Fitness Seller

Amper 1 kilo aangekomen halverwege kuur. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Post je voedingsschema eens

1 bak brinta met melk.
2 broodjes kipfilet
3 broodjes pindakaas
Groot bord echt hele berg rijst met kip of vis
Alsk nog honger heb handje nootjes
Kwark soms hele bak soms half ligt aan de dag.
Is toch goed? Kracht voedsel!!
Ohhja en banaan en shake na trainen
 
Post je voedingsschema eens
Ik eet nooit elke dag het zelfde maar dit was gisteren:

Ontbijt: 100 gram havermout, 360 gr melk half vol, en 1 eetlepel vlokken.

Ochtend snack, 200 gram kipfilet bokjes gewokt met ketjap en paprika/ui.

Middag, aardappel broccoli schotel met 190 gram varkens haas en 200 gram erwtensoep.

Middagsnack, volkorenpasta, 180 gram zalm en een halve zak spinazie.

Avond eten, 2 eiwit pannenkoek met stroop,

Avondsnack na het sport en voor het slapen, 300 gram skyr met 30 gram eiwitpoeder.

Dat was gisteren maar ik eet ontbijt ochtend snack en avond snack altijd het zelfde alles er tussenin veranderd elke dag.
 
Ik eet bijna altijd warm in de middag en heb onbeperkt budget voor eten vandaar ook varkenshaas zalm en kip op 1 dag.
 
En de cijfers van Koolhydraten, Eiwit en vet erbij zetten daar leer je zelf ook van
 
Je kunt afwijken per dag, maar weekgem. moet je wel halen.
 
Ja ik denk dat ik dan gewoon te weinig eet, wat ik eet is wel prima maar zal dan moeten uppen, wordt wel lastig want vind dit al aardig stouwen, maar goed zal wel doorzetten 😅
 
Je zit ook op bijna 4 gr eiwit/kg lichaamsgewicht, zoveel heb je niet nodig. Die trainingssplit lijkt ook nergens op.
Beste zoek je een coach die je helpt met alles zodat je leert hoe je moet trainen en eten. Zonde om aan een kuur te beginnen als je kennis op het gebied van voeding en training nog verre van prima is. Dan haal je er gewoon te weinig uit en dat is natuurlijk zonde als je besluit om AAS te gebruiken.
Hmm oke, ik vond het zelf wel lekker trainen zo, alle groepen 2 x in de week met min 48 uur tussen elkaar. Maar zou wel advies van een pro kunnen vragen.
 
Je zit ook op bijna 4 gr eiwit/kg lichaamsgewicht, zoveel heb je niet nodig. Die trainingssplit lijkt ook nergens op.
Beste zoek je een coach die je helpt met alles zodat je leert hoe je moet trainen en eten. Zonde om aan een kuur te beginnen als je kennis op het gebied van voeding en training nog verre van prima is. Dan haal je er gewoon te weinig uit en dat is natuurlijk zonde als je besluit om AAS te gebruiken.
Goh laat jij nou net coach zijn of niet….🤣
 
IIk eet bijna altijd warm in de middag en heb onbeperkt budget voor eten vandaar ook varkenshaas zalm en kip op 1 dag.
Is niet te zien aan het “volume” iig. Al eet je elke dag biefstuk maakt niks uit,
Kcal OVERSCHOT = Aankomen, al vreet je die gore 4€/kg kip van achmed of 20€ 150gr biefstuk zit geen verschil in.
 
Ik eet bijna altijd warm in de middag en heb onbeperkt budget voor eten vandaar ook varkenshaas zalm en kip op 1 dag.
Hoe krijg je dit klaar?
Teach me
 
Is niet te zien aan het “volume” iig. Al eet je elke dag biefstuk maakt niks uit,
Kcal OVERSCHOT = Aankomen, al vreet je die gore 4€/kg kip van achmed of 20€ 150gr biefstuk zit geen verschil in.
Dat zeg ik ook niet, ik beantwoord een vraag en leg uit dat ik onbeperkt kan eten, ik zeg niet dat ik dat doe idd,, maar doe dat dankzij mijn werk.
 
1 bak brinta met melk.
2 broodjes kipfilet
3 broodjes pindakaas
Groot bord echt hele berg rijst met kip of vis
Alsk nog honger heb handje nootjes
Kwark soms hele bak soms half ligt aan de dag.
Is toch goed? Kracht voedsel!!
Ohhja en banaan en shake na trainen
Dat is je ontbijt neem ik aan, wat eet je voor de rest nog ?
 
Ik werk bij een speciale eenheid van defensie,, ga daar veder ook niet op in, maar wij warm eten in de middag en sporten ook onder werktijd,, dus vandaar.
Ik snap het :) (tijdje bij defensie (BE) gewerkt)
 
Ik werk bij een speciale eenheid van defensie,, ga daar veder ook niet op in, maar wij warm eten in de middag en sporten ook onder werktijd,, dus vandaar.
Jij mag je maandag melden voor bloedonderzoek op verdenking van gebruik van anabolica.
 
Goedemorgen allemaal,

Ik ben bezig met een kuur van 13 weken. Maar na 8 weken ben ik net aan 1 kilo aangekomen. En ik snap niet waar het aan ligt ik ben qua kracht er ook niet heel veel op vooruit gegaan.

Hier wat informatie;

Leeftijd: 28
Lengte: 179cm
Start gewicht: 83kg
Gewicht nu: 83.7 (in de ochtend)
Bf: 17 +-

Kuurplan 14 weken: w1-6 400 mg test e 2x per w pin. W6-13 500 mg test e. W8-15 anavar 50 mg. En dan een na kuur met nolva.

Train ervaring: van 22 jaar tot heden met een 2 jaar pauze van 2,5 jaar door schouder blessure en corona.

Trainschema (meestal): MA borst triceps, DI rug bicep, WO schouder benen, DO borst tricep biceps, VR rust, ZA rug schouders benen, ZO rust

Dieet: 3200 kcal, 360 koolhydraten, 280 eiwit en 70 gram vet. Verspreid over de hele dag. 6 x per dag

Ik heb ooit een keer 6 weken sarms gebruikt daar ging me kracht wel duidelijk van omhoog maar ik merk van de Test E vrij weinig en ik zie ook weinig resultaat al zeg ik het zelf.

Andere personen die mij lang niet hebben gezien zeggen wel dat ik ben gegroeid maar als ik bijvoorbeeld mijn armen meet is het nog steeds het zelfde als voor de kuur (40,5 cm) dus qua kracht, omvang en gewicht veranderd er eigenlijk vrij weinig.

Me bloed onderzoek was 5 weken in de kuur op 400 mg als test op echtheid.

Hopelijk is het allemaal een beetje duidelijk en ben benieuwd wat jullie bevindingen zijn.

Groetjes Tim
Kcal opschroeven
 
Back
Naar boven