MuscleMeat

Aminozuuranalyse: Bodyenfit Casein Perfection -7,2% / XXL Nutrition Night Protein -0,9% (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

XXL weer prima! Goed dat ik daar m'n supplementen bestel :)
 
Nee, ze hebben gewoon andere accounts ;) En ik heb het niet enkel over de B&F fanboys. Van mij mogen al die supplementen hoeren
hier van het forum af.
Ho ho, er is niks mis met een beetje je zelfwaardigheid prostitueren voor wat extra gratis gains :trollfacex:
 
Correct me if i'm wrong maar ik dacht laatst nog ergens te zien dat xxl sponsor is van supplementlabtest. Klopt dat?
 
Nee. Misschien dat ze geld doneren voor tests van hun eigen label, maar meer niet zoals ik het heb begrepen.
Over geld doneren gesproken. De analyses worden normaal gesproken altijd uit donaties betaald, maar als de test over XXL of Body en Fit gaan, daar heeft nog nooit een klant voor hoeven te doneren. Ik vind dat altijd maar een beetje vaag. Het is natuurlijk een analyse, daar kan ik niet tegen in gaan. Dat is gevonden in het product. Gaat het hierbij ook om een B&F product? Worden deze producten eerst bij een klant afgeleverd en vervolgens gaan die naar het lab? Of worden ze juist direct bij het lab geleverd? Allemaal dingen die we niet 100% zeker weten of het wel om het juiste product gaat. Ik snap wel dat iedereen hier pro-XXL is, omdat niemand beter weet en het uiteindelijk allemaal om geld draait. Dit forum kan niet zonder sponsoren, want als ze al die &$_!*@ sponsoren er nou eens afgooien. Ik heb nou niet echt gevoel dat dit allemaal een meerwaarde is voor een forum, al dat gehaat altijd. Dus uiteindelijk draait alles om geld, ook bij zulke analyses.
 
Lekker 10% korting en wat samples... en daar verkopen ze dan hun geloofwaardigheid voor... tjees zeg
Oppassen met aannames, zometeen krijg je nog "laster" tegen je van Big T
 
Oppassen met aannames, zometeen krijg je nog "laster" tegen je van Big T

Dat zijn geen aannames. Ik ben zelf ook al benaderd geweest...
 
Over geld doneren gesproken. De analyses worden normaal gesproken altijd uit donaties betaald, maar als de test over XXL of Body en Fit gaan, daar heeft nog nooit een klant voor hoeven te doneren. Ik vind dat altijd maar een beetje vaag. Het is natuurlijk een analyse, daar kan ik niet tegen in gaan. Dat is gevonden in het product. Gaat het hierbij ook om een B&F product? Worden deze producten eerst bij een klant afgeleverd en vervolgens gaan die naar het lab? Of worden ze juist direct bij het lab geleverd? Allemaal dingen die we niet 100% zeker weten of het wel om het juiste product gaat. Ik snap wel dat iedereen hier pro-XXL is, omdat niemand beter weet en het uiteindelijk allemaal om geld draait. Dit forum kan niet zonder sponsoren, want als ze al die &$_!*@ sponsoren er nou eens afgooien. Ik heb nou niet echt gevoel dat dit allemaal een meerwaarde is voor een forum, al dat gehaat altijd. Dus uiteindelijk draait alles om geld, ook bij zulke analyses.
Goed verhaal, lekker kort ook.
 
Word jij nou niet moe van jezelf, Sylve?
 
Hoe intens triest ben je als je al je meest primaire principes aan de kant zet voor een beetje korting bij een bedrijf dat pure stront verkoopt.
Sylve, je ouders schamen zich waarschijnlijk kapot.
 
Over geld doneren gesproken. De analyses worden normaal gesproken altijd uit donaties betaald, maar als de test over XXL of Body en Fit gaan, daar heeft nog nooit een klant voor hoeven te doneren. Ik vind dat altijd maar een beetje vaag. Het is natuurlijk een analyse, daar kan ik niet tegen in gaan. Dat is gevonden in het product. Gaat het hierbij ook om een B&F product? Worden deze producten eerst bij een klant afgeleverd en vervolgens gaan die naar het lab? Of worden ze juist direct bij het lab geleverd? Allemaal dingen die we niet 100% zeker weten of het wel om het juiste product gaat. Ik snap wel dat iedereen hier pro-XXL is, omdat niemand beter weet en het uiteindelijk allemaal om geld draait. Dit forum kan niet zonder sponsoren, want als ze al die &$_!*@ sponsoren er nou eens afgooien. Ik heb nou niet echt gevoel dat dit allemaal een meerwaarde is voor een forum, al dat gehaat altijd. Dus uiteindelijk draait alles om geld, ook bij zulke analyses.
Weten wij wel, staat ook in dit topic.
 
Sylve doet er alles aan er "nog wat moois van te maken"....
smh..
 
Correct me if i'm wrong maar ik dacht laatst nog ergens te zien dat xxl sponsor is van supplementlabtest. Klopt dat?

nee zeker niet! Er is op een gegeven moment aangegeven dat de donatie werd geopend voor 3 reeds aangekochte producten, isolaat van powersupplements, isolaat van sportfood en perfect whey van XXL. Omdat ik achter ons product sta heb ik toen dat gehele bedrag gedoneerd om de test te laten doen. Dit om de test te bespoedingen. Net zoals bodylab zelf het geld gedoneerd heeft om snel een aminozurenanalyse te krijgen op hun isolaat en Sportfood om hun sneller RAW Iron isolaat te laten testen. Anders had het mogelijk weken geduurd of langer voordat dit bedrag bij elkaar was.

Sylve als je kan lezen dan kan je lezen bij de tests dat de labtestsite alle producten aankoopt op de site van de shops en direct laat afleveren bij het lab nutricontrol. Dat doen ze wel slim vind ik want anders krijg je discussie dan ze producten kunnen manipuleren en bij eventuele rechtszaken sta je zo ook sterk. Anders kunnen we bij een slechte test beweren dat ze het product gemanipuleerd hebben en een advocaat in hun nek sturen.
 
Komt er weer zon aap met 7 posts

En dan "toevallig" allemaal in de supplementen sectie

Sylve en Functional sitting in a tree ....
 
Ik ben zelf ook al benaderd geweest...
Wil jij eens wat lekkers verdienen jongeman? :D


Ik vraag me zo onderhand toch af hoe het op de afdeling in Heerenveen is. Die mensen moeten toch echt voor het tweede jaar achter elkaar behoorlijk kut slapen zo rond de feestdagen? Ik zou daar wel een keer klaar mee zijn zeg.

Over geld doneren gesproken. De analyses worden normaal gesproken altijd uit donaties betaald, maar als de test over XXL of Body en Fit gaan, daar heeft nog nooit een klant voor hoeven te doneren. Ik vind dat altijd maar een beetje vaag. Het is natuurlijk een analyse, daar kan ik niet tegen in gaan. Dat is gevonden in het product. Gaat het hierbij ook om een B&F product? Worden deze producten eerst bij een klant afgeleverd en vervolgens gaan die naar het lab? Of worden ze juist direct bij het lab geleverd? Allemaal dingen die we niet 100% zeker weten of het wel om het juiste product gaat. Ik snap wel dat iedereen hier pro-XXL is, omdat niemand beter weet en het uiteindelijk allemaal om geld draait. Dit forum kan niet zonder sponsoren, want als ze al die &$_!*@ sponsoren er nou eens afgooien. Ik heb nou niet echt gevoel dat dit allemaal een meerwaarde is voor een forum, al dat gehaat altijd. Dus uiteindelijk draait alles om geld, ook bij zulke analyses.

Dit hebben Bodylab en ik geloof zelfs Sportfood in het verleden ook gedaan meen ik. Waarom er hier de hele tijd maar zo op XXL wordt gefocust is mij nog niet duidelijk. Luister jongen, dat B&F dat (doneren voor eigen labtests) nou niet doet daar kunnen wij natuurlijk niks aan doen. Waarom ze dat niet doen snappen we allemaal ondertussen eigenlijk wel, behalve een paar half tamme figuren die blijkbaar het IQ hebben waar je met graden Celsius erachter kip 3 maanden bij goed houdt.

Maar je zegt het verder goed. Alles draait kennelijk om geld. Vooral in Heerenveen. Dat is inmiddels wederom bevestigd. Ik denk dat er overigens tot op heden meer geld is gedoneerd aan de labtests van producten van B&F dan aan welk ander merk. Naar mezelf kijkende vond ik BP en MP vooral wel interessant als recente nieuwkomers op de NL markt. Er is zelfs een gozer geweest die op eigen kosten + wat kleine donaties de vitamine D3 heeft getest van o.a. B&F en XXL, en hier kwam B&F ook gewoon echt heel slecht uit. Een bizar grote afwijking met de specificatie. Ze liegen en bedriegen dus niet alleen, maar ze weten dus gewoon echt niet met wat andere (huismerk) producten wat ze verkopen, en dat is toch anno 2015 onbegrijpelijk.

Maar fijne feestdagen iedereen he!:fries:
 
Back
Naar boven