AndroidHealthClinic

Amper 1 kilo aangekomen halverwege kuur.

Bezoekers in dit topic

Oohja ik heb een paar keer moeten afsterven in Zeebrugge voor oefeningen prachtig daar.
Dan moet je ook wat extra eten ;)
Zou je eiwit op 200g zetten, vet op 90-110g en de rest koolhydraten. in bulk pak je wel min 420g
800Kcals eiwit
900Kcals vet (810v 990)
1680Kcals carbs = 3380Kcals(minimaal)
 
Als ik naar je kreatinine waarden kijk uit de bloedtest, zou je ook haast niet vermoeden dat je aan krachttraining doet. Die had ik echt een pak hoger verwacht, zeker als je vol gas in de gym aan het knallen bent omdat je ook nog eens kuurt. Je valt nu slechts 1pt boven de referentie waarden...
 
Dan moet je ook wat extra eten ;)
Zou je eiwit op 200g zetten, vet op 90-110g en de rest koolhydraten. in bulk pak je wel min 420g
800Kcals eiwit
900Kcals vet (810v 990)
1680Kcals carbs = 3380Kcals(minimaal)
Oke thx man ga dit toepassen.
 
Als ik naar je kreatinine waarden kijk uit de bloedtest, zou je ook haast niet vermoeden dat je aan krachttraining doet. Die had ik echt een pak hoger verwacht, zeker als je vol gas in de gym aan het knallen bent omdat je ook nog eens kuurt. Je valt nu slechts 1pt boven de referentie waarden...
Ja ik kan het ook niet mooier maken🤷 moet wel zeggen dat ik echt laat was met creatine zelf te nemen dus kan ook zijn dat ik net na de afnamen ermee begon of net tijdens mocht dat uit maken.
 
Ja ik kan het ook niet mooier maken🤷 moet wel zeggen dat ik echt laat was met creatine zelf te nemen dus kan ook zijn dat ik net na de afnamen ermee begon of net tijdens mocht dat uit maken.

Nee. Als je ook nog eens creatine neemt, dan had ik een nog hogere waarde verwacht bij een intensieve krachtsporter.

De test meet de hoeveelheid kreatinine in het bloed en/of urine. Kreatinine is een afvalstof die ontstaat bij de afbraak van kreatine in de spieren. Kreatine speelt een rol bij de productie van energie die nodig is voor de werking van spieren. Het afbraakproduct kreatinine wordt uit het lichaam verwijderd via urine. Hiervoor moet kreatinine uit het bloed worden gehaald door de nieren. De bloedspiegels van kreatinine zijn daardoor een goede maat voor de nierfunctie. De hoeveelheid kreatinine die het lichaam produceert is afhankelijk van de lichaamslengte en de spiermassa. Mannen hebben daardoor veelal een hogere kreatinineconcentratie in het bloed dan vrouwen en kinderen.

 
Als ik naar je kreatinine waarden kijk uit de bloedtest, zou je ook haast niet vermoeden dat je aan krachttraining doet. Die had ik echt een pak hoger verwacht, zeker als je vol gas in de gym aan het knallen bent omdat je ook nog eens kuurt. Je valt nu slechts 1pt boven de referentie waarden...
Dat is indd aardig zelf zonder kuren val ik rond de 400 en op een kuur wel eens 1100 gemeten..

Ik vermoed dat TS zijn trainingen niet zo hard zijn als word beweerd..
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Als ik naar je kreatinine waarden kijk uit de bloedtest, zou je ook haast niet vermoeden dat je aan krachttraining doet. Die had ik echt een pak hoger verwacht, zeker als je vol gas in de gym aan het knallen bent omdat je ook nog eens kuurt. Je valt nu slechts 1pt boven de referentie waarden...
Hij doet airsquats bij luchtmobiel. 😉

Gast 172983
bij veel takken binnen defensie moet je niet zwaarder worden dan ~85kg bij 1.79m maar op kracht trainen en uithoudingsvermogen.
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Ja sorry jongens kan het niet mooier maken dan dat het is, het heeft voor mij ook geen nut om waarheden te verdraaien want dan schiet ik er nog niks mee op. Bedankt voor jullie input denk dat het wel duidelijk is voor mij en ik ga er mee aan de slag.
 
Nu bijna mijn eigen eerste kuur af en 7,5kg+/- aangekomen met echt een stuk minder eiwitten dan jij inneemt. Halverwege de kuur zat ik op 3kg uit mijn hoofd.
Daarnaast eet ik rond de 3000-3250 kcal per dag maar dit verschilt per persoon een hoop.
 
Nu bijna mijn eigen eerste kuur af en 7,5kg+/- aangekomen met echt een stuk minder eiwitten dan jij inneemt. Halverwege de kuur zat ik op 3kg uit mijn hoofd.
Daarnaast eet ik rond de 3000-3250 kcal per dag maar dit verschilt per persoon een hoop.
Ja die eiwitten waren die dag toevallig zo hoog maar waren vaak wel hoog ivm het vlees dat ik op me werk eet dus als ik 3 x duur vlees gratis kan eten dan doe ik dat meestal wel,, maar sinds gisteren geswitcht naar 440/460 koolhydraten, 220 eiwit en 90/110 vet. Ongeveer 3500/3600 kcal heb nog 5/7 weken te gaan dus ga het zien.
 
Nu bijna mijn eigen eerste kuur af en 7,5kg+/- aangekomen met echt een stuk minder eiwitten dan jij inneemt. Halverwege de kuur zat ik op 3kg uit mijn hoofd.
Daarnaast eet ik rond de 3000-3250 kcal per dag maar dit verschilt per persoon een hoop.
Of je weinig beweegt of intensief zegt ook veel
 
Back
Naar boven