MuscleMeat

Amino X-plode (M Double You) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dave Hawk

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
17 feb 2005
Berichten
5.674
Waardering
26
Hoor op het moment veel gasten die vloeibare amino's :) nemen omdat het
voor hun makkelijk mee te nemen is naar b.v. het werk, plus dat ze een enorme hoeveelheid amino's achter de kiezen krijgen :eek!:

Wie heeft er nog meer ervaring met Amino X-plode of andere vloeibare
amino's ??? ........wat is jullie ervaring ermee ???
 
ik neem het 's ochtends voor mijn eerste maaltijd op nuchtere maag, lekker makkelijk snel amino's in je bloed. Ik weet niet of het veel helpt, maar je hebt iig snel eiwitten in je bloed, je zou denk ik ook een shake kunnen nemen voor hetzelfde effect.
 
niet nodig , veels te duur.

Neem gewoon je shake ;)
 
Ik zou zeker nooit de vloeibare nemen,is inderdaad veel te duur.
Als je gewoon de caps neemt van bv xxl kom je veel goedkoper uit, en qua werking zal het misschien iets minder snel worden opgenomen, maar zelfs daaraan twijfel ik.
Dus best gewoon de tabs, of eventueel de poeder, maar zeker niet de vloeibare
 
Kheb het een paar maanden dagelijks gebruikt. Tis indd vrij duur maar vond het wel oke. Als je drie dozen tegelijk besteld bij perfectbody kan je nog een korting van bedingen ook. Weet niet of het nog steeds zo is want is al tijdje geleden (maand of 6 a 8 ).

Ben nu overgestapt naar shakes want het werd me ff te prijzig in combo met me andere supps
 
De gasten die ik ken, gebruiken het naast hun shakes op momenten dat het
ff niet lukt om er een te maken ;), op zich natuurlijk handig... :scratch: maar
idd zeer prijzig :mad:

Zit er nog smaak aan........... ???
 
ik gebruik amino fuel van twinlab.. flesjes van 500ml/1000ml.. tussen de maaltijden door, als een maaltijd eiwit tekort komt of als ik even geen shake kan pakken :)
 
@Dave Hawk; is zuur spul :P maar goed is niet meer dan een slok.. als ik me niet vergis zijn die amino x-plode's ook nog eens waardeloos gedoseerd :)
 
Aminobolan van Nature's Best is ook zo'n variant, zijn die nog een beetje gedoseerd ???
 
ik heb amino xplode van perfectbody, was een liter voor 28 euro geloof ik, je neemt 1 a 2 eetrlepels 's ochtends, dus doe je best lang mee, valt toch wel btje mee die prijs?
 
Back
Naar boven