Fitness Seller

Aminozuuranalyse: Bodyenfit Casein Perfection -7,2% / XXL Nutrition Night Protein -0,9%

Bezoekers in dit topic

Even de feiten.
Xxl heeft de producten op orde.
B en F nog steeds brol.
B&f fanboys/werknemers worden op de tenen getrapt en maken stennis, kom word volwassen zeg je baan op bij die oplichters zonder naar anderen te wijzen.
 
Ik zie principieel helemaal niets door de vingers, al is het mogelijk dat ik niet elk topic volledig gelezen heb, omdat dit 1 niet haalbaar is en 2 nogal lastig is als je dodelijk ziek bent geweest en daarna nog jaren moet herstellen.
Dan is het eerlijk om niemand een waarschuwing te geven als u het bij de anderen ook niet doet (welke reden dan ook) dat is mijn mening maar je doet wat je wil.
 
De moderators zijn er toch om je te ondersteunen Big-T?
 
De moderators zijn er toch om je te ondersteunen Big-T?
In plaats van te bashen op de forumleiding, kun je ook gewoon bij jezelf te rade gaan. Je weet zelf dat je fout zit met je B&F, maar omdat je zelf niet onafhankelijk bent ten opzichte van B&F probeer je de situatie te verbloemen.
 
Haha ik bestel zo beetje me supps overal maar geloof niet gelijk wat er wordt neergezet hier, dit is gewoon te verdacht.

Beetje vaag dat er 2 testen worden neergezet, heel toevallig van b&f en xxl natuurlijk. Xxl goed en b&f slecht uit de test, iets zegt me dat die hele analyse niet klopt en dit gewoon zo'n sneaky trick is om één van de grootste concurrenten neer te halen.
 
RyanD neem eens gewoon ontslag bij B&F. Bij die oplichters wil je toch niet werken? Er zijn genoeg eerlijke bedrijven waar je magazijnwerk kan doen. Hou de eer lekker aan jezelf.
 
In plaats van te bashen op de forumleiding, kun je ook gewoon bij jezelf te rade gaan. Je weet zelf dat je fout zit met je B&F, maar omdat je zelf niet onafhankelijk bent ten opzichte van B&F probeer je de situatie te verbloemen.
Een serieuze vraag mag niet tussen door? Ik bash helemaal niet op de forumleiding en ik snap Big-T zijn punt heel goed. Daarom ook de vraag of de moderators hem helpen met het controleren en nakomen van de regels. Dat staat los van enige analyse oid.

Als je niks beters te hebben zwijg je, en niet teveel konten likken. :)
Wat doe jij hier nog dan;)?
 
RyanD neem eens gewoon ontslag bij B&F. Bij die oplichters wil je toch niet werken? Er zijn genoeg eerlijke bedrijven waar je magazijnwerk kan doen. Hou de eer lekker aan jezelf.
Het zijn geen oplichters. Ik zou eerder XXL als oplichter zien met hun manipulerende marketing maar dat is mijn mening.
 
Worden die gasten hier betaald door b&f?

Wtf
 
Worden die gasten hier betaald door b&f?

Wtf
Ja, heb 3 pakjes twv 50 euro gratis gekregen door een fout in hun bestelling probeer hun zo veel mogelijk te verdedigen terwijl ik schrijf drink ik hun cassein shake en eet ik een protein bar dat op niks trekt.
 
RyanD neem eens gewoon ontslag bij B&F. Bij die oplichters wil je toch niet werken? Er zijn genoeg eerlijke bedrijven waar je magazijnwerk kan doen. Hou de eer lekker aan jezelf.
Laster? Big-T

Vreemd dat wanneer iemand niet pro-XXL is, deze persoon dan meteen voor B&F werkt. Gelukkig heb ik van de weinig andere banen beschikbaar in Nederland. Mocht ik besluiten om deze functie op te geven en een carriere bij de Burger King ambieer, dan zal ik mijn sollicitatie versturen naar het hoofdkantoor. Misschien worden we wel collega's
 
Door grote vraag naar een nieuwe test op Bodyenfit hebben we een stikstofanalyse + koolhydraten en suikers op casein Perfection laten uitvoeren. Om een correct beeld van hun huidige producten te krijgen hebben voor caseïne gekozen zodat we zeker weten dat niet alleen whey perfection aangepast zou zijn.

Hierbij hebben we ook de caseïne van XXL laten testen op dezelfde waardes voor een eerlijke vergelijkingen tussen de producten waar het allemaal mee begonnen is op dit forum.

Een aminozuuranalyse is aangewezen voor het uitsluiten van amino spiking!

Wat had ik toch graag geweten hoeveel van die eiwitten die jullie in beide producten gevonden hebben ook daadwerkelijk caseine zijn en hoeveel het goedkopere whey.
Als ik mensen zou willen oplichten met een caseine product, dan zou ik er namelijk gewoon whey insteken i.p.v. caseine en wat extra verdikkingsmiddel.
 
wow ja hoe kan dit ?!?! grote merken X en Y worden getest terwijl al bekend was dat X kwalitatief fucking kut is en Y komt beter uit de test dan X. DAT IS WEL HEEL TOEVALLIG

tyfus zeg :roflol:
Inderdaad, gvd zeg :roflol:

XXL Nutrition heeft gewoon al jaren hun zaakjes op orde, B&F lijkt het aan de hand van deze test nog steeds niet op orde te hebben. Surprise surprise.
 
Wat had ik toch graag geweten hoeveel van die eiwitten die jullie in beide producten gevonden hebben ook daadwerkelijk caseine zijn en hoeveel het goedkopere whey.
Als ik mensen zou willen oplichten met een caseine product, dan zou ik er namelijk gewoon whey insteken i.p.v. caseine en wat extra verdikkingsmiddel.

Dat zouden we kunnen zien aan het aminozuurprofiel. Vanaf morgen kan voor beiden producten gedoneerd worden. In de toekomst gaan wij zelf meer kunnen betalen via reclame inkomsten. Een aminozuuranalyse voor beiden is te duur voor ons momenteel .
 
Zelfs het "onafhankelijke" NutriContol waar de analyses gedaan worden heeft een verwijzing gedaan naar de afwijkende waardes van een supplementen leverancier. Zogenaamd als waarschuwing voor de consument.
NutriControl + XXL + Supplementenlabtest = uiterst onafhankelijk toch.

Nutricontrol gaat geen risico nemen om valse labresultaten te maken voor een fractie van hun inkomsten. Als u zich goed herinnerd zijn de eerste testen van dit forum afkomstig door leden en niet van onze site.

Een afwijking van 7,2% lijkt mij ook wat laag om als negatieve test te gebruiken. Wij hanteren een maximale afwijking van 7% wat ook in het verslag van aminolabs, leverancier smaakstoffen b&f, terug te vinden is.

De resultaten van koolhydraten en suikers komen ook ongeveer overeen met hun label. En ook het eiwitgehalte is nu vastgesteld en toegevoegd aan de eerste post.
 
Laatst bewerkt:
Nee, die vlieger gaat niet op. Daarom moet een test onafhankelijk gedaan worden door een bedrijf/persoon of wat dan ook waarvan de naam bekend is. Om gesjoemel te voorkomen, zoals je dat zelf zo mooi zegt. TRANSPARANTIE.

Onze testen zijn volledig onafhankelijk. U kan altijd het lab hiervoor contacteren.

Wij zijn geen bedrijf, maar net zoals iedereen hier een groep sporters. Wij blijven anoniem met de reden dat 2 leden van dit forum verdwenen zijn na het organiseren van de eerste test. Zo zou de site geen lang leven beschoren zijn.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven