AndroidHealthClinic

AMP HCl (DMBA) van sportpoeders.nl - Sports Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? De voordelen:
    betere focus
    verhoogd de thermogenese
    verbrand vet
    stimulatie
    vermindert hongergevoel
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 10 keer reeds
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Bitter, maar niet overheersend en lost goed op
  • Welke dosis heb je gebruikt? 100mg pre-workout
  • Waar heb je het supplement gekocht? sportpoeders.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Levering binnen 24 uur, goede klantenservice, goede aftersales service, eerlijk advies
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €10,- voor 3gram
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, mooi als aanvulling op een eigen PWO-mix met Beta-alanine, Cafeïne, Creatine en Agmatine (en eventueel Hordenine).

Mijn review:

Inleiding
N.a.v. het verdwijnen van PWO's die 1,3DMAA bevatten, en recentelijk ook de 'opvolger' DMBA, heb ik een poosje het net afgezocht naar een alternatief voor als mijn voorraadje Unstoppable op is (wat niet meer wordt verkocht). Ik kwam op de site van sportpoeders.nl, en heb eens even goed rondgekeken naar alle verschillende stoffen die ze aanbieden. Omdat de webshop/het bedrijf niet echt bekend is, de FB pagina ook niet echt veel likes heeft en de webshop-site er niet echt bijzonder uitziet, toch maar eens contact opgenomen met ze om eens te horen hoe of wat. Kreeg er een goed gevoel bij en dus o.a. een zakje AMP HCl besteld om het eens te proberen.

Toelichting gebruik
Ik gebruik het als aanvulling op een standaard PWO blend, ofwel van een PWO-product of een eigen brouwsel met de bekende kern ingrediënten. Ik ben voorzichtig begonnen met 50mg, maar je leest terecht dat 100mg als pre-workout toch wel het meest gangbaar is. Dit is ook mijn ideale dosis, neem je (veel) meer dan zal het averechts werken. Ik zit met PWO's als Unstoppable op ruim 1,5 scoop, dus dit is wel even van belang om de dosis te relativeren (weeg 88kg op 10% bf). Ik heb het reeds 10+ keer gebruikt, en als je het niet elke training opnieuw neemt maar 1 a 2x per week dan merk je wat mij betreft ook geen opkomende tolerantie. Maar dat geld natuurlijk net zo voor bijv. een Unstoppable of Roid-rage.

Werking
Als je weet wat het is/doet, en je het met dat in het achterhoofd gebruikt ter aanvulling op een goede PWO-blend dan zal je echt aanzienlijk verschil merken. Ik houd zelf wel van een rush, hoewel ik die bij Unstoppable bijzonder aangenaam en geleidelijk altijd voel opkomen en aanhouden (wat vroeger bij de 1,3DMAA PWO's allemaal wat heftiger opkwam). Dit is uiteraard persoonlijk, en je zal dus een beetje moeten experimenteren wat voor jou het fijnste werkt/aanvoelt. Het is dus geen product wat je neemt voor de extra pomp, eerder voor het extra vet verbrandende aspect en de focus. Je kan het ook in kleine doseringen van 25-50mg een paar keer per dag nemen als fatburner, maar hier heb ik niet alleen geen ervaring mee, het spreekt me ook niet aan (lijkt me namelijk niet genoeg als stand-alone fatburner). Het is eventueel aan te raden Hordenine ook nog toe te voegen aan je PWO-blend met AMP HCl voor extra good-feeling en zweten.

Conclusie
Denk dus niet dat je met dit product een soort vervanger voor een complete PWO in huis haalt, dat is het niet en zo moet je het dus ook niet categoriseren. Het is echt ter aanvulling op, en wat mij betreft een waardevolle voor een heel schappelijke prijs (hoe meer je inslaat, hoe goedkoper het wordt). Met dat in het achterhoofd een 10/10 voor mij, betere stofjes voor dit doel zijn er volgens mij niet verkrijgbaar en de prijs is eerlijk. Ik heb ook al de 5-HTP, Hordenine en PEA van sportpoeders.nl gehad, en kan je zeggen dat het niet nodig is de echtheid van de aangeboden poeders op sportpoeders.nl in twijfel te trekken, want ik heb deze producten ook goed getest en hun werking echt ondervonden. Aan mij hebben ze in ieder geval een vaste klant erbij, en kan absoluut aanbevelen het een kans te geven als je geïnteresseerd bent (je kan al vanaf 1gram afnemen).

big_13-dmba-0.jpg
 
Mooi verslagje!

Ik had eerst ook wel wat twijfels over deze site, maar dit is de opvolger van de oude geranaminekopen.nl
Daar had ik al vaker besteld dus heb hier ook gewoon eerst een kleine "test" bestelling gedaan en dit beviel gewoon prima. Sindsdien heb ik eigenlijk alleen nog maar me eiwitten ergens anders gehaald en de rest gewoon hierzo.

Jou ervaring komt aardig overeen met wat ik heb ervaren met de AMP HCL alleen zie ik nu wel dat de prijs naar beneden is gegaan van de AMP. Heb hier de laatste keer iets meer voor moeten betalen.
Een dosering van 100 mg. is prima voor die extra focus en energie boost zonder dat gehaaste/zenuwachtige gevoel, wat bijvoorbeeld bij een goede dosis DMAA wel het geval is.

Het is wel leuk om een beetje te experimenteren met al die stofjes en ik moet zeggen dat PEA, hordenine en AMP wel een erg lekkere combo is!
 
Grappig dat je een beetje dezelfde ervaring hebt qua experimenteren met stofjes en ook de werking. Ik heb mijn eerste proefbestelling ook nog iets duurder gehad, maar sinds een maand ofzo hebben ze de prijzen wat naar beneden bij geschroefd. Wat mij betreft echt goed betaalbaar nu :)
 
Mijn voorraad Unstoppable is bijna op,
Ga de combi PEA,Hordenine en AMP Hcl proberen,
Heeft iemand nog toevallig een Kortingcode ;)
 
Via hun Facebook pagina komen er vaak kortingscodes voorbij
Deze kwam laatst een keer voorbij FBSTIM10 dit was voor 10% korting op stimer-G en stimulanten
 
Back
Naar boven