedje
 
Ik drink 1,5 serving ook tijdens trainen, maar neem regelmatig ook paar scoops verspreid over de dag.
Merk zelf dat het mijn spieren voller houd (vooral tijdens wedstrijdvoorbereiding) maar ook omdat het veel lekkerder en makkelijker wegdrinkt dan water. Ook nog eens suikervrij ;) Topgoedje

Schepje na het opstaan om vervolgens morning cardio :)

Green Apple it is ! :zuip:
 
Deze ook maar eens besteld als afwisseling op Muscle Protect, erg benieuwd!
 
Deze ook maar eens besteld als afwisseling op Muscle Protect, erg benieuwd!
Ik heb precies het tegenovergestelde gedaan muscle protect besteld ipv amino X, beetje spijt van eerlijk gezegt, Amino X is moeilijk te overtreffen.
 
Back
Naar boven