XXL Nutrition

Amp citrate

Bezoekers in dit topic

AestheticFreak

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
25 jan 2016
Berichten
688
Waardering
334
Lengte
1m78
Massa
92kg
Vetpercentage
9%
Beste leden,

Hier mijn ervaring mbt Amp Citrate :)

Ik heb Amp geprobeerd als vervanger voor dmma. De aanbevolen dosering is 200-250mg en heb 2 maal een dosis geprobeerd (1x 150mg + pwo, 1x 100mg +pwo). Beide keren fantastisch goede training gehad, verzuurde niet, focus was 200%, crash was te overzien.

Beide keren heb ik een dag later na een goed maaltijd last gehad van ongekende buikpijn. Kennelijk doet het iets in je maag (denk ik) wat er voor zorgt dat je spijsvertering kut gaat. Kramp begon in de maag, wat later verder trok naar de darmen. Beide keren hield de kramp zich circa 3-4 uur aan.

Op een schaal van 1-10 geef ik de "pijn" een 7-8, waarbij 10 ondragelijk.


Dit is een persoonlijke ervaring, dus wellicht dat andere er goed op gaan. Pas in iedergeval op met dit goedje, het is niet voor niets verboden haha.

Mocht er iemand zijn die dit wetenschappelijk kan onderbouwen, hoor ik het graag!


AestheticFreak
 
Heb dezelfde ervaring!
Trainingen zijn super,maar krijg dus geen reet door men strot na de training.
Train nu gewoon terug op 200 mg caffeine,je kan het niet vergelijken,maar als men eetlust eronder lijd hoeft het voor me niet!
just my 2 cents! :-)
 
Thanks voor je input !
 
Het remt ook de eetlust dus op zich niet zo vreemd, dat je niks door je strot kreeg.
Als je even had gekeken naar wat de werkingen zijn van het product had je dit gewoon kunnen weten
 
Vind het zelf geweldig spul, maar moet aardig hoog doseren. Zit al vaak boven de 250mg. Eetlust is bij mij na trainingen altijd kut. Bulk of cut, 3000 of 6000kcal, binnen 2 uur na een training krijg is alleen vloeibaar weg. AMP verandert er ook niks aan. Merk wel dat het lang werkt, een dosis smiddags rond 3/4, savonds rond 9 weer koffie en voel t weer een soort van opkomen
 
Het remt ook de eetlust dus op zich niet zo vreemd, dat je niks door je strot kreeg.
Als je even had gekeken naar wat de werkingen zijn van het product had je dit gewoon kunnen weten
Hoef geen bijdehante opmerking, ben geen broekie met supps en roids. Maar thanks voor je reactie man, not.
 
Mijn reactie was niet eens op jou gericht, maar graag gedaan!
 
Back
Naar boven