AndroidHealthClinic

Aminozuren in AA-drink (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

CrocoDillon

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 feb 2003
Berichten
677
Waardering
0
Als postworkout-shake heb ik tot nu toe altijd AA-drink gehad, en aangezien ik nog een potje aminozuren (1500mg) kon regelen een paar capsules daarvan.

Kan ik die capsules openmaken en de inhous oplossen in de AA-drink? Lijkt mij dat het dan sneller wordt opgenomen. De aminozuren zijn afkomstig van caseïne en lijkt en ruikt naar melkpoeder.

Ik weet dat het niet genoeg eiwit levert maar ik heb nu pas whey besteld en dat is nog niet binnen.
 
Als postworkout-shake..

Ik denk dat je niet kan spreken van en shake, maar dat maakt niet uit..

Door het op te lossen in je AA-drink zal het niet sneller worden opgenomen, een Amino Capsule bestaan uit 100% zuiver gehydrolyseerd melk eiwit waardoor dit product lichtverteerbaar is omdat het door enzymen al is voor-verteerd, dus het word al vrij snel opgenomen.

Ook is het belangerijk dat je je amino caps niet alleen maar na je training neemt, maar verspreid ze over de dag. Neem er ongeveer 3 per 10kg lichaamsgewicht!

Veel suc6
 
Zo kewl dus moet ik er bijna 30+ slikken per dag, dan ben je snel door je potje heen. Ik slikte er normaal 9 per dag en dat is voldoende.

"Overdrijven is ook een vak"
 
postworkout drank dan :D

ik bedoelde dat het sneller wordt opgenomen omdat de capsule niet hoeft opgelost te worden. ik weet niet hoelang dat duurt.

en verspreid over de dag? op lege maag of bij maaltijden?
 
eiwit word omgezet in aminozuren, en als je de amino tabletten slikt hoeven ze niet meer omgezet te worden, dus word het sneller opgenomen.
 
Originally posted by Elmar
Zo kewl dus moet ik er bijna 30+ slikken per dag, dan ben je snel door je potje heen. Ik slikte er normaal 9 per dag en dat is voldoende.

"Overdrijven is ook een vak"

Hmz, ik vind dat persoonlijk zelfs nog wat weinig...
 
Originally posted by Robin


Hmz, ik vind dat persoonlijk zelfs nog wat weinig...

Ja maar naast je normale inname qua eiwitten is dat wel genoeg.
 
als je het opost in je drinken hoef je het niet meer in je maag op te lossen zodat het nog sneller in je maag darm kanaal kan worden opegenomen

mvg martijn

ps vergelijk het met een xtc pil als je die oplost en opdrinkt merk je het sneller dan wanneer deze moet oplossen in je maag
 
Zo kewl dus moet ik er bijna 30+ slikken per dag, dan ben je snel door je potje heen. Ik slikte er normaal 9 per dag en dat is voldoende. "Overdrijven is ook een vak"

Overdrijven? Waarom zou ik overdrijven Elmar? Ik ben geen reclame man die je zo snel mogelijk door je potje probeerd heen te helpen, ik geef slechts feiten! En 9 p/dag is dus echt zinloos!

Maar toch suc6
 
ik bedoel met 30 pillen slikken per dag vind ik overdreven.
ik slikte er 9 per dag maar hoezo zinloos. Mij heeft het goed geholpen maar ik nam het samen met mijn maaltijden dus krijg ik tochwel genoeg eiwitten binnen.
Maar ik geloof je wel alleen dat 9 pillen zinloos is is wel zo als je die pillen neemt met slecht voedsel. Maar goed ut zal allemaal wel
 
Originally posted by martijn23
als je het opost in je drinken hoef je het niet meer in je maag op te lossen zodat het nog sneller in je maag darm kanaal kan worden opegenomen

mvg martijn

ps vergelijk het met een xtc pil als je die oplost en opdrinkt merk je het sneller dan wanneer deze moet oplossen in je maag

precies dat bedoel ik. ik heb het geprobeerd maar het loste slecht op. nou jah, die paar minuten van oplossen zal wel niet zoveel uitmaken.
 
Back
Naar boven