AndroidHealthClinic

Aminozuuranalyse: Bodyenfit Casein Perfection -7,2% / XXL Nutrition Night Protein -0,9%

Bezoekers in dit topic

Dat is echt niet uitzonderlijk dat koolhydraten in % veel kunnen verschillen in eiwitpoeders, het is ook niet erg belangrijk omdat het in alle gevallen over een laag aantal grammen gaat, tenminste als de eiwitten goed zitten. In dit geval zijn de absolute cijfers veel relevanter dan de % verschillen tussen label en test. Je zit hier dus echt van een mug een olifant te maken.

Verder als jij XXL hier gaat beschuldigen van de door jou genoemde zware feiten mag je snel met bewijsmateriaal komen, want anders ben je strafbaar en wij laten hier trouwens ook geen laster toe.

Beter eens accepteren dat er eerlijke en oneerlijke handelaars bestaan en dat is niet 'verdacht' maar gewoon de realiteit.

Het is heel makkelijk BIGT als ik achter deze site zou zitten en de testen niet zouden kloppen dan hadden we al meerdere rechtszaken aan onze broek gehad en zeker ook het lab nutricontrol. Zoals ik heb begrepen hebben de mensen achter de site alle testen goed gedocumenteerd. Eiwitten worden anoniem besteld op de site ergens en afgeleverd met postnl op het laboratorium. Niemand zit dus met zijn handen aan de producten, daarbij is nutricontrol een betrouwbaar (zoals ook bodylab aangeeft) en geaccrediteerd lab. Ik heb nutricontrol wel eens gevraagd hoe dit precies zit met de supplementlabtestsite maar ondanks dat we veel zaken doen met dit lab geven zijn mij geen informatie.
 
In de hoop dat dit me geen ban geeft.
Ik beschuldig XXL nergens van.
Hoe noem je het dan wat je in post #41 plaatst? Dat zijn voor mij duidelijke insinuaties (verdachtmakingen / beschuldingen).

Over bewijsmateriaal gesproken, in het verleden hebben andere leden nog wel ergere dingen genoemd jegens B&F zonder bewijs te leveren. Zijn deze dan ook strafbaar?
Het gaat hier nu over jouw uitingen, maar uiteraard gelden de wetten voor iedereen.
 
En het wijzen naar elkaar is alweer in volle gang.
Zinloos topic op deze manier, gooi alle labresultaten bij elkaar en zorg ervoor dat de rest van DBB schoon blijft want dit gaat echt helemaal nergens meer over.

Big-T ?
 
Khaos ik zie voorlopig geen reden om dit topic te sluiten.
 
Dat is echt niet uitzonderlijk dat koolhydraten in % veel kunnen verschillen in eiwitpoeders, het is ook niet erg belangrijk omdat het in alle gevallen over een laag aantal grammen gaat, tenminste als de eiwitten goed zitten. In dit geval zijn de absolute cijfers veel relevanter dan de % verschillen tussen label en test. Je zit hier dus echt van een mug een olifant te maken.

Verder als jij XXL hier gaat beschuldigen van de door jou genoemde zware feiten mag je snel met bewijsmateriaal komen, want anders ben je strafbaar en wij laten hier trouwens ook geen laster toe.

Beter eens accepteren dat er eerlijke en oneerlijke handelaars bestaan en dat is niet 'verdacht' maar gewoon de realiteit.
Waarom krijgen de anderen die B&F beschuldigen van meerdere dingen die niet 100% zijn geen waarschuwing / ban vreemd... eerlijk is eerlijk
 
Zeer tof om te lezen nu een jaar overgestapt van body & fit naar XXL!

Get Bigger And Stronger [emoji106][emoji123]


 
Ik denk dat we geen forum-leden meer over houden als alle laster uitgezocht gaat worden. :laugh:
 
Waarom krijgen de anderen die B&F beschuldigen van meerdere dingen die niet 100% zijn geen waarschuwing / ban vreemd... eerlijk is eerlijk
Inconsequentie noemt men dat.
 
Nee, daarom vraag ik Big-T naar zijn mening en hij heeft me inmiddels al voorzien van een antwoord.
Bedankt voor je inbreng.

Ging meer om de manier waarop, gebiedende wijs :)
 
Waarom krijgen de anderen die B&F beschuldigen van meerdere dingen die niet 100% zijn geen waarschuwing / ban vreemd... eerlijk is eerlijk
Wie zegt dat er iemand een ws of ban gekregen heeft?
 
Ik denk dat we geen forum-leden meer over houden als alle laster uitgezocht gaat worden. :laugh:
Dit inderdaad.

Dus kom maar op met die waarschuwingen, straffen of wat dan ook.
 
Beter eens accepteren dat er eerlijke en oneerlijke handelaars bestaan en dat is niet 'verdacht' maar gewoon de realiteit.
Insinueer je hier nu niet zelf een beetje?
 
Wie zegt dat er iemand een ws of ban gekregen heeft?

Nou.. dat zeg insinueerde je eerlijk gezegd wel big-T. Niet dat iemand die heeft gekregen, maar dat ryand met bewijs moest komen voor zijn uitspraken.
 
Insinueer je hier nu niet zelf een beetje?
Nee, ik geef alleen aan wat de realiteit is in de supplementen branche, ik wijs niet met de vinger naar een bepaalde shop zonder daarvoor bewijzen te hebben.
 
Nou.. dat zeg insinueerde je eerlijk gezegd wel big-T. Niet dat iemand die heeft gekregen, maar dat ryand met bewijs moest komen voor zijn uitspraken.
Als je personen of bedrijven beschuldigd van iets moet je volgens de wet daarvoor bewijs hebben, zo niet dan is het laster en strafbaar. Dat is een feit, of jij het nu graag hoort of niet. Dat geldt voor elk lid en elke sponsor op deze site.

Je spreekt iemand er op aan na het 4000 keer door de vingers te hebben gezien het afgelopen jaar..
Ik zie principieel helemaal niets door de vingers, al is het mogelijk dat ik niet elk topic volledig gelezen heb, omdat dit 1 niet haalbaar is en 2 nogal lastig is als je dodelijk ziek bent geweest en daarna nog jaren moet herstellen.
 
Back
Naar boven